Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Jaargetijden

xRyanneexRyannee Berichten: 14 Brabbelende Baby
Ik speel de Sims 4 op mijn ps4, maar deze toont in zowel bibliotheek als bij het filteren van mijn kleding het pakket jaargetijden. Ook moet ik outfits creëren voor warm en koud weer, maar het pakket jaargetijden is nog niet eens te koop voor ps4. Iemand enig idee waarom dit zo is?

Reacties

  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    Op de PC hadden we die opties ook eerder als het pakket en als je het pakket niet hebt heb je deze optie op PC ook gewoon dus ik neem aan dat ze die optie ook alvast hebben overgenomen op PS4, geen idee waarom het zo gedaan is, maar het geeft je wel opties om meerdere outfits in te kunnen stellen ;)
  • xRyanneexRyannee Berichten: 14 Brabbelende Baby
    Jaa alleen jammer dat er nog geen leuke zomer en winter outfits te maken zijn haha 🤣 naja ik hoop dat jaargetijden dan snel naar ps4 komt 😍
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    De outfitcategorieën voor warm en koud weer zijn via een patchupdate toegevoegd aan De Sims 4, niet via Jaargetijden :wink:
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • xRyanneexRyannee Berichten: 14 Brabbelende Baby
    Okee, maar als ik mijn kleding wil filteren of via bibliotheek de kavels wil filteren staat er wel jaargetijden tussen. Terwijl deze er nog niet is voor ps4
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Enkele dagen voordat er een pakket uitkomt voor de PC/Mac, komt er een patchupdate om het spel onder andere voor te bereiden op de komst van dit pakket. Zo'n patch voegt dus ook de icoontjes en filters toe.

    Omdat De Sims 4 voor console later is uitgekomen, zijn er teamleden bij EA bezig om alle content, inclusief de patchupdates, om te zetten naar consoleversies. De patchupdate die PC/Mac spelers hebben gekregen vlak voor de komst van Jaargetijden is dus al omgezet en heb jij al ontvangen. Wanneer Jaargetijden zelf klaar is voor consoles is nog niet bekend.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • xRyanneexRyannee Berichten: 14 Brabbelende Baby
    Okee duidelijk, bedankt voor je uitleg😁 ik blijf maar met spanning afwachten dan haha.
  • NitrusFNitrusF Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Mijn toevoeg vraagje: Kun je instellen welk seizoen het het is? Of gaat het automatic?
    Meer informatie over N.Frufo, Zie: https://www.insidegamer.nl/gebruikers/nfrufo/
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Bij het starten van een nieuw spel (een nieuwe save) krijg je een scherm om een seizoen uit te kiezen waarmee je begint. Eenmaal gekozen gaat het tijdens het spelen automatisch. Wel kun je in de instellingen kiezen hoelang een seizoen in jouw save moet duren. De keuzemogelijkheden zijn: één week, twee weken, vier weken. Dit kan per spel/save verschillend worden ingesteld.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • NitrusFNitrusF Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Hartsikke bedankt @TownOfPlumbobs :):)
    Meer informatie over N.Frufo, Zie: https://www.insidegamer.nl/gebruikers/nfrufo/
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top