Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Items vergroten en verkleinen

SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
Sinds de sims 4 honden en katten kun je spullen kleiner maken dan hun oorspronkelijke maat. Door te vergroten met shift+] en shift+[. Maar op mijn laptop (Macbook air 2015) heeft het nooit helemaal 100% zo gewerkt.
Ik kan items wel groter maken door alleen op [ te klikken, en dan geen shift, ook alleen het linker haakje. Maar verkleinen werkt nooit. Op het linker noch rechter haakje. Vond ik ook geen probleem, ik verwijderde het item gewoon en vergrootte het nieuwe nog eens.
Nu ik graag iets kleiner zou willen maken dan het origineel, wordt het wel een probleem, want ik kan niet verkleinen, en vergroten gaat ook niet helemaal op de goede manier.
Weet iemand wat ik moet doen om het gewoon te laten werken met shift+[/]

Reacties

  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Nou kijk weetje...ik heb zelf een windows pc. Dus ik heb niet echt een vaste oplossing denk ik. Misschien kan je eventueel je sims 4 camera in de sims 3 stand zetten? Want dan staan er wel bepaalde functies voor je open, wat de sims 4 camera niet heeft.

    Je kan dat veranderen in optie's ~ beeld en daar vind je de sims 3 functie geloof ik.
    Ik zei al dat ik het niet heel zeker weet omdat ik zelf een andere pc heb. Je kan het nog altijd eventjes proberen :)
  • SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Het probleem is al opgelost :) Om de een of andere reden kan ik vergroten met ] en verkleinen met -... maarja, het werkt tenminste!
  • Atreya33Atreya33 Berichten: 11 Brabbelende Baby
    Bij mij lukte het eerst ook alleen maar om te vergroten, niet om te verkleinen. Mijn oplossing was om de instelling van mijn toetsenbord te veranderen van Nederlands (België) naar Nederlands (Nederland), dus van azerty naar qwerty. Op een azerty toetsenbord werken sommige van die speciale toetsen niet.
    Maar nu ga ik jouw oplossing ook een proberen, lijkt mij net iets handiger.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top