Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

SIMS DOCUMENTEN

mrg_xmrg_x Berichten: 1 Brabbelende Baby
Ik heb op mijn mac verongeluk al mijn sims mapjes verwijderd, vuilnisbak is leeg, hoe kan ik nu nog ooit mods installeren?! hoe krijg ik ze terug? help?!!

Reacties

  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    Heb je alleen je mods verwijderd of al je bestanden?
    Ik heb zelf geen mac maar ik denk dat:
    Als je al je bestanden hebt gewist zul je de sims opnieuw moeten installeren
    Als je je mods hebt verwijderd zul je deze opnieuw moeten downloaden en installeren
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2018 aangepast
    Als je het hebt over de Sims mapjes, heb je het dan over de installatie map waar je het spel geïnstalleerd hebt? Dan zou je De Sims 4 opnieuw moeten installeren. Ik hoop niet dat je deze mapjes hebt verwijderd omdat het spel dan niet goed is verwijderd en de kans bestaat dat je problemen krijgt na een herinstallatie omdat het spel eerder niet goed is verwijderd. Spellen moeten namelijk ook uit het register verwijderd worden maar je MOET weten welke sleutels je moet verwijderen. BLIJF VAN HET REGISTER AF tenzij je absoluut zeker weet wat je doet en een back-up van je register hebt gemaakt.

    Of heb je het over de Sims mapjes in Documents/Electronic Arts/The Sims 4? Als je het hier over hebt, hoef je het spel alleen maar opnieuw op te starten zodat deze mappen weer worden aangemaakt. Dan wordt er ook weer een map 'Mods' aangemaakt, met het resource.cfg bestandje, waar je mods in kunt installeren. De mods die je geïnstalleerd had, ben je inderdaad kwijt en moet je opnieuw downloaden en installeren. Opgeslagen screens, video's en spellen ben je ook kwijt. Opgeslagen creaties, zoals huizen en Sims, ook tenzij je ze hebt geüpload naar De Galerie. Dan kun je je eigen creaties opnieuw downloaden. Her heb je nu niets meer aan maar maak in het vervolg regelmatig back-ups.


Log In of Registreer om te reageren.
Return to top