Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Code al gebruikt

BrimexBrimex Berichten: 1 Brabbelende Baby
Ik heb onlangs de sims 4 voor 20 eur gekocht ik dacht leuk eindelijk de sims 4 maar de code was al gebruikt ik kan niet meer die code gebruiken en ik weet niet of er nog een oplossing is

Reacties

  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Als je De Sims 4 tweedehands hebt gekocht moet je maar proberen of je jouw geld terug kunt krijgen. De Sims 4 kan namelijk niet tweedehands worden verkocht. Een activatiecode kan maar eenmalig aan een Origin account worden gekoppeld.

    Als je De Sims 4 hebt gekocht bij een (web)shop, probeer contact op te nemen met de klantenservice van die winkel.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • sssanneesssannee Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Wat als je zelf de Sims 4 hebt en al geïnstalleerd hebt en origin dat ook ziet maar hij vraagt om een code en als ik deze dan invul zegt hij deze code is al gebruikt en dan met mijn naam erbij? Ik heb geen idee wat ik moet doen..
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    september 2018 aangepast
    In dat geval moet je even contact opnemen met de helpdesk @sssannee
    > https://www.townofplumbobs.com/contactgegevens-klantenservice-ea-benelux/
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    sssannee schreef: »
    Wat als je zelf de Sims 4 hebt en al geïnstalleerd hebt en origin dat ook ziet maar hij vraagt om een code en als ik deze dan invul zegt hij deze code is al gebruikt en dan met mijn naam erbij? Ik heb geen idee wat ik moet doen..

    Dan moet je in Origin in je spelbibliotheek kijken.
    Daar staat ie dan, en daarvandaan kun je hem opstarten.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top