Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wedstrijd - Win een Accessoires pakket!

«13
EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
Sul Sul Simmers,

Om de vierde verjaardag te vieren van De Sims en een seizoen te verwelkomen, hebben we besloten om een kleine givaway op het forum te houden!

Een giveaway zei je?! Vertel mij meer!

Maar natuurlijk ;)

We geven 3 accessoires pakketten weg voor PC/Mac. De drie winnaars krijgen elk hun eigen accessoires pakket naar keuze!

Wat moet ik doen om te winnen? Nou dat is best simpel. Reageer in dit topic met een screenshot van jouw favoriete koppel in De Sims 4 en vertel ons waarom dit jouw favoriete koppel is.

Elk koppel is toegestaan, of het nou beste vrienden zijn, eerste Sims die verliefd werd of misschien jouw Sim met zijn of haar favoriete huisdier, alles is mogelijk :) Mijn inzending komt er zometeen aan, ik moet alleen nog de perfecte foto maken in De Sims 4.

Ik kan niet wachten om jullie inzendingen te zien!

Regels
  • Je kunt van 11 september tot en met 25 september jouw inzending versturen
  • De winnaars worden bekend gemaakt op 26 september
  • De winnaars worden willekeurig gekozen met een random number generator
  • Je moet minimaal 18 jaar oud zijn om mee te doen
  • Maximaal 1 inzending per persoon
  • EA's Gebruikersovereenkomst is van toepassing
Post edited by Deborah on

Reacties

  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Heh wat jammer dat ik niet 18 jaar of ouder ben :disappointed: ! Maar zeker leuk bedacht deze giveaway haha.. :grin:
  • TwirlingsimTwirlingsim Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Beste vrienden doen samen een dutje

    ilia4ddjlvz2.png
  • SamantharoySamantharoy Berichten: 2 Brabbelende Baby
  • SamantharoySamantharoy Berichten: 2 Brabbelende Baby
    I love
  • MaeylaMaeyla Berichten: 2 Brabbelende Baby
    x1bkct4a7s6m.png

    Mijn keuze voor favoriete koppel zal toch echt naar......de pancakes moeten gaan!
    Eliza en bob zijn voor mij het hart van sims 4. Er is geen sims 4 zonder de pancake familie
    De sullige bob en de vervelende eliza die letterlijk 4 keer per dag op je deur klopt als je je 1 keer hebt voorgesteld.
    geweldig
  • StijnFeyenoordStijnFeyenoord Berichten: 2 Brabbelende Baby
    o8ipmzf4qm5v.pngm4p41wsgwamz.png

  • StijnFeyenoordStijnFeyenoord Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Een speelse puppy die naar een bal toe rent. deze foto geeft maar weer eens aan hoe schattig puppy's kunnen zijn.
  • IrisjuhhhIrisjuhhh Berichten: 9 Brabbelende Baby
    lnjbk9ql7c2o.png
    Dit zijn Mason en Quinn, ze kwamen net terug van de bruiloft van hun ouders, binnenkort krijgen ze een broertje/zusje erbij. Ik vind ze zo schattig omdat ze alle dingen samen doen.

    - Origin: Orange2Dutch -
  • DaphjeDaphje Berichten: 6 Brabbelende Baby
    dibb6qfe3kwu.png
    Mijn favoriete koppel is Rachel Reyes en haar hondje Nuno. Rachel is archeoloog en heeft ervoor gekozen om haar leven in Newcrest achter zich te laten om de jungle te gaan onderzoeken, maar haar hondje Nuno kon ze echt niet achter laten. Rachel onderzoekt de gevaren en geheimen van de jungle, maar nooit zonder haar boezemvriendje. Met Nuno heeft ze altijd een vriendje aan haar zij en is ze niet alleen in de wildernis. <3
  • 27Leonie9627Leonie96 Berichten: 7 Brabbelende Baby
    6sca6fi341ct.png

    Vader James, hier samen met zijn dochter Jane op de schommel in de sneeuw. Hij werkt erg veel als politie agent, en omdat het heel gevaarlijk werk kan zijn spendeert hij zo veel mogelijk van zijn vrije tijd samen met zijn kleine meid. (En haar moeder Esther natuurlijk. hihi)
  • _Mogway_Mogway Berichten: 96 Denderende Dreumes
    gtqr1k1230r3.png
    Mijn favoriete koppel zijn Spike en Bella, alhoewel ze niet samen waren heeft Spike haar toch overgehaald om **** te worden en Mortimer te verlaten voor hem om zo voor altijd gelukkig te zijn :smiley:
    Eigenaar van dms2c.com
  • FirandeFirande Berichten: 1 Brabbelende Baby
    dUiSP24.png
    Mijn favoriete koppel zijn Cai & Angelico... juist omdat ik zelf nooit bedoelde deze twee bij elkaar te brengen! Ik shipte Cai juist keihard met een andere Sim die ik gemaakt had. Maar nadat ze "perongeluk" tijdens een avondje stappen elkaar vonden, en Angelico de volgende dag opbelde en Cai op date vroeg, besloot ik ze dan maar "tijdelijk een fling te laten hebben." Toen ze zo leuk bij elkaar bleken te passen, besloot ik het dan maar officieel te maken tussen de twee, en niet veel later waren ze opeens verloofd - Cai in zijn prachtige kerstman-outfit tijdens Spooky Day. Diezelfde avond zijn ze getrouwd, een paar dagen later werd Cai door aliens ontvoerd en nu zijn ze samen een prachtige alien-dochter aan het opvoeden. Oh, ja, ze zijn zelf allebei vampiers. :sweat_smile: Cai is een enorm feestbeest en hoewel Angelico een feestje op zijn tijd ook wel kan waarderen, heeft hij er wel moeite mee dat Cai zo ontzettend sociaal is en vrienden maakt alsof het niks is - Angelico maakt eerder vijanden alsof het niks is. :tongue: Toch werken ze samen, en misschien is het juist omdat ze zo anders zijn dat het zo goed gaat!
  • SpurrieSpurrie Berichten: 1 Brabbelende Baby
    a84zblzdy9u2.png
    Laurent en Lydia, die na hun bruiloft een selfie hebben gemaakt. Zoals jullie zien is Laurent niet helemaal tevreden met het resultaat. Hahaha ;)
  • FransmeeFransmee Berichten: 10 Brabbelende Baby
    James en Wolfgang hebben elkaar ontmoet op school, ze hadden andere hobby's maar toch waren ze beste vrienden. Toen ze s'avonds samen naar de sterren keken sloeg de vonk over en zoende ze voor de eerste keer en kregen ze een relatie. Toen James Wolfgang aan zijn ouders voorstelde werd zijn vader boos en zette hem uit huis. James heeft heel lang moeten rondkomen van djen en een klein baantje. Het maakt hem niks uit. Wolfgang was te bellangrijk voor hem om te laten gaan. Uiteindelijk hadden ze een mooi huis en 3 prachtige kinderen geadopteert. Ware liefde overwint alles♥
    89140u7qffig.png
    mgl1gy0ge7ef.png
    7ivjzyicrgqy.png
    lq25yttndmyr.png




  • illusieillusie Berichten: 53 Denderende Dreumes
    Mijn favoriete koppel zijn Luke & Bettina, omdat ze zo lief voor elkaar zijn. Ook als ik ze niet bestuurde zoeken ze elkaar op. Ze doen alles samen. Luke & Bettina zijn echte soulmates! <3

    02-28-17-1-22-47-am_orig.png

    Zelfs zoiets gewoons als eten met het gezin wordt al gauw een romantisch moment tussen Luke & Bettina

    03-11-17-3-46-42-am_orig.png
  • Evalyn326Evalyn326 Berichten: 8 Brabbelende Baby
    Dit is de tweeling (ook al hebben ze een verschillende haarkleur) Femke en Fleur. Mijn eerste tweeling ooit en zeker de leukste! Ze groeiden samen op en hadden een nauwe band met elkaar. :)
    fs8rattk4m3h.png
    6nasd5tw0uer.png
    r1lpu6dldaqw.png


  • Atreya33Atreya33 Berichten: 11 Brabbelende Baby
    grfb38axah0i.png

    Moeder Suzanne en zoon Leo spelen buiten. Ze leert hem te dromen dat hij alles kan bereiken wat hij wil net zoals zijn favoriete vliegende superheld.
    Dit is mijn favoriete interactie tussen peuters en volwassenen.
  • CorryCESCorryCES Berichten: 1 Brabbelende Baby
    bmlpzradyar8.png


    Dit zijn Pip en Sef, broer en zus, die onverwacht geboren zijn na de nachtelijke avontuurtjes van Mama-poes. Met de komst van deze twee katten is het huishouden redelijk vol en druk geraakt, maar het is heel vermakelijk om ze door het huis te zien rennen en spelen met elkaar en, zoals op de foto te zien is, elkaar te wassen.
  • ientje87ientje87 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    myibca2y88lo.png

    Dit is de familie Kibbelaar, vader James en tweelingbroers Thomas en Vincent. Moeder is hier niet in beeld omdat ze druk bezig is met haar carrière als kokkin. De familie kibbelaar doet hun naam absoluut geen eer aan. In tegendeel, iedereen praat graag met elkaar en ondernemen allerlei activiteiten samen. Voordat de jongens naar bed gaan leest hun vader eerst een verhaal voor. Dat is een echte traditie geworden. Hun moeder maakt elke ochtend hun ontbijt klaar zodat ze voor ze naar school gaan goed gevoed zijn.
    Dit is mijn favoriete huishouden omdat het de eerste was waarin mijn Sims een tweeling kreeg, daar was ik superblij mee, al is het wel lastig om alle behoeftes goed te houden, maar zolang de kinderen tevreden zijn is de rest best makkelijk.
    Deze foto is alweer van een heel tijd geleden ondertussen zijn de jongens zelf ook al getrouwd en hebben ze hun eigen gezinnetjes om druk over te maken. En ook al wonen ze niet meer allemaal in het zelfde huis, ze lopen bij elkaar nog steeds de deur plat.
  • PotatoEmmaPotatoEmma Berichten: 5 Brabbelende Baby
    sdz2jspl9qau.png
    Hier zie je Paul en Madeline, vader en dochter. Madeline is een einzelgänger en haar enige echte vriend is haar vader, maar daar is ze meer dan tevreden mee. Zij zijn mijn favoriete koppel, omdat ze mij doen denken aan de band die een vriendin van mij met haar vader heeft. Ik vind dat altijd zo lief! En, zoals je ziet op de foto, doen ze ieder hun eigen ding, maar zijn ze toch blij dat ze samen zijn.
  • Simerica_63Simerica_63 Berichten: 12 Brabbelende Baby
    go7abq31t3ia.png Katharina en Merlin zijn samen met hun katten mijn favoriete Sims Koppel. Hier te zien tijdens een Winterse wandeling. Ze wonen met zijn allen in een gezellig huis met daarbij een ruime tuin, waar ze fruitbomen telen en hun eigen groente verbouwen. Daarnaast vangen ze regelmatig zwerfkatten op. Het een en ander is goed voorzien van krabpalen , voerbakken en fijne slaapplaatsen. Alhoewel sommige katten de voorkeur geven om een dutje op de eettafel te doen. Dit tot grote frustratie van Merlin die het daar niet zo op heeft. Zeker niet als het de ondeugende Knijster is, wanneer die voor de zoveelste keer weer eens ondergespoten is door een stinkdier. Niet erg fris als je net wat zit te eten. Maar ach.. het is niet erg. Meestal gaat het na een paar dagen vanzelf weer over. Of anders toch maar een pakje wasknijpers kopen? :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top