Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Aardbeien

xlolaxxlolax Berichten: 24 Pruttelende Peuter
Heyhey,
er werd tegen mij verteld dat als je zwanger bent en graag een meisje wilt, je aardbeien moet eten. Nu is mijn vraag: waar kun je aardbeien vandaan halen?
Zou iemand mij kunnen helpen? Loveyouall <3<3

Reacties

  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    Er staan op verschillende plekken in de wereld "Wilde aarbei plant". Als je geluk hebt kun je ze hiervan plukken.
    Hier heb je een overzicht van alle soorten groente/fruit en waar je ze kunt vinden!
  • Opties
    FreyakexxFreyakexx Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Je kan zaadjes kopen (computer -> bestellen -> zaadjes kopen -> vruchtenpakket) en dan kan je de aardbei opeten of planten voor meerdere aardbeien.
  • Opties
    IlsepilsIlsepils Berichten: 11 Pruttelende Peuter
    Je kunt ook gaan vissen in een vijver. Ik weet niet waar het op slaat, maar soms vangt je Sim dan ook een aardbei. :P
  • Opties
    SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Je kunt ook in het kunstkwartier (bij de Stedelijk leven uitbereiding) groente en fruit kopen bij een kraampje
  • Opties
    yennaendaisyyennaendaisy Berichten: 2 Brabbelende Baby
    je kan ook een aardbeientaart bakken
  • Opties
    ZNuisZNuis Berichten: 2 Brabbelende Baby
    xlolax schreef: »
    Heyhey,
    er werd tegen mij verteld dat als je zwanger bent en graag een meisje wilt, je aardbeien moet eten. Nu is mijn vraag: waar kun je aardbeien vandaan halen?
    Zou iemand mij kunnen helpen? Loveyouall <3<3

    als je stedelijk leven hebt kan je het bij een kraampje halen de aardbeien
  • Opties
    ZNuisZNuis Berichten: 2 Brabbelende Baby
    yennaendaisy schreef: »
    je kan ook een aardbeientaart bakken

    ja zeker
  • Opties
    FreyakexxFreyakexx Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Hoe kan je een aardbeientaart bakken? Is dat pas als je een bepaald pakket koopt?
  • Opties
    SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Freyakexx schreef: »
    Hoe kan je een aardbeientaart bakken? Is dat pas als je een bepaald pakket koopt?

    Nee, je moet een hoger bakniveau hebben
    ik weet niet precies welke. Misschien 3 of 4 ofzoiets?
  • Opties
    xlolaxxlolax Berichten: 24 Pruttelende Peuter
    Freyakexx schreef: »
    Je kan zaadjes kopen (computer -> bestellen -> zaadjes kopen -> vruchtenpakket) en dan kan je de aardbei opeten of planten voor meerdere aardbeien.

    ik heb al een stuk of 70 vruchtenpakketjes gekocht, maar er komt niks anders uit dan banaan,druif en appel. is dat puur ongeluk?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Geen idee. Ik vind altijd aardbeienplanten bij het rondlopen in de buurt. Als ik kikkers aan het vangen ben. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top