Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Verhaallijnen

PaulienvanPaulienvan Berichten: 4 Brabbelende Baby
Hallo iedereen,

Vroeger in de Sims 2 was er een soort van verhaallijn die al op werd gemaakt door de makers van het spel in bestaande families. Nu ga ik soms eens een kijkje nemen in bestaande families in de Sims 4, maar ik krijg geen tekstballonnen met uitdagingen of speciale verhaallijnen. Kun je dat ergens inschakelen of zit het gewoon niet meer in de Sims 4? Het zou bestaande families wat interessanter maken, want nu zijn ze redelijk saai!

Reacties

  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Bedoel je de sims 2 life stories en iets met onbewoond eiland...? Dat waren wel echt leuke verhaallijnen. Het lijkt me ook wel is leuk dat ze dat is toevoegen met de sims 4. Misschien voor een afsluiting van de game, stel een komt een ander ofzo.
  • PaulienvanPaulienvan Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Nee ik heb het over een soort van voorgeprogrammeerde verhalen in het basisspel, zoals je bijvoorbeeld had bij Romeo en Julliette. In herinner me nog iets van een verjaardagsfeestje dat werd aangekondigd in een tekstballon en dan kon je zelf kiezen of je die aanwijzingen volgde of je je er eigen verhaal van maakte. Ook zoals bij de familie met die tweelingzussen daar, waar de vader een relatie had met de poetsvrouw. Ik vond dat spannende vehalen en dat mis ik precies in de Sims 4
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Ooh dat bedoel je. Ja dat mis ik nou ook in de sims 4! :(
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top