Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Jaargetijden werkt niet

Ik heb zojuist (eindelijk!) de Jaargetijden-uitbreiding geïnstalleerd, maar hij werkt niet goed. Toen ik De Sims 4 voor het eerst opende en dus een uitlegscherm kreeg over de nieuwe uitbreiding, zag ik alleen maar 4 plaatjes en geen tekst. Ook als ik in de kalender wil kijken gebeurt dit, alleen plaatjes en lege beschrijvingen. Ook als ik met de muis ergens op ga staan in de kalender of iets anders wat erbij is gekomen sinds de installatie van Jaargetijden is het tekstballonnetje met verdere uitleg leeg. In de rest van de game gebeurt dit niet en alles werkt verder prima. Ik heb geprobeerd de game via Origin te repareren, maar dan geeft deze aan dat de download mislukt is. Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand wat ik eraan kan doen?

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Je kunt in Origin je spel repareren.
    Voer dat eens uit.
    En mocht je mods/CC gebruiken, schakel die dan uit voordat je je spel start.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    melissarosalindemelissarosalinde Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Deborah schreef: »
    Je kunt in Origin je spel repareren.
    Voer dat eens uit.
    En mocht je mods/CC gebruiken, schakel die dan uit voordat je je spel start.

    Ik heb de game gerepareerd, maar Origin vermeld dat de download mislukt is. Nu kan ik de game helemaal niet meer opstarten.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top