Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Advies nodig voor stuff-packs!!

XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
Hallo allemaal!!
Ik ben weer is van plan om een nieuwe accessoires pakket te gaan kopen...maarehh ik heb jullie hulp er bij nodig :sweat_smile:.
Ik kan nog maar uit 4 accessoires pakketten kiezen en die zijn: Fitness accessoires, vintage glamour, peuter accessoires en huisdier accessoires. Ik vind zelf peuter accessoires niet echt bepaald leuk...(ik heb t totaal niet met de peuters in de sims)dus ben niet van plan om hem te gaan kopen :sweat_smile: . Ik zelf zit te twijfelen om huisdier accessoires en fitness accessoires, wat is jullie voorkeur? En wat zijn jullie minpunten en pluspunten laat het me alstublieft weten :lol:

Reacties

  • darkjesse12darkjesse12 Berichten: 12 Pruttelende Peuter
    fitness accessoires voegt meer toe aan de game in tegenstelling tot huisdieraccessoires die maar enkele dingen toevoegt

    fitness pluspunten

    de tv toevoeging aan fitness
    de mega vette klimmuur
    je gaat je sims meer laten sporten

    fitness minpunten

    je hebt er niet veel aan als je je sims niet wil laten sporten

    huisdieren accessoires pluspunten

    je hebt een nieuw huisdier
    je hebt extra kleding voor je honden en katten
    ( ik gebruik dierenkleding nooit alleen de halsbanden)

    huisdieren accessoires minpunten

    het extra huisdier is geen familie lid en heeft maar een paar interacties
    er wordt gewoonweg stukke minder toegevoegd dan in ander stuff packs
    de hele sims 4 wereld vond dit pack een enorme teleurstelling


  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Deze gidsen kunnen je helpen:
    https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-mijn-eerste-huisdier-accessoires-gids.html
    https://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-fitness-accessoires-gids.html

    Maar voordat je iets koopt, moet je dit weten:
    In tegenstelling tot de andere accessoires pakketten, die alleen het basisspel nodig hebben om te werken, heeft 'Mijn eerste Huisdier Accessoires' hiernaast nog de uitbreiding 'Honden en Katten' nodig om toegang te krijgen tot alle inhoud van De Sims 4 Mijn Eerste Huisdier Accessoires omdat het materiaal bevat uit deze uitbreiding. Als je deze uitbreiding niet hebt, heb je niet al de voorwerpen die spelers met Honden en Katten wel krijgen als ze dit accessoirespakket aanschaffen.
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Jep je moet inderdaad Honden en katten al hebben aangeschaft (dat heb ik dus ook al...Anders had ik überhaupt geen twijfel aan het pakket gehad). Maar ik heb besloten om Fitness accessoires te nemen, (net geïnstalleerd) en ga hem nu direct uitproberen!! Dankje voor t advies SimLibby en darkjesse12 :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top