Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoe krijg je een tweeling of meer

superdeluxmesuperdeluxme Berichten: 2 Brabbelende Baby
Hallo gamers van sims

Ik ben aan het zoeke en proberen geweest, maar ik kom er niet uit. Hoe krijg je in de sims 4 een tweeling of meer???
Wie kan mij daar bij helpen???

Gr nathalie

Reacties

  • AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    Je kan de punten die je verdiend door hun wensen te vervullen (die wolkjes boven je sim) inruilen voor vruchtbaarheid, zodat ze tweelingen of drielingen kunnen krijgen.
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    juli 2015 aangepast
    Zoals Alyssa zegt, de vruchtbaar beloning zou daarbij moeten helpen, maar dit is niet altijd het geval - ik hoor regelmatig dat het niet of bijna niet werkt.

    Het schijnt ook dat het kijken naar de kinderzender terwijl je Sim zwanger is helpt - ik heb dat zelf nog nooit geprobeerd, maar ik heb in Sims 2 zoveel tweelingen gehad dat ik er ook niet heel intensief mee bezig ben om ze in Sims 4 ook te krijgen (ondanks dat ze niet eens peuters worden - want die waren vaak het lastigst als je er twee had).

    Wat wel vaak 'helpt' (volgens mij is het eigenlijk een bug) is om als je Sim zwanger is een paar dagen met een ander huishouden te spelen. Als je dan terug gaat nadat ze bevallen is, is de kans heel groot dat ze een tweeling heeft gekregen. Het is wel zo dat de kinderen dan een naam toegewezen krijgen van het spel - maar dit kun je, zodra ze kind zijn, veranderen als je naar outfits plannen gaat.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • superdeluxmesuperdeluxme Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Okay super dank jullie wel
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Ik wist het ook niet, maar blijkbaar zijn er ook cheats voor, las ik vandaag: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/comment/13912432/#Comment_13912432
    Ik hoop wel dat je Engels kunt, maar de cheats zelf moet je toch in het Engels invoeren, dus ik denk dat het wel gaat lukken, als je geen bezwaar hebt tegen het gebruik van cheats natuurlijk ;)
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • loveamberloveamber Berichten: 1
    dag iedereen ik snap niet echt hoe je een tweeling krijgt kan er dat iemand uitleggen? :p
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Er zijn al 2 manieren genoemd in de reacties in dit topic, maar inmiddels is er ook een derde manier.

    Als je jouw huis op koop/bouwmodus zet zie je linksbovenin de gegevens van je huis. Daar kan je ook kaveleigenschappen aan toevoegen. Kies onder andere voor 'op een leylijn' en je hebt extra kans op tweelingen in dat huis! Succes
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • JuultjeJuultje Berichten: 2
    Ik heb op heel veel site’s gekeken om te zien hoe je een drieling kan krijgen of meer want dat heb ik nog nooit gehad weten jullie misschien iets?
  • kathleenkathleen Berichten: 14
    Je kan je sim heel vaak naar de kinderzender laten kijken. Je kan ook met tevredenheidspunten de vruchtbaarheid beloning kopen. Als je het spa day gamepack hebt kan je je sims ook een vruchtbaarheid behandeling geven, dat zijn zo de eerste dingen waar ik aan denk.
  • Simmer0404Simmer0404 Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    Je kint in creeer een sim ook een tweeling maken en dan kun je nog een tweeling maken met 1 van die andere tweeling.
  • iedereenhoudtvansimsiedereenhoudtvansims Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    er zijn een paar dingen waarmee je de kans vergroot om tweelingen of drielingen te krijgen:
    1. als je de sims stedelijk leven hebt kan je de kavel eigenschap op een leylijn instellen dan heb je een heel grote kans op tweelingen.
    2. ook kan je bij de beloningen markt de eigenschap vruchtbaar kopen. bij mij werkte die niet goed maar misschien wel bij iemand anders.
    3. er is ook een cheat voor: sims.get_sim_id_by_name voornaam achternaam. bijvoorbeeld sims.get_sim_id_by_name Noor Wilson. dan komt als je het goed hebt getypt een hele reeks cijfers, dat is de id van de sim. dan typ je pregnancy.force_offspring_count [id van je sim] [aantal baby's]
    je kan met deze cheats ook 4, 5 of 6 baby's krijgen. wel altijd eerst testingcheats true invoeren. ;) veel succes!! ;)
  • itzzsarahxitzzsarahx Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    die 3e cheat, lukt bij mij niet. maar vgm doe ik iets fout.. ksnap het nii meeerrr
  • viefjjviefjj Berichten: 2 Pruttelende Peuter
    wil je de kans vergroten?
    1 bij stedelijk leven zit een kaveleigenschap "op een leylijn" als je die aan je kavel toevoegt heb je meer kans op een tweeling of meer
    2 zodra je 3.000 bevredigings punten heb kan je de eigenschap ''vruchtbaarheid'' kopen dan maak je meers kans op tweelingen maar meestal werkt het niet [ bevredigings punten kun je verdienen met de wolkjes boven het hoofd van een sim of door je doelen te voltooien] je kan ze inwisselen bij de beloningenmarkt die staat onder ''doelen'' je komt er met G dan rechtsboven het icoon van een cadeau sorteren op eigenschappen en daar staat ''vruchtbaarheid'' bij
    3 er bestaat ook een cheat sims.get_id_by_name [volledige naam] en dan krijg je het id te zien dat is een reeks van nummers en die is belangrijk in deze cheat dus schrijf hem op of maak er een foto van dan vul je in pregnancy.force_offspring_count [id van je sim] [aantal baby's]
    bijv.. sims.get_id_by_name Vief Jonas [als je hoofdletters bij de naam heb geschreven vergeet die dan niet! daarna typ je pregnancy.force_offspring_count simid aantal en dan het aantal baby's
    4 wat ook helpt is om tijdens de zwangerschap naar kinderzenders te kijken of naar kinder muziek te luisteren
    5 als dit allemaal niet helpt kan je altijd nog met genen spelen en klikken op willekeurige tweeling

    tegen werken?
    1 zorg ervoor dat al de bovenstaande dingen niet zijn gebeurt of gedaan
    2 toch een tweeling? zet de tweeling gwn bij een ander huishouden! en maak je niet druk die komt er wel!
  • viefjjviefjj Berichten: 2 Pruttelende Peuter
    Er zijn al 2 manieren genoemd in de reacties in dit topic, maar inmiddels is er ook een derde manier.

    Als je jouw huis op koop/bouwmodus zet zie je linksbovenin de gegevens van je huis. Daar kan je ook kaveleigenschappen aan toevoegen. Kies onder andere voor 'op een leylijn' en je hebt extra kans op tweelingen in dat huis! Succes

    let op! je moet een pack hiervoor gekocht hebben namelijk city living
  • anouksims22anouksims22 Berichten: 5 Brabbelende Baby
    je kan je huis kavel eigenschappen geven en dan moet je kiezen voor leylijn.
  • Evagubbels2000Evagubbels2000 Berichten: 4 Pruttelende Peuter
    > @superdeluxme zei:
    > Hallo gamers van sims
    >
    > Ik ben aan het zoeke en proberen geweest, maar ik kom er niet uit. Hoe krijg je in de sims 4 een tweeling of meer???
    > Wie kan mij daar bij helpen???
    >
    > Gr nathalie

    > @superdeluxme zei:
    > Hallo gamers van sims
    >
    > Ik ben aan het zoeke en proberen geweest, maar ik kom er niet uit. Hoe krijg je in de sims 4 een tweeling of meer???
    > Wie kan mij daar bij helpen???
    >
    > Gr nathalie
  • softijsje9127softijsje9127 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Hey ik heb een wat vraagjes voor jullie .
    1)Hoe krijg je een tweeling?
    Ik heb gehoord dat naar kinderzenders moet kijken en naar de kinderradio moet luisteren.
    Maar ik geprobeerd naar kinderzenders te kijken maar dat lukte niet ik kreeg geen tweeling.
    2)Wanneer moet je kijken?
    Moet je het voor of tijdens dat je zwanger bent want ik had het geprobeerd om er voor en tijdens te kijken maar dat lukte niet.
    3)Hoe krijg je een tweeling waarvan de ene een jongen is en de andere een meisje is?
    Want ik heb gehoord dat er een cheat bestaat waardoor je de zwangerschap kan beïnvloeden.
    Maar hoe doe je dat ?
    Want ik wil graag een meisje en jongen krijgen.
    4)Hoelang moet je naar kinderzenders kijken?
    Want ik had ongeveer 12 uur gekeken naar kinderzenders in totaal.

    Alvast bedankt.
  • JolienAnnJolienAnn Berichten: 33 Pruttelende Peuter
    softijsje9127 schreef: »
    Hey ik heb een wat vraagjes voor jullie .
    1)Hoe krijg je een tweeling?
    Ik heb gehoord dat naar kinderzenders moet kijken en naar de kinderradio moet luisteren.
    Maar ik geprobeerd naar kinderzenders te kijken maar dat lukte niet ik kreeg geen tweeling.
    2)Wanneer moet je kijken?
    Moet je het voor of tijdens dat je zwanger bent want ik had het geprobeerd om er voor en tijdens te kijken maar dat lukte niet.
    3)Hoe krijg je een tweeling waarvan de ene een jongen is en de andere een meisje is?
    Want ik heb gehoord dat er een cheat bestaat waardoor je de zwangerschap kan beïnvloeden.
    Maar hoe doe je dat ?
    Want ik wil graag een meisje en jongen krijgen.
    4)Hoelang moet je naar kinderzenders kijken?
    Want ik had ongeveer 12 uur gekeken naar kinderzenders in totaal.

    Alvast bedankt.

    Ik had gewoon een drieling zonder naar kinderzenders te kijken :smiley:
  • ilseruiterkampjeilseruiterkampje Berichten: 1 Brabbelende Baby
    hoi guys ik wil super graag een van mijn kindere weg hoe doe je dat
  • trismagistostrismagistos Berichten: 688 Studerende Student
    Hey @ilseruiterkampje, wil je je kinderen kwijt dan kan je ze altijd verwaarlozen. Afhankelijk van de leeftijd worden ze dan uit huis geplaatst. Het adoptiebureau haalt ze dan op en je ziet ze nooit meer terug.
    Als je daar niet op wilt wachten dan kun je in werelden beheren ook de knop vinden om je huishoudens te beheren. Zoek dan een huishouden met volwassenen of jongvolwassenen op en split jouw huishouden. Je kan dan het kind zelf uit huis plaatsen.

    Als je wilt weten hoe, laat het dan even weten.

    Veel plezier met spelen. 😉
    jk7zl495ytpd.png
    Ik ben vrijwilliger voor Answers HQ. Ik werk niet voor EA
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top