Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 3 buurt, meerdere gezinnen

Heey Hallo, hier een simsfanaat.

Ik had een vraagje, misschien een hele domme..
maar ik mis de optie in sims 3 dat je in een buurt met meerdere gezinnen kan spelen.
Zo heb ik 2 van mijn poppetjes uit huis laten gaan om zelf een gezin te stichten en kom ik er dus achter dat ik niet met beide gezinnen kan spelen en ze elkaar tegen komen in de buurt.

Doe ik iets verkeerds of lukt het gewoon niet bij sims3?

Groetjes Carmen

Reacties

  • simsfanmsimsfanm Berichten: 203
    september 2012 aangepast
    Bij de sims 3 kun je na mijn weten, maar met 1 gezin in 1 buurt spelen. Maar volgens mij als je gaat verhuizen 2 mensen daar achter laat blijven ze wel daar gewoon wonen als het goed is. Maar je kunt maar met 1 familie spelen.
  • Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    september 2012 aangepast
    In de Sims 3 speel je met één gezin en de andere gezinnen gaan ondertussen gewoon verder met leven. Als je naar buurt bewerken gaat kan je op de familie klikken waar je mee wilt gaan spelen en kan je ze de actieve familie maken, zo kan je tussen families wisselen. Als je niet wil dat alle andere gezinnen ouder worden terwijl je met een andere speelt kan je in opties het verouderen uitzetten.
  • LiefsCarmenLiefsCarmen Berichten: 3
    september 2012 aangepast
    Thanks meiden,

    Jammer dat het niet kan op de manier zoals het in sims2 wel kon.
    Maar ik ga proberen om het via stad bewerken voor elkaar te krijgen!

    Thanks
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    september 2012 aangepast
    In De sims 2 speelde je toch ook altijd met 1 gezin tegelijk, niet? :?

    vEDIT: Ah, oké. :-) Die uitbreiding heb ik niet.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • justenmeertensjustenmeertens Berichten: 116
    september 2012 aangepast
    ^Dat is met appartemetsleven volgens mijn want daat kon je met twee huishouden spelen als je in een flat wonde
  • xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    september 2012 aangepast
    Zowel in Sims 2 als in Sims 3 kun je maar met één huishouden tegelijkertijd spelen ;) . Bij Sims 2 Appartementsleven woonde je met meerdere families op één kavel, maar je bestuurde er altijd maar één van. Als je op dat appartement klikte moest je een familie selecteren.

    Bij Sims 3 kun je dus wel, net als bij Sims 2, switchen van huishouden/familie door bij Stad Bewerken een ander actief huishouden te kiezen.
    Het verschil met Sims 2 is dat de buurt echter doorgroeit als jij met een andere familie speelt. Dus als jij eerst met familie A speelt en dan met familie B groeit/speelt familie A ook verder, terwijl jij daar dus geen controle over hebt.
    Je kunt er dan voor kiezen om het verouderen uit te zetten, maar volgens mij wordt dan niemand ouder..
  • simsfanmsimsfanm Berichten: 203
    september 2012 aangepast
    ^Nooit geweten dat dat kon, maar ben blij dat ik het nu weet. Als ik nieuwe laptop heb. Heb ik al helemaal idee hoe ik het ga doen dan :lol:
  • PattyPatty Berichten: 1 Pruttelende Peuter
    Hallo, waar staat buurt bewerken? Kan het nergens vinden :disappointed:
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2018 aangepast
    @Patty: Het heet 'Stad bewerken' (niet buurt bewerken), en je kan er naartoe gaan via het menu in de linker onderhoek (de drie '...').
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top