Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

(corrupte?) familie

ik heb dus een probleem met een familie uit de sims 2 en ik weet niet precies wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen, misschien weet iemand hier het.

Ze wonen dus in een behoorlijk groot huis en op een dag gingen 3 mensen tegelijk dood, ze stonden ook echt heel ver van elkaar verwijderd. Magere hijn heeft dus 2 mensen opgehaald, daar deed hij al echt 2 uur over ofzo en daarna ging hij gewoon weg. De 3e persoon is dus nooit opgehaald. Ze verdween wel maar er verscheen nooit een grafsteen en d herinnering verscheen ook niet bij de nabestaanden. In de familie zie je haar plaatje niet meer aan de zijkant staan, net alsof ze echt wel is, maar wanneer je op het buurtscherm op het huis van die familie klikt zie je haar nog wel staan op die "familie foto" . Snappen jullie tot hier nog wat ik bedoel?

naja ik had nooit echt problemen ermee dus ik deed er niet zoveel aan en ik ben inmiddels een hele generatie verder. Nu heb ik dus een probleem, een volwassen sim kan niet uit huis. Ik heb het met de krant geprobeerd en ook met de computer maar het lukt gewoon niet. Ik selecteer "een eigen huis zoeken" en het scherm met "wie moeten er mee verhuizen" verschijnt niet en de taxi verschijnt ook niet. Is mijn familie nu corrupt? Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb eerlijk gezegd liever niet dat ze allemaal het huis moeten verlaten omdat ik heel veel tijd heb besteed aan het inrichten en als ik ze opnieuw in moet laten trekken, zijn de meubels weg ^^

Reacties

  • Opties
    garapoesgarapoes Berichten: 65 Denderende Dreumes
    december 2014 aangepast
    Misschien toch proberen te verhuizen? Heb je codes gebruikt? Misschien als je verhuist dat de meubels wel blijven staan? Je kunt ook proberen om het huis in de kaveldepot te zetten en dan weer opnieuw te plaatsen in de buurt. Als je je huishouden er in laat wonen zijn ze alleen hun relaties met de buurt kwijt, maar hun werk etc. niet. Je kunt ze ook eerst uit het huis zetten, dan het huis opslaan en weer opnieuw plaatsen. Misschien dat dat helpt?
  • Opties
    martehmarteh Berichten: 2 Pruttelende Peuter
    augustus 2018 aangepast
    q0my0n36qw6w.png
    Hallo, ik heb ook zo'n soort probleem... Ik kreeg heel de tijd een scherm met 'cancel reset delete' en ik had per ongeluk op 'delete' gedrukt, waardoor mijn zoontje weg was. Die is gelukkig al terug door opnieuw op te starten, maar nu kan ik niks doen met de jongen. Er komt weer steeds zo'n scherm meet 'cancel reset delete' op. (zie foto) Het gaat hier over het onderste kindje. Weet iemand een oplossing?
  • Opties
    martehmarteh Berichten: 2 Pruttelende Peuter
    Het is gelukt!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top