Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Emotie verveeld gaat niet weg.

Hoi allemaal,
Ik heb een vraag. Ik had bij mijn Sim de eigenschap dansmachine van het uitbreidingspakket Beleef het Samen gedaan, maar daardoor werd ze steeds verveeld. Dus nu heb ik via de cheat cas.fulleditmode de eigenschap dansmachine weggedaan, alleen ze krijgt nog steeds die verveelde emotie doordat ze te lang niet heeft gedanst. Weet iemand hoe ik dit verander? Alvast bedankt!

Reacties

  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Ik heb even wat research gedaan, sommige mensen zeggen dat je de game opnieuw moet opstarten en dat het dan weg is, maar meer mensen zeggen dat je het bestand 'localthumbcache' moet verwijderen. Dit verandert niets in de sims 4 zelf (zeggen ze) maar maakt je game sneller en zorgt ervoor dat de eigenschappen 'bug' weggaat.

    !Pas op, wanneer je in je bestanden gaat 'rommelen' kan je altijd per ongeluk iets verkeerds verwijderen, doe dit dus op eigen risico!

    Om dit te doen:
    • Klik op Finder
    • Klik op documenten
    • Klik op Electronic Arts
    • Klik op Sims 4
    • Zoek naar het bestand 'localthumbcache' en verwijder het
  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    senmio schreef: »
    Hoi allemaal,
    Ik heb een vraag. Ik had bij mijn Sim de eigenschap dansmachine van het uitbreidingspakket Beleef het Samen gedaan, maar daardoor werd ze steeds verveeld. Dus nu heb ik via de cheat cas.fulleditmode de eigenschap dansmachine weggedaan, alleen ze krijgt nog steeds die verveelde emotie doordat ze te lang niet heeft gedanst. Weet iemand hoe ik dit verander? Alvast bedankt!

    Heb precies hetzelfde gehad met mijn overige familie. Als je je vorige eigenschap heb verwijderd blijft het er nog altijd, alleen het is je eigenschap niet meer. I dont know dat het wel waar is wat ik zeg...maar zo gevoel heb ik wel. Het blijft altijd wel in de sim zelf meer niet. Als het een bug is ofzo neem ik mijn woorden terug haha!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top