Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Problemen met het forum?

1234568»

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2015 aangepast
    De 'mee eens' en 'mee oneens' knoppen zijn weg (net als op het USA forum).
    Kost ons badges en punten al behoud je kennelijk wel de al behaalde 'agree' badges.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ja, dat wilde ik jullie net komen melden.
    Omdat er iemand zo "lief" was, om bij sommige mensen steevast de "oneens" button te gebruiken, zonder reden.
    Dit hebben we doorgegeven aan EA, en die heeft daarom besloten de "oneens" button uit te zetten. Uiteraard ben je dan ook de "eens" button kwijt. Het gaf teveel negatieve reacties.

    Some angels choose fur instead of wings
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Liever beide buttons niet, dan mensen die constant op 'oneens' drukken. Dat lijkt me erg vervelend voor de mensen bij wie dat gebeurt. Nu er slechts nog een 'like' button is, kan die ook wel een beetje voor de 'eens' button spelen denk ik.
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Jammer, ik vond het wel toegevoegde waarde hebben het is toch duidelijker dan alleen 'like'. Maar ja als er maar één niet mee om kan gaan, heeft iedereen er last van. Ik heel goed begrijpen waarom die knoppen er niet zijn op de Amerikaanse forums, maar daar stikt het ook van de trollen. Volgens mij valt het hier wel mee. (Dus als je sim uit vrije wil gaat 'trollen op fora', snel annuleren, de andere sims zullen daar dankbaar voor zijn.)
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2015 aangepast
    Deborah schreef: »
    Omdat er iemand zo "lief" was, om bij sommige mensen steevast de "oneens" button te gebruiken, zonder reden. Dit hebben we doorgegeven aan EA, en die heeft daarom besloten de "oneens" button uit te zetten. Uiteraard ben je dan ook de "eens" button kwijt. Het gaf teveel negatieve reacties.
    Wat een ****! Begrijpelijk dat EA voor deze 'oplossing' heeft gekozen maar ik vind het toch jammer dat de 'mee (on)eens' knoppen kennelijk een te grote verantwoording zijn voor sommige spelers. Hetzelfde gebeurde volgens mij op het Engelse forum. Ik had het fijner gevonden als er strenger was opgetreden tegen deze flapdrollen, wat waarschijnlijk toch een relatief kleine groep is (in vergelijking met alle geregistreerden op de fora). Of is er evengoed ook streng opgetreden tegen deze spelers?
    Meliszie schreef: »
    Liever beide buttons niet, dan mensen die constant op 'oneens' drukken. Dat lijkt me erg vervelend voor de mensen bij wie dat gebeurt. Nu er slechts nog een 'like' button is, kan die ook wel een beetje voor de 'eens' button spelen denk ik.
    Ik heb slechts 1x de 'oneens' knop gebruikt toen mijn advies niet de gewenste uitkomst gaf bij een speler. Ik wist dat mijn advies klopte en dat de speler niet goed gekeken had. De 'oneens' knop gebruiken deed ik dan ook meer voor deze speler, opdat deze dat zou zien en dan nog een keer zou kijken. Ik vind het toch lastig om de 'like' knop te gebruiken als je het ergens mee eens bent. Ik doe het wel als ik het ergens mee eens ben, maar de 'like' knop mist toch de nuance van de 'mee eens' knop in dit soort situaties. In andere situaties als ik het ergens niet mee eens ben, klik ik op geen enkele knop. Het gaat om iemands mening, dat hoeft de mijne niet te zijn, dus om dan de 'mee oneens' knop in te drukken vind ik nutteloos en niet fijn voor spelers. Dan nog meld ik liever in een bericht hoe ik erover denk maar ook dat doe ik meestal niet. Iedereen heeft recht op zijn/haar mening.


    EDIT:
    @Deborah, weet je wat ik me net bedenk? Wat EA ook kan doen, ipv deze knoppen verwijderen, is punten en badges geven voor de 'mee oneens' knop (net zoals bij de 'like' en 'lol' knoppen). Zo wordt de 'mee oneens' knop ineens een stuk leuker voor spelers en haal je ook meteen de wind uit de zeilen van eerder genoemde flapdrollen.
    Post edited by SimLibby on
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    SimLibby schreef: »
    Ik heb slechts 1x de 'oneens' knop gebruikt toen mijn advies niet de gewenste uitkomst gaf bij een speler. Ik wist dat mijn advies klopte en dat de speler niet goed gekeken had.
    Leugenaar, je hebt mij twee keer een 'oneens' gegeven toen het nieuwe forum er net was. :mrgreen: (ik denk toch dat jij het was :p)
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2015 aangepast
    Nou waarom zou ik dat doen! Dat ben ik niet geweest hoor.

    EDIT:
    In het uitermate KLEINE geval dat ik me vergis, weet je nog welke topics dat waren?
    En was je toen misschien uit je nek aan het kletsen :mrgreen: ?


    V EDIT II:
    Jaro, dat gesprek herinner ik me nog wel (zo ongeveer dan) maar niet dat ik jou 'ge-ons eens' hebt.
    Als ik dat wel heb gedaan: ik heb je inmiddels zo vaak geliked, dat maakt toch alles goed o:)
    Post edited by SimLibby on
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    mei 2015 aangepast
    Het ging over Stylish, ik typte ergens dat het niet uitmaakte of je in die code een hoofdletter gebruikte of niet (tenminste, iets dat er op lijkt) en jij zei dat het wel uitmaakte. Uiteindelijk gaf je toe dat het eigenlijk niet uitmaakt en dat het gewoon de manier was waarop jij het geleerd had, en volgens mij heb je mijn bericht daarvoor ergens geoneensd. Het topic kan ik wel niet direct vinden, nu de twee oneenzen van mijn profiel verdwenen zijn. :p

    ^EDIT: Het is je vergeven. :mrgreen:
    Post edited by smoesie on
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • allianallian Berichten: 231 Kwebbelend Kind
    Erg jammer dat de 2 knoppen zijn verdwenen. Het word vast wel ff wennen. Ik klik vaker op de "mee eens" knop dan op de "like" knop. Ik moet wel toegeven dat ik zelf de knop eens heb gebruikt, maar dat was alleen omdat iemand verkeerd advies gaf en meerdere mensen hadden het bericht vervolgens de oneens knop gegeven. Ik hoop niet dat dat de reden was waardoor de knop wegging :( .
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Het was voor EA niet te achterhalen wie er op de "oneens" button klikte.
    En het is altijd zo dat de goeien onder het gedrag van de slechten moeten lijden.
    Nou is "mee eens" vergelijkbaar met "like". Niet helemaal natuurlijk, maar het moet maar.
    Ik heb ook wel eens op de "oneens" button geklikt hoor, maar dan kwam er ook een onderbouwing.

    Some angels choose fur instead of wings
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Wat kinderachtig van diegene die de oneensbutton misbruikte. Volgens mij heb ik die nooit gebruikt. Wel een paar keer de "mee eens", maar meestal gebruik ik de "like" of "LOL". Maar ja, helaas is het nogal makkelijk je te misdragen op het internet. Ik lees weleens nieuws over celebrities op sites als People, en het stikt dan altijd van de nare commentaren. Alles anoniem, dus je kan schelden wat je wilt zonder dat er (vaak) consequenties aan zitten.
  • ariannearianne Berichten: 2 Pruttelende Peuter
    hoi allemaal
    even een vraagje testingcheats true
    aan staat en ik wil meer geld dan toets ik
    in sims.modify-funds dat doet die het niet er komt geen geld bij
    Terwel ik 4 dagen geleden deed die het wel en dan heb ik nog een vraag hoe kan ik me spel reset
    kan dat ????
  • tessahondtessahond Berichten: 82 Denderende Dreumes
    ik doe motherlode en er komt 50.000 bij.Je kunt ook money bedrag doen,maar bij sims.modify-funds gaat er volgens mij geld van het kapitaal af.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top