Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat luister jij nu?

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Within Temptation - In Perfect Harmony

    Maar ik heb een YouTube lijst met heel veel Within Temptation, en die staat aan. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Ik heb behoefte aan even flink wat boze muziek nadat ik weer allerlei gevoelens heb opgekropt, dus ga wat moois bij elkaar zoeken :naughty:
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Voor wie het leuk vindt; je kunt tot vrijdag (27 november) stemmen op de Top 2000, nog een paar dagen dus!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ja dat moet ik nog doen.
    Wil ik donderdag of vrijdag gaan doen. Zag nog een oud lijstje op facebook van 2 jaar geleden voorbij komen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Dit is die van mij.

    Ik heb er voor de verandering ook eens op wat oudere nummers gestemd die ik goed vind. Van de vrije keuzes heb ik allemaal nummers uit 2015 of van de laatste jaren gebruikt. :)
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    december 2015 aangepast
    Pwaaah, het enige nummer waar ik op heb gestemd (van de vrije keuzes) dat in de Top 2000 staat dit jaar, is Let It Happen van Tame Impala. Wel knap trouwens, want dat nummer is uit 2015 en het staat op 1790, moeten toch best veel mensen op hebben gestemd!
    Maar je zal net zien dat "mijn" nummers 's nachts worden gedraaid ofzo :bawling:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Troost je, van mijn vrije keus staat er ook niet veel in.
    Geeft niet, ik heb de cd's hier wel staan, en anders haal ik wel een mp3 van YouTube. ;)

    Overigens, ik geloof niet dat ik ook maar 1 nr van je vrije keus ken. :blush:

    Some angels choose fur instead of wings
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    ^ Ik hoef het ook niet per se op de radio te horen, luister het ook zelf wel wanneer ik er zin in heb :)
    Mijn vrije keuzes zijn ook redelijk alternatief en het meeste van die bands is niet bepaald radiomateriaal (niet in Nederland, in elk geval, denk wel in de UK).
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2015 aangepast
    Ik luister op dit moment naar de Top 2000 (M.A.S.H - Suicide Is Painless)
    En als er een nummer komt wat ik echt niet te pruimen vind, ik heb een oude cd van Xandria gekocht. Neverworld's End

    Some angels choose fur instead of wings
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Ik kwam er net achter dat januari Tame Impala-maand is bij mij. Twee jaar geleden kocht ik voor het eerst een album van hen (of hem, eigenlijk), een jaar geleden weer een, en een paar dagen terug het nieuwste album, en dat dus allemaal steeds in januari. :smiley:
    En nu zitten er steeds verschillende nummers van dat album in mijn hoofd... als ik een nieuw album heb kan ik daar een heleboel keer naar luisteren, dus in die fase zit ik nu.

    O wacht. Ik heb vorige zomer ook een live-album gekocht, dus mijn theorie klopt niet helemaal meer...
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb een "nieuw" bandje ontdekt (de band is niet nieuw, maar dat ik het luister wel)
    Dus ik ben op YouTube een beetje aan het luisteren.
    Lacuna Coil. Volgens de omschrijving op Wikipedia is het gothic metal...

    Some angels choose fur instead of wings
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    ik luister nu Qmusic, heb net een HIIT workout gedaan, en dan is muziek erbij wel leuk :)
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    ^ Dan heb je wel snelle muziek nodig :) Ik maak zelf altijd afspeellijsten voor het sporten, dan wil ik er geen langzame nummers in.

    @Deborah, hee, die naam zegt mij wat (en ik zit totaal niet in die hoek qua muziek). Niet dat ik nummers van ze ken, maar ken de naam van de band wel.

    Ik luister L.E.S. Artistes van Santigold (niet nieuw, maar wel leuk) en ik kijk uit naar het 3e album van Jake Bugg dat aankomende zomer uitkomt :smiley:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb een aantal complete CD's opgezocht op YouTube van Nightwish.

    Op dit moment speelt "Nightwish - Century Child".
    Ik vind Tarja toch wel geweldig hoor. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Reclame van de tv die aan staat. En de waterkoker die aan het pruttelen is ;)
    2nv5lie.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Leave's Eyes - Meredead en daar door heen het gemiauw van Muis die snoepjes wil. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    https://www.youtube.com/watch?v=ODpXIYEQMxg

    Ik heb mezelf getracteerd op 5 nieuwe CD's.
    Het zijn de eerste 5 van Nightwish geworden, deze is er ook een van. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    november 2016 aangepast
    Ik luister de laatste tijd veel naar Dodie Clark. Ik ken haar van youtube, maar ik vind haar liedjes echt heel leuk en de 18e komt haar eerste album uit. :)
    Deze twee vind ik het leukst:

    https://www.youtube.com/watch?v=8Ypnr33sEmg

    https://www.youtube.com/watch?v=mHUIoikgKT0
    (wow ik wist niet dat je de filmpjes zo op de site zelf kon kijken)
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    ^ Best leuk inderdaad! Leuk als het van die "simpele" optredens zijn met alleen een gitaar.

    Ik luister "Cadenza" van Dutch Uncles (overigens géén Nederlandse band, ondanks de naam).

  • KawaiiPatatoKawaiiPatato Berichten: 3 Brabbelende Baby
    BlackPink ~ AS IF IT'S YOUR LAST <3
  • XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Teeth van LadyGaga

    Paws up! <3B)
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Dat het alweer 2016 was dat ik veel Dodie luisterde. :O Dat doe ik nu nog steeds.

    Vandaag luister ik al de hele dag Passenger. Die was zaterdag in het Vondelpark met een gratis optreden. :O
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator

    Some angels choose fur instead of wings
  • Lauwie0404Lauwie0404 Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Dixie D'Amelio - Be Happy
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top