Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mods weg

florien_xxflorien_xx Berichten: 29 Pruttelende Peuter
mei 2018 aangepast in De Sims 4 Downloads
hoi
ik had nieuwe cc's gedownload en wou sims 4 gaan spelen. ik wou kijken hoe de cc's staan. maar ik had helemaal geen mods of cc's meer. ik heb al een paar keer de mods map verwijderd en ook de localthumbcache.package map verwijderd dat zal moeten helpen maar dat lukt niet.. Iemand help me

dank, Florien
Post edited by Moepmoep on

Reacties

  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    mei 2018 aangepast
    Lees even de forumregels door (hier).

    Ik heb je topictitel even aangepast. Hoofdletters en veel uitroeptekens komen schreeuwerig over. Als mensen het antwoord weten, zullen ze je ook wel helpen ;).

    Kan het zijn dat je een verkeerde hebt gedownload die de rest uitzet? Ik heb er zelf niet zoveel verstand van. Misschien moet je proberen degenen die je als laatst hebt gedownload even per 1 weg te halen om te kijken of de rest dan weer terugkomt.
    Ik heb zelf nooit cc of mods in mijn spel, dus ik weet niet of dit werkt hoor.
  • TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Er is gisteren een nieuwe patchupdate geweest. Een patchupdate zet de modificaties altijd uit bij de instellingen. Heb je deze instelling weer opnieuw aangevinkt?
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Gezien de patches die regelmatig worden uitgebracht kan ik je ook aanraden dit te lezen:
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/771459/mods-cc-pre-patch-waarschuwing-leesmij
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top