Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wekkers in de sims 4

christel072christel072 Berichten: 6 Brabbelende Baby
september 2017 aangepast in Ideeën & Feedback
Waar ik heel vaak last van heb als ik sims speel, is dat mijn sims, als ze vroeg opmoeten (zoals tieners kinderen voor school) Dat ze pas om 7 uur uit bed gaan, en in die minuut dat we hebben, moeten ze eten, douchen en naar de wc gaan. Dat is een hele lastige klus, en je wilt niet dat ze met een slecht humeur naar school of naar hun werk gaan. Dus ik dacht, waarom komt er in een update niet gewoon een wekker, dat je kan instellen hoelaat ze op moeten staan, zodat je genoeg tijd hebt. Ik kwam op dit idee, omdat in de Sims 1, had je wel wekkers, en die hielpen best goed. Maar ik heb dit in de andere sims niet terug gezien, wat ik erg jammer vind. Dus een idee voor de nieuwe update zijn "wekkers". Wat vinden jullie daar van?

Reacties

  • Dao_TuiDao_Tui Berichten: 10 Brabbelende Baby
    Hey,

    Sims 2 heb ik zelf niet gespeeld, mijn zus wel.
    Ik heb Sims 3 & 4.
    In Sims 3 is er een wekker beschikbaar in de basisgame, dus daar hoef je geen extra uitbreidingen voor te kopen.
    Sims 4 heb ik maar heel weinig gespeeld, vind het persoonlijk niet zo leuk als de Sims 3.
    Maar ik kan mij niet herinneren dat er geen wekker was :smile: ik denk dat ik eens ga kijken ^^ .
    It's easy to be wise. Just think of something stupid to say and then... don't say it! B)
  • christel072christel072 Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Dao_Tui schreef: »
    Hey,

    Sims 2 heb ik zelf niet gespeeld, mijn zus wel.
    Ik heb Sims 3 & 4.
    In Sims 3 is er een wekker beschikbaar in de basisgame, dus daar hoef je geen extra uitbreidingen voor te kopen.
    Sims 4 heb ik maar heel weinig gespeeld, vind het persoonlijk niet zo leuk als de Sims 3.
    Maar ik kan mij niet herinneren dat er geen wekker was :smile: ik denk dat ik eens ga kijken ^^ .

    Ik heb sims 3 zelf ook jaren gespeeld, maar ik heb daar nog nooit een wekker gezien, wel een klok dat je kan neer hangen, maar geen wekker of iets in die richting. In sims 2 weet ik het ook niet, Ik heb t wel, maar k heb t daar ook niet gezien
  • Dao_TuiDao_Tui Berichten: 10 Brabbelende Baby
    christel072 schreef: »
    Ik heb sims 3 zelf ook jaren gespeeld, maar ik heb daar nog nooit een wekker gezien, wel een klok dat je kan neer hangen, maar geen wekker of iets in die richting. In sims 2 weet ik het ook niet, Ik heb t wel, maar k heb t daar ook niet gezien

    Hangklok als versiering inderdaad. Via uitbreidingen enzo ook wel staanklokken. Maar een wekker is wel. Lijkt een beetje op die van De Sims 1 als ik mij niet vergis.
    Heb gekeken bij Sims 4..er zijn wel wekkers (heb enkel basisspel), maar je kan er blijkbaar géén interactie mee voeren. Ik denk dat die automatisch gaan???
    It's easy to be wise. Just think of something stupid to say and then... don't say it! B)
  • christel072christel072 Berichten: 6 Brabbelende Baby
    Dao_Tui schreef: »
    christel072 schreef: »
    Ik heb sims 3 zelf ook jaren gespeeld, maar ik heb daar nog nooit een wekker gezien, wel een klok dat je kan neer hangen, maar geen wekker of iets in die richting. In sims 2 weet ik het ook niet, Ik heb t wel, maar k heb t daar ook niet gezien

    Hangklok als versiering inderdaad. Via uitbreidingen enzo ook wel staanklokken. Maar een wekker is wel. Lijkt een beetje op die van De Sims 1 als ik mij niet vergis.
    Heb gekeken bij Sims 4..er zijn wel wekkers (heb enkel basisspel), maar je kan er blijkbaar géén interactie mee voeren. Ik denk dat die automatisch gaan???

    Je bedoelt gewoon die klokken dat je op een tafel kan zetten? Ik heb geen idee of dat zou werken. Ik heb de info er ook niet over gelezen. Ik zal wel kijken of het werkt (Sorry voor de laate reactie)
  • Dao_TuiDao_Tui Berichten: 10 Brabbelende Baby
    christel072 schreef: »
    Je bedoelt gewoon die klokken dat je op een tafel kan zetten? Ik heb geen idee of dat zou werken. Ik heb de info er ook niet over gelezen. Ik zal wel kijken of het werkt (Sorry voor de laate reactie)

    Geen probleem ;) ik ben ook niet elke dag online ^^ hopelijk werkt het.
    It's easy to be wise. Just think of something stupid to say and then... don't say it! B)
  • DanaetjuuuuDanaetjuuuu Berichten: 2 Pruttelende Peuter
    heyy, srry voor de laate reactie. er is een mod voor http://modthesims.info/d/571393 , ik hoop dat ik je hier mee help!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top