Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Met pensioen, dan nog wel modejuwelen?

tinkerbashtinkerbash Berichten: 2 Pruttelende Peuter
Hi! Als ik mijn Sim met pensioen laat gaan voordat de stickerwedstrijd van die week is afgelopen, krijg ik dan nog wel de modejuwelen die deze Sim met stickers verzamelen heeft verdiend?

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    In de comments op deze pagina wordt dezelfde vraag gesteld. Kennelijk is het antwoord op deze vraag "Nee". Beter is om te wachten tot de week voorbij is en pas met pensioen te gaan als je de beloning hebt ontvangen.
    What if the sim retires? Will I still be able to recieve the weekly fashion gem reward?

    Reactie:
    Not for the sim who has retired, but you will for your other sims. You might want to wait for the week to be up and then retire them from the sim info panel once you have received your reward
  • tinkerbashtinkerbash Berichten: 2 Pruttelende Peuter
    Thanks!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    You're welcome. :)
  • ElzebelzElzebelz Berichten: 4 Pruttelende Peuter
    De wekelijkse sticker wedstrijd werkt bij mij niet, ik krijg al 2 weken geen mode juwelen meer, hoe kan dit?
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Je bent niet de enige. Ik vond er een bug report over. Je kunt even op 'Me too' klikken in het eerste bericht en desgewenst zelf een bericht achterlaten dat jij dit probleem ook hebt.

    https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/Open-Never-received-Fashion-Gems/td-p/6758751
  • cheyrocheyro Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Sims mobile:

    Ik pakte mij telefoon verkeerd vast. Nu heb ik per ongeluk mijn sim met pensioen gestuurd. Kan ik dit terugdraaien? Aub... Help me!!
  • Phantomlover1717Phantomlover1717 Berichten: 12 Brabbelende Baby
    Helaas niet Cheyro, gelukkig hebben we in de tussentijd een update gehad die dit soort ongelukjes helpt voorkomen.

    jdvj61bntbjg.png
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top