Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Het ziekenhuis loopt slecht!

SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
Hoi! Mijn Sim werkt bij het ziekenhuis.
Links bovenin als ik met mijn Sim mee naar het werk ga, staan alle taken die ze moet doen om meer geld te verdienen enzo (plasje opdweilen, bed opmaken, koffie pakken, kletsen etc.) <allemaal nutteloze dingen dus.
Maar bij de receptie hopen alle patiënten op! Niemand wordt opgenomen in het ziekenhuis en niemand wordt genezen!
Moet ik nou mijn taken doen of moet ik Sims gaan helpen?
En maakt het uit als ik die taken niet doe? Beïnvloed dat de werkprestatie, salaris of kansen op promotie van mijn Sim?

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Volgens mij hoeven de werkzaamheden niet per se uitgevoerd te worden en kun je in principe je gang gaan. Wat negatieve consequenties voor de werkprestatie heeft zijn noodgevallen negeren en het werk vroegtijdig verlaten. In het carrière paneel (sneltoets J) staat naast de ideale stemming een prestatiemeter. Als deze vol is maakt de Sim promotie. De beste manieren om de werkprestatie te verbeteren zijn om met een positieve emotie naar het werk te gaan, de promotietaken te verrichten en een goede band met collega's te onderhouden. Na iedere werkdag volgt een venster 'Dienst voltooid' waarin iets geschreven wordt over het afgeleverde werk die dag. Zodoende kun je altijd tijdig bijsturen mocht dat nodig blijken. Ik zou gewoon lekker de patiënten gaan inchecken en behandelen.

    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-aan-het-werk-actieve-carriere-dokter.html

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top