Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Lengte in Creëer-een-Sim en Leeftijd

SaraTheSimSaraTheSim Berichten: 6 Pruttelende Peuter
ik vind het altijd heel leuk om huishoudens te creëeren in de Sims 4. Je kan bijna van alles in Creëer-een-Sim, maar ik mis zelf de optie om de lengte te bepalen van je Sims, want als ik de overgang van lengte zie van kind naar tiener denk ik vaak: wow. zelf ben ik niet eens veel gegroeid toen ik in mijn tienerjaren ging. en in het echt verschillen lengtes ook heel erg omdat iedereen zijn eigen lengte heeft. Ook dacht ik na over de leeftijden van sims. om even terug te blikken op de overgang van kind naar tiener qua lengte, dacht ik misschien aan korte fases van kinderen dat ze steeds als kind een jaartje ouder worden tot hun 10e of 12e jaar, dan worden ze tiener dat dan tot je 17e misschien gaat. In Creëer een Sim kan je dan als je bijvoorbeeld op Kind klikt dat daar onder zo'n aantal opties komen te staan voor een leeftijd die je kan kiezen. Dan staan daar cijfers, dus bijvoorbeeld van 5 tot 11. Als je wilt dat dat kind zo'n 7 jaar oud is klik je daar op. Ook kan je wellicht een balkje krijgen die je horizontaal kan meeslepen naar de gewenste leeftijd. Zo om de dag of twee dagen krijg je een melding op je prikbord dat de sim de volgende leeftijd heeft gehaald

Reacties

  • SaraTheSimSaraTheSim Berichten: 6 Pruttelende Peuter
    ben er bij vergeten te zeggen dat je als peuter, kind en tiener na elke leeftijdsfase een stukje ouder lijkt
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top