Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Carrière als leraar/docent

27Leonie9627Leonie96 Berichten: 7 Brabbelende Baby
Een carrière als leraar is altijd iets geweest wat in de Sims zat. Ik vond dit zelf altijd de beste carrière voor een alleenstaande ouder, omdat ze tegelijk met kinderen weg gaan en thuis komen zodat de kinderen nooit zonder toezicht zitten. (Op peuters na natuurlijk). Het zou echt super tof zijn als die carrière weer een mogelijkheid wordt.

Reacties

  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Wie weet wat de toekomst brengt! :smile:
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    LaracLarac Berichten: 3
    Een heel leuk idee!
  • Opties
    Sterre61Sterre61 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    Leuk idee! Ik vind het persoonlijk erg leuk om met kinderen bezig te zijn dus heb een klein ''schooltje'' gebouwd waarin ik een gezin heb gezet (peuters) die ik dan help met vaardigheden opbouwen. Nu verdien ik niks aan een huis vol peuters, die dag en nacht hier in het huis spoken, maar ik heb wel het gevoel. Vroeger speelde ik de sims 3 ook en was ik altijd docent. Heb weleens gehad dat een leerling aan mijn huis stond.

    Zou dit inderdaad weer terug zien!
    Bouwt graag huizen
    wil alle uitbreidingen, het liefst gratis
    mag je origin kadobonnen geven
  • Opties
    garapoesgarapoes Berichten: 65 Denderende Dreumes
    http://modthesims.info/download.php?t=586618

    Je kunt hem downloaden en er is ook een Nederlandse versie!
  • Opties
    SaraTheSimSaraTheSim Berichten: 6 Pruttelende Peuter
    Het zou ook tof zijn als dit een carriere was waarmee je mee kan naar het werk net zoals bij rechercheur, dokter en wetenschapper, en dat je met je kinderen mee kan naar school
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top