Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

wie kan mij helpen met de kostschool

vangeittaniavangeittania Berichten: 79
mijn sim zit nu al ik weet niet hoelang op kostschool ondertussen zijn de ouders al bejaard ik heb wel al eens een bericht gehad dat mijn sim naar huis wou dat ze niet wou blijven ik heb neen gezegd
hoelang duurt het voor uw sim van de kostschool naar huis komt en gaat dat dan vanzelf?
wie kan mij helpen

Reacties

  • laraahhlaraahh Berichten: 268
    juni 2011 aangepast
    Ik heb mijn sims wel al naar de kostschool gestuurd, maar ik heb ze naar huis laten kom toen ze tiener werden. Ik heb ze nog niet op de kostschool laten blijven.
    Maar ik dacht dat je sim terugkwam van de kostschool zodra ze jongvolwassen is.
  • vangeittaniavangeittania Berichten: 79
    juni 2011 aangepast
    maar die leeftijd heeft ze denk ik al gehad
  • Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    juni 2011 aangepast
    Ik denk dat dat een bug is. De kostschool werkt nog niet helemaal naar behoren. Bij mij komen ze juist thuis en blijven ze ook weer thuis terwijl ze nog wel ingeschreven staan ..
    Je zult denk ik moeten wachten op de nieuwe patch en hopen dat die patch je bugs oplost :)
  • vangeittaniavangeittania Berichten: 79
    juni 2011 aangepast
    ik hoop dat de nieuwe patch gauw komt want zo is het niet plezierig om te spelen ik probeer nu mijn kind van de kostschool te halen en dat lukt niet ben benieuwd als mijn ouders sterven wat er dan gaat gebeuren
  • vangeittaniavangeittania Berichten: 79
    juni 2011 aangepast
    vangeittania schreef:
    ik hoop dat de nieuwe patch gauw komt want zo is het niet plezierig om te spelen ik probeer nu mijn kind van de kostschool te halen en dat lukt niet ben benieuwd als mijn ouders sterven wat er dan gaat gebeuren


    mijn ouders zijn dus gestorven de geesten die blijven gewoon en mijn sim is nog altijd niet terug van de kostschool nu is het gedaan met spelen tot er een nieuwe patch komt

    bedankt EA wij betalen genoeg geld voor zo een spel en dan kan je nog niet deftig spelen
  • SharonliciousSharonlicious Berichten: 3
    juni 2011 aangepast
    Mijn kind staat ingeschreven vanaf ze de levensfase 'kind' werd, maar ze is nog steeds niet vertrokken naar de kostschool.
    Ze blijft gewoon alle dagen thuis...
  • lisaroosjelisaroosje Berichten: 222
    juni 2011 aangepast
    Bij de Sims 3 zijn er, naar mijn weten, veel meer bugs dan er ooit in de Sims 2 zijn geweest. Misschien ligt het eraan dat uitbreidingen en accessoires elkaar zo snel opvolgen? Ze nemen niet meer rustig de tijd om het spel goed te maken. En ja, het is misschien wel leuker als we er snel mee kunnen spelen, maar met al die fouten in het spel is het ook niet leuk meer. En wij zullen wel veel geld betalen aan die uitbreidingen..
    Laat ons hopen dat beestenboel goed in elkaar steekt..
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juni 2011 aangepast
    ^ De tijd tussen de expantions en accessoire pakketten zijn bijna identiek aan De Sims2 hoor.
    Maar dit is een heel ander concept, omdat je een volledig open buurt hebt, en het spel minder open staat voor producten van derden. Die laatste veroorzaken dan ook veel problemen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • HermeliendeSimHermeliendeSim Berichten: 12
    Kun je je sim nog wel spelen als die op een kostschool zit? Ik twijfel of mijn sim er naartoe gaat
    ik<3 familie van Dam
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top