Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

FAQ en handleidingen voor De Sims Mobile

EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
4ybmld6krg9v.png

Is er iets dat je wilt weten over De Sims Mobile? Hier vind je een lijst van handleidingen die je zullen helpen om het spel te ontdekken!

Verlies jouw vooruitgang niet:

In-game:

Overige:

Heb je nog andere vragen? Gebruik dan de zoekfuncties - misschien heeft een andere Simmer al een soortgelijke vraag gesteld en kan je het antwoord gemakkelijk vinden. Kan je niets vinden? Maak dan een nieuw topic aan en stel jouw vraag.

Reacties

  • MumsijayMumsijay Berichten: 2
    Kun je ook een sim laten verhuizen en kun je spullen ook verkopen ?
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    @Mumsijay Je kunt een Sims laten verhuizen wanneer iemand anders een relatie heeft met jouw Sim en aan de Sim vraagt of hij/zij bij de Sim wilt wonen. Je moet hiervoor wel bepaalde levels behaald hebben en de andere persoon moet een vrije plek hebben voor een nieuwe Sim.

    De spullen kan je niet verkopen, maar je kunt ze wel bewaren in de opslag :)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @EA_Jason

    Ik kwam zojuist dit tegen wat me ook handig lijkt om op te nemen in deze FAQ:
    http://www.simsnippets.nl/home/de-sims-mobile-een-carriere-starten-en-wisselen
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Ik kan helaas niet naar andere websites linken in een sticky, maar het ziet er uit als een goede handleiding :)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik ben nieuwsgierig naar waarom dat niet kan. Ik heb meerdere sticky's op dit forum waarin ik naar andere websites link, ook in de openingspost. Is er iets verandert in de werking van dit forum waarom dat niet (meer) kan en wat handig is om te weten?
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Omdat dit een bericht is dat linkt naar officiële handleidingen van EA zelf die bijvoorbeeld op help.ea.com staan.

    Aangezien het alleen officiële handleidingen zijn, kan ik er niet opeens een fansite tussen zetten :)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ah, op die fiets. Got it! :)
  • kelkel Berichten: 1 Brabbelende Baby
    ik heb 2 kinder hoe laat ik ze zelf dingen doen? waar39dgsehhfpfj.jpg
    waarom zie ik die foto niet naar naast 2 ouders
  • SpelersimSpelersim Berichten: 2 Brabbelende Baby
    Hoe kan ik sims laten verhuizen? Waar moet ik op klikken? Want ik kom er niet uit, ik zag het 1 keer en toen stond er wil je de sim laten verhuizen maar dat wou ik toen niet maar nu wel, maar nu weet ik niet meer waar ik op geklikt had, kan iemand mij helpen???
  • SpelersimSpelersim Berichten: 2 Brabbelende Baby
    > @Spelersim zei:
    > Hoe kan ik sims laten verhuizen? Waar moet ik op klikken? Want ik kom er niet uit, ik zag het 1 keer en toen stond er wil je de sim laten verhuizen maar dat wou ik toen niet maar nu wel, maar nu weet ik niet meer waar ik op geklikt had, kan iemand mij helpen???
    >
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top