Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

bruiloften geven?

nikkiholmannikkiholman Berichten: 152 Koddige Kleuter
Heyhey!
ik heb weer is een vraag hoor, ik heb 2 sims poppetjes 1 die ik bestuur en ander van een ander huishouden, nou heb ik hem een aanzoek gedaan, en wat moet ik nu doen om een bruiloft te organiseren? moet ik klikken op '' besloten huwlijk''?? of wat?

Reacties

  • Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    juni 2013 aangepast
    Je kan op de telefoon klikken en een feest geven. Dan staat er een bruiloftsfeest tussen. Dan kun je op het feest op de sim klikken en dan trouwen. Vergeet niet om je verloofde ook uit te nodigen voor het feest.
  • nikkiholmannikkiholman Berichten: 152 Koddige Kleuter
    juni 2013 aangepast
    Feather91 schreef:
    Je kan op de telefoon klikken en een feest geven. Dan staat er een bruiloftsfeest tussen. Dan kun je op het feest op de sim klikken en dan trouwen. Vergeet niet om je verloofde ook uit te nodigen voor het feest.
    dankjewel, maar fve btw, op die site van simuniverse, staat ergens een plaatje met zo'n bruidstaart, hoe kom ik daar aan? en aan al die bruids dingen?
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2013 aangepast
    De bruidstaart kan je vinden tussen de activiteiten die je buiten doet. Daar staat ook een huwelijksboog tussen die je ook nodig hebt voor het trouwen. Vergeet niet wat stoelen neer te zetten in de richting van de boog. En zet de tafel met de taart ook in de buurt. Alles van het trouwen gaat automatisch. Gewoon kijken, de taart snijden ze automatisch na de ceremonie.

  • nikkiholmannikkiholman Berichten: 152 Koddige Kleuter
    juni 2013 aangepast
    Adintje1988 schreef:
    De bruidstaart kan je vinden tussen de activiteiten die je buiten doet. Daar staat ook een huwelijksboog tussen die je ook nodig hebt voor het trouwen. Vergeet niet wat stoelen neer te zetten in de richting van de boog. En zet de tafel met de taart ook in de buurt. Alles van het trouwen gaat automatisch. Gewoon kijken, de taart snijden ze automatisch na de ceremonie.
    heyhey, ik klik op buiten zegmaar, en dan op buiten activiteiten, als ik iets koop, maar ik kan echt nergens een boog vinden met trouw spullen? ECHT NERGENS :( doe ik iets fouts?
  • SimmieMikaSimmieMika Berichten: 73
    juni 2013 aangepast
    Die boog en taart komen met Levensweg
  • nikkiholmannikkiholman Berichten: 152 Koddige Kleuter
    juni 2013 aangepast
    SimmieMika schreef:
    Die boog en taart komen met Levensweg
    ****, echt waar?
  • chantal4191chantal4191 Berichten: 175
    juni 2013 aangepast
    boog staat in je bouwmodus waar je ook planten kunt kopen, als je dan op de drie bolletjes klikt ( overige dus ) dan zie je onderaan die bogen staan.

    die taart kun je vinden onder die basebal, daar waar je hobbies ed kunt vinden, als je dan op het ballonetje klikt dan krijg je alles te zien wat je nodig hebt om een feestje te bouwen en dus ook de taarten.
  • FatmaFatma Berichten: 2
    Ik wil al zo lang mn sims laten trouwen maar het gaat niet want ze zeggen het volgende : " een geslaagd bruiloft staat natuurlijk niet garant voor een goed huwelijk, maar een goed begin is een halve werk " ??? wat bedoelen ze daar mee ik kan hierdoor geen bruiloft plannen kan alsjeblieft iemand mij helpen alvast bedankt. <3
  • roefieboefroefieboef Berichten: 3
    ik snap dat ene met eerste punt pakken niet
  • roefieboefroefieboef Berichten: 3
    laat maar
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top