Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

skelet

brasiliaanboytjebrasiliaanboytje Berichten: 178 Kwebbelend Kind
weet iemand hoe ik me sims genees van de skelet vloek

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2018 aangepast
    Dit is geen vloek maar de 'Zegeningen van Skelettransmogrificatie' of 'Zegening van de Botten'.

    Aangezien dit een zegening is kunnen Sims er niet van genezen. Je kunt de bijbehorende emotie wel verwijderen via de cheat Sims.remove_all_buffs. Als het goed is verdwijnt de skeletvorm dan. Maar als je, gedurende de uren dat de bijbehorende emotie eigenlijk hoorde te duren, het spel opnieuw laadt, bestaat de kans dat de Sim weer een skelet is dus moet je de emotie nogmaals verwijderen.

    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-jungle-avonturen-gids.html
  • brasiliaanboytjebrasiliaanboytje Berichten: 178 Kwebbelend Kind
    maart 2018 aangepast
    is er een manier om dat te genezen dan? want me sim is meer dan 4 dagen al een normale sim maar als ik me wil omkleden bij outfits staat er dat die een skelet is heb me spel verwijderd opnieuw en gerest alles maar nog steeds staat dat die skelet is
    Post edited by brasiliaanboytje on
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik heb geprobeerd deze situatie na te bootsen. Mijn Sim kon in haar skeletvorm haar outfit wijzigen via de kledingkast, spiegel en werelden beheren. Dit outfit behield ze nadat ze geen skelet meer was. Dus als jouw Sim al 4 dagen geen skelet meer is en dit niet lukt, is er wellicht iets anders aan de hand.

    Als je CC en Mods gebruikt, verplaats de Mods map dan eens tijdelijk naar het bureaublad en kijk of het hierna wel lukt. Misschien heb je verouderde, gebroken of outdated materiaal in je spel geïnstalleerd.

    Verwijder dit bestand eens localthumbcache.package in Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 4. Dit is een junkfile, kan snel groot worden en voor problemen zorgen. Regelmatig dit bestand verwijderen kan geen kwaad. Bij het opstarten van de game wordt er altijd automatisch een nieuw bestand aangemaakt.

    Repareer je spel ook eens door met de rechtermuisknop op de gametegel van De Sims 4 in Origin te klikken.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top