Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ik kan De Sims 3 NIET instaleren

Ik heb de game gekocht, op een eerede laptop geprobeert te spelen maar hij raakte steeds oververhit dus was het niet leuk om te spelen want ik zou alles toch steeds weer kwijt raken :( Nu heb ik een andere laptop die beter is maar als ik de CD van De Sims 3 erin doe, wil er geen download progamma starten. Hoe los ik dit op want ik zou graag De Sims 3 willen spelen :(

Reacties

  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Heb je een Origin account? En heb je het spel geregistreerd? Dan kan je proberen via je account de Sims 3 downloaden vanuit je profiel bibliotheek. Mogelijk moet je opnieuw je Origin menu installeren. Welke windows heb je op je nieuwe laptop? ;)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    • Je wilt De Sims 3 installeren vanaf DVD op je computer?
      Je kunt handmatig de autorun starten, zie de paragraaf 'Handmatig installatie starten (bijv. omdat de autorun functie niet werkt)"
      http://www.simsexpressie.nl/tip-10-de-sims-3-installeren.html
    • Of heb je het spel al geïnstalleerd en wil je spelen?
      Je start het spel met de dvd van de laatst uitgekomen uitbreiding/accessoires die je ook geïnstalleerd hebt. Op deze pagina staat de volgorde van uitkomen (en dus opstarten) en ook de toepassing die je gebruikt om het spel te starten. Als het spel geïnstalleerd is, staat deze toepassing op je computer (niet op de dvd, al moet die wel in de speler gestopt worden). Ook staat hier hoe je een snelkoppeling van de toepassing kunt maken voor op bijvoorbeeld je bureaublad.
      http://www.simsexpressie.nl/tip-1-direct-opstarten-vs-opstarten-via-launcher.html
    • Zoals Jimmy zegt, je kunt ook overstappen op de digitale versie (spelen via Origin). Dan heb je geen DVD meer nodig om te spelen.
      http://www.simsexpressie.nl/tip-8-overstappen-op-digitale-versie.html
  • Brannie17Brannie17 Berichten: 2
    Ik heb gedaan wat jullie zeiden en heb Origin geinstalleerd. Nu probeerde ik een van mijn uitbreidingspakketten te instaleren en dat lukte ook niet. Toen probeerde ik de code te verzilveren maar hij zegt dat die al in gebruik is. Wat moet ik nu doen? (Het uitbreidingspakket is Sims 3 Supernatural/Bovennatuurlijk btw)
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Brannie17 schreef: »
    Ik heb gedaan wat jullie zeiden en heb Origin geinstalleerd. Nu probeerde ik een van mijn uitbreidingspakketten te instaleren en dat lukte ook niet. Toen probeerde ik de code te verzilveren maar hij zegt dat die al in gebruik is. Wat moet ik nu doen? (Het uitbreidingspakket is Sims 3 Supernatural/Bovennatuurlijk btw)

    Als het goed is kan je die vanuit je bibliotheek van Origin opnieuw installeren dus niet van je DVD.

    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Codes kunnen slechts één keer verzilverd worden. Weet je zeker dat je de code goed hebt ingevoerd? Soms lijken cijfers en letters op elkaar: een 0 kan bijvoorbeeld een O blijken te zijn. Als de code al in gebruik is, dan heb of jij de code al verzilverd of iemand anders. Het kan iemand anders zijn als je speelt met een tweedehands versie, een illegale versie of wanneer jij ergens je serienummer hebt verteld (bijv. op een forum) en iemands anders ermee vandoor is gegaan (houdt je serienummers daarom altijd voor jezelf).

    Staat de uitbreiding wel in Origin? Staat er een gametegel van De Sims 3 in Origin? Als je hier met de rechtermuisknop op klikt kun je de gamedetails bekijken. In het venster dat dan opent staan je uitbreidingen. Staat Supernatural daar tussen?

    Je hebt de DVD toch?

    Welke Windows versie heb je? (Vista, 7, 8, 10?)

    Misschien staan de instellingen voor automatisch afspelen niet handig ingesteld (en staat de actie "Geen actie ondernemen" - ipv "Vraag mij dit elke keer" - ingesteld wanneer er software en spellen in de DVD worden gestopt).

    v254e59rukrg.jpg


    Is het basisspel De Sims 3 wel geïnstalleerd? Die moet eerst geïnstalleerd worden, en worden geüpdate, voordat je Supernatural kunt installeren.

    Kijk eerst eens naar dat automatisch afspelen. Als het dat niet is, kun je altijd nog proberen om handmatig de installatie te starten.
    http://www.simsexpressie.nl/tip-10-de-sims-3-installeren.html

  • Rootjee01Rootjee01 Berichten: 1
    ik heb tweedehands een sims 3 spel gekocht maar decode die ikmoet invoeren werkt niet meer wat kan ik nu doen want ik wil niet nog een spel kopen wantdeze basisgame was al ruim 20 euro en ik had verwacht dat ie wel zou werken
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top