Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Subfora categorie Sims Mobile samenvoegen en verplaatsen

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
De subfora* onder de categorie The Sims Mobile worden nauwelijks tot niet gebruikt. Bij Nieuws & Aankondigingen* staat één topic, bij Feedback* en Sociale Hoek* staan geen topics (er heeft hier nog nooit iets gestaan sinds de komst van de bijbehorende categorie) en Bugs & Problemen* wordt vooralsnog eigenlijk alleen gebruikt voor spelproblemen over De Sims 4 en niet The Sims mobile. De daar (alleen maar verkeerd geplaatste) geopende topics zijn al eens verplaatst naar het juiste subforum onder de categorie 'De Sims 4' maar dit heeft naar mijn idee iets weg van water naar de zee dragen aangezien er daarna weer topics zijn geopend die niets met The Sims Mobile te maken hebben maar wel met De Sims 4.

Daarom wil ik het volgende voorstellen: De categorie 'The Sims Mobile' met onderliggende subfora en gepaste topics (dwz topics die gaan over The Sims Mobile) samenvoegen tot één subforum met de naam 'The Sims Mobile' en dit verplaatsen naar de categorie 'Overige games'.

Zo kan de categorie 'The Sims Mobile', en onderliggende subfora, weg wat het algehele forum wat opschoont en rustiger maakt en er hopelijk ook voor zorgt dat forummers dit onderdeel gaan gebruiken waarvoor het is, namelijk The Sims Mobile en niet De Sims 4.


Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik ben nu toch wel nieuwsgierig.
    Wat vind je van dit idee @EA_Jason?
    Kan dit geïmplementeerd worden?
  • EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Hey @SimLibby

    Sorry voor de late reactie, ik had het toentertijd nog voor je onderzocht om te zien wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot de The Sims Mobile forums.

    Het is niet mogelijk om aanpassingen te doen aan deze fora, ik kan er nu helaas niet veel meer over de reden waarom niet maar ik hoop in de toekomst wat meer informatie voor je te hebben :D
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Oké. Binnen de onduidelijkheid is het duidelijk :p. Je weet me te vinden als je meer informatie hebt. Thanks!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top