Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

MODS WERKT NIET! :C SVP

Hey!
Ik heb sims 4 online gekocht bij Origin.
Ik kan gewoon het spel spelen, nu heb ik geprobeerd om mods te downloaden, maar in elk filmpje of in elke forum. zegt dat ik in het mapje EA moet zijn maar die heb ik helemaal niet. Mijn Sims 4 mapje staat bij Origin Games. Op deze manier:

Deze Pc - Lokale schrijf - Program files x86 - origin games - the sims 4

En dan heb ik alsnog niet alle bestanden als in elk filmpje/forum. Ik heb dan alleen deze mapjes erin staan:

Installer - Data - Delta - EP03 - FP01 - Game - GP03 - Soundtrack - SP10 - Support.

Ik heb overal gezocht voor dat mods mapje maar kan het nergens vinden.. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2018 aangepast
    Je zit in de installatie map. Daar moet je niet wezen. Als je daar mee gaat klooien, werkt je spel niet meer. De mappen - zoals EP03 - die jij hebt hangt af van de pakketten die je geïnstalleerd hebt. EP03 verwijst bijvoorbeeld naar de 3e Expansion Pack (uitbreiding) wat, als ik goed heb zitten tellen, Stedelijk Leven is. GP verwijst naar Game Pack en FP is Free Pack (ik verwacht dat je het gratis Feestdagen pakket heb). Als je andere mappen ziet staan in filmpjes, hebben die spelers andere of meer pakketten geïnstalleerd dan jij.

    De mods map staat hier: C:\Mijn Documenten\Electronic Arts\De Sims 4

    Ik kan je aanraden jezelf te informeren met onderstaande links. De leesmij opmerking is ook belangrijk dat je daarvan op de hoogte bent.

    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-custom-content-en-mods.html
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/771459/mods-cc-pre-patch-waarschuwing-leesmij


    Tip: maak regelmatig back-ups.
    Post edited by SimLibby on
  • sanne-lovexxsanne-lovexx Berichten: 3
    ik heb het gevonden. Nu heb ik een probleem dat bij de cc een grote zwarte vraagteken komt. Ik kan nu niet voor elkaar krijgen om een goede Mod Conflict Detector te downloaden. ik heb al in jou forum gekeken. maar ik krijg het niet voor elkaar om het goede programma te downloaden.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik zou als ik jou was niet vertrouwen op zo'n detector. Dat is namelijk GEEN garantie dat je geen spelproblemen krijgt als gevolg van geïnstalleerd materiaal. Ik wil je zoveel zeggen: dingen waar je eigenlijk van op de hoogte moet zijn als je je actief bezig houdt met het installeren van CC en mods. Daarom gaf ik die links in mijn eerdere bericht. Daar staat eigenlijk alles in wat je moet weten. Als je die KENNIS hebt wordt het risico op spelproblemen drastisch verkleind en als je dan toch tegen problemen aanloopt, dan weet je hoe je dit op moet lossen of waar het vandaan komt.

    Op welk punt krijg je dat zwarte vraagteken?
    Al meteen bij het downloaden of nadat je het geprobeerd hebt om te installeren, of op een ander punt.

    Geef me eens een link naar die CC?



  • Jeffrey17Jeffrey17 Berichten: 7 Brabbelende Baby
    > @sanne-lovexx zei:
    > ik heb het gevonden. Nu heb ik een probleem dat bij de cc een grote zwarte vraagteken komt. Ik kan nu niet voor elkaar krijgen om een goede Mod Conflict Detector te downloaden. ik heb al in jou forum gekeken. maar ik krijg het niet voor elkaar om het goede programma te downloaden.

    Waar heb je dat mapje gevonden dan? Ik loop namelijk tegen hetzelfde probleem aan....
  • margjemargje Berichten: 9 Brabbelende Baby
    C:\Users\marga\Documents\Electronic Arts\The Sims 4\Game\Bin\Mods
    dit is mijn pad naar mn mods map die is niet zo als ik hier oerl lees ik kan dan ook geen cc of mods in mn spel krijgen is het pad telang mss en hoe kan ik die dan inkorten kan ik gewoon uit elke map die teveel is alles knippen en in sims 4 map zetten??
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top