Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sim wil maar niet bevallen!

KuerlymKuerlym Berichten: 15
Mijn Sim was net aan het bevallen dus ik stuurde haar net het ziekenhuis, maar elke keer als ze in het ziekenhuis gaat staat ze opeens weer buiten, dus ik stuurde haar terug naar huis zodat ze daar kon bevallen, maar dat lukt ook maar niet. Wat moet ik nou doen?

Reacties

  • Opties
    00soof0000soof00 Berichten: 111
    juli 2012 aangepast
    Je zou misschien de cheat 'ResetSim ..............(voor -en achternaam van je sim)' kunnen gebruiken, dan wordt je sim gereset en komt ze ergens op je kavel terecht, en vanuit daar kun je haar misschien proberen naar het ziekenhuis te sturen? Ik weet alleen niet helemaal zeker of dit risico's met zich meebrengt zoals veranderende eigenschappen of vrienden. Ik heb de cheat wel eens gebruikt en er geen problemen aan overgehouden dus ik hoop voor je dat het bij jou ook goed zal werken :)
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juli 2012 aangepast
    Nee hoor, al je relaties, vaardigheden en eigenschappen worden gewoon behouden. :wink:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    KuerlymKuerlym Berichten: 15
    juli 2012 aangepast
    00soof00 schreef:
    Je zou misschien de cheat 'ResetSim ..............(voor -en achternaam van je sim)' kunnen gebruiken, dan wordt je sim gereset en komt ze ergens op je kavel terecht, en vanuit daar kun je haar misschien proberen naar het ziekenhuis te sturen? Ik weet alleen niet helemaal zeker of dit risico's met zich meebrengt zoals veranderende eigenschappen of vrienden. Ik heb de cheat wel eens gebruikt en er geen problemen aan overgehouden dus ik hoop voor je dat het bij jou ook goed zal werken :)

    Dat heb ik ook gedaan, dat werkte niet. Ik heb haar uiteindelijk laten sterven.
  • Opties
    FinnFinn Berichten: 1
    Ik heb geprobeerd om met dat ResetSim te doen maar dan geeft ie bij mij aan sim not found.
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Finn schreef: »
    Ik heb geprobeerd om met dat ResetSim te doen maar dan geeft ie bij mij aan sim not found.

    Dan heb je denk ik de naam niet goed ingetypt.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top