Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

tijd nodig om iets te kopen

Ben ik nou echt de enige die het belachelijk lang vind duren voordat sims besluiten of ze iets willen kopen of niet?
Mijn winkel is nu al 6uur open en nog steeds dezelfde mensen binnen, die over hetzelfde staan na te denken... En het uiteraard nog steeds niet weten. Mijn sim runt haar winkel naast haar baan maar op deze manier is het helemaal niet mogelijk om überhaupt iets te verkopen in de schaarse tijd die ze heeft.

Reacties

  • Opties
    allianallian Berichten: 231 Kwebbelend Kind
    Je moet wel een verkooppraatje met ze maken he?
  • Opties
    Cynthiah136Cynthiah136 Berichten: 61
    ja maar dan nog... ik heb steeds maar 3 opties. Mn personeel doet praktisch niks. En dan ineens willen ze allemaal tegelijk wat kopen. Lopen er 4 van de 6 boos weg omdat het verkopen niet snel genoeg gaat en het personeel niks staat te doen. Maar ze een standje geven vanwege lummelen kan niet want ze lummelen niet...Uhm ok ?
  • Opties
    allianallian Berichten: 231 Kwebbelend Kind
    Je moet geen personeel nemen. Geloof me xD. Als je telkens die 3 opties gebruikt dan kun je steeds meer en krachtiger interacties gebruiken. Zelfverzekerde sims kunnen het erg omhoog boosten met de "Deal sluiten" interactie. Veel geluk ermee ;)
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    lees dit eens misschien heb je er iets aan.

    http://sims-online.com/sims-4-retail-business-store-get-to-work/
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    lesleykelesleyke Berichten: 11
    dat maakt het al een beetje duidelijker bedankt!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top