Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

vraagje over het donwloaden van game packs

hoi, ik begin even bij het begin zodat het wat makkelijker te volgen is.
Ik had een jaar geleden nog een laptop en ik heb toen de sims 4 gekocht in de winkel en moest hem dus installeeren op mijn computer, wat ik ook gedaan heb maar een paar maanden geleden heb ik een nieuwe computer gekregen en heb daarop origin weer gedownload en mijn sims stond daar dus ook nog gewoon op zonder dat ik de disc in mijn computer hoefde te doen.

dus nu komt mijn vraag want ik heb in mijn nieuwe computer niet de mogelijkheid om een disc in mijn computer te doen. maar ik heb een paar dagen geleden de sims 4 "aan het werk" uitbreiding pakket gekregen in een disc. mijn vraag is nu of ik op de computer van mijn broer origin kan downloaden, dan inloggen op mijn account, dan dat pakket downloaden en dan inloggen op mijn computer en het uitbreidingspakket ook op mijn computer kan gebruiken. of is dit niet mogelijk?

de persoon waarvan ik het heb gekregen heeft het bonnetje nog wel maar het uitbreidingspakket was van 40 euro afgeprijsd naar 20 euro en als ik hem terug breng en 20 euro terug krijg dan zou ik hem online moeten kopen voor 40 euro.

het is daarom dus voordeliger als ik het kan downloaden op een andere computer (maar wel op mijn origin account) en dat hij hem dan gewoon opslaat op dat account.

alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
groetjes, cynthia

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top