Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Legacy familienaam doogeven?

hupplepuffhupplepuff Berichten: 84 Denderende Dreumes
Hey allemaal!

ik zit met een dillema op vlak van de doorgegeven familienaam in een Legacy challenge.
Uiteraard vind ik het belangrijk dat alle leden die in de legacy familie geboren worden dezelfde familienaam krijgen.
Ik heb MC Commander mod en heb nu ingesteld dat bij elk kind dat in mijn actieve gespeelde familie geboren wordt de naam kan aangepast worden bij geboorte, ik kan dus zelf kiezen.

Maar eens de familie groter wordt en bijvoorbeeld broers en zussen die geen 'heir' zijn het huis uit gaan, krijgen die uiteraard ook kinderen. Wanneer de zussen dan kinderen krijgen, krijgen die automatisch de familienaam van de vader!

Het is alsof ik gedwongen wordt om te kiezen tussen ofwel enkel mannelijke of enkel vrouwelijke heirs, zodat het niet erg is dat een van de twee geslachten de familienaan niet doorgeeft maar dit vind ik vrij vervelend.

Hoe doen jullie dit? Kiezen jullie altijd voor één bepaald geslacht om de familienaam door te geven?

Reacties

  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    Ik pas gewoon altijd de naam aan als ik daar behoefte aan heb, via een cheat: testingcheats true en dan cas.fulleditmode

    ZO heeft niet iedereen de zelfde achternaam op een gegeven moment en bepaal ik zelf wie de familie lijn doorzet (of eigenlijk bij wie ik zelf actief de familielijn doorspeel, de rest laat ik gewoon verouderen en zelf uitvogelen wat ze doen :P)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top