Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

operatie

Kan iemand me helpen?
Ik zit op carriereniveau 7, maar weet niet goed hoe ik een operatie kan uitvoeren.
Moet er 3 hebben om promotie te maken.
Er wordt steeds wel gezegd dat patiënten vertrekken omdat het te lang duurt, maar snap het niet zo goed.

Reacties

  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Voordat je een operatie kunt uitvoeren op een sim, moet je eerst een diagnose stellen. Dit doe je door allerlei onderzoeken te doen. Na het stellen van de diagnose kun je de sim weer beter maken. Dit gaat door middel van een medicijn, een injectie of een operatie. De uitkomst is afhankelijk van de diagnose.

    Om je werkdag goed te laten verlopen kun je je het beste focussen op één of twee patiënten tegelijkertijd.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    LisanneRuneLisanneRune Berichten: 3
    Bedankt! heb nog wel geen enkele patiënt gehad die een operatie nodig had, kan dit?
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Dat kan. Bepaalde diagnoses hebben een medicijn nodig. Bepaalde diagnoses hebben een injectie nodig en bepaalde diagnoses hebben een operatie nodig. Je moet maar net de sim treffen die met een ziekte het ziekenhuis inkomt waarbij de operatie de oplossing is.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    LisanneRuneLisanneRune Berichten: 3
    Inderdaad, zoals je zei! Het is gelukt, bedankt! :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top