Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Geslaagd 2017

DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
juni 2017 aangepast in Real World
Ben jij geslaagd dit jaar?
Ken jij iemand die geslaagd is?

Laat het weten!!

Some angels choose fur instead of wings
Post edited by Deborah on

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juni 2016 aangepast
    Ik ken op dit moment 2 geslaagden, mijn nichtje Julia en de zoon van een vriendin Thomas.
    Zo leuk om die foto's te zien waarop ze voor de voordeur juichen en de tas aan de vlag hangt. ;)

    gb00hvvkyibt.jpg

    j43fcd5s3xtj.jpg

    Post edited by Deborah on

    Some angels choose fur instead of wings
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Wat buurmeisjes van me zijn geslaagd (al was dat geen grote verrassing). Ik vond het erg leuk om de blije gezichten te zien. Bracht weer wat herinneren omhoog. :)
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Ik ben geslaagd voor mijn eigen opleiding "Contacten (proberen te) leggen". Of tenminste, ik sta er momenteel best goed voor en denk dat ik misschien ooit wel een diploma kan halen.

    Sorry, flauw. Ik heb al 8 jaar mijn diploma en ken ook niemand die net geslaagd is. Zie wel de nodige vlaggen-met-tas hangen om me heen, grappig om weer te zien.

    @Deborah, gefeliciteerd.
  • sprenkelssprenkels Berichten: 166
    Ik ben zelf geslaagd voor mijn Mavo examen. :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @sprenkels , Van harte Gefeliciteerd!
    ifp2v0h1g0k9.jpg

    Some angels choose fur instead of wings
  • sprenkelssprenkels Berichten: 166
    juni 2016 aangepast
    @Deborah Dankjewel! :)
  • ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    juni 2016 aangepast
    Gefeliciteerd aan de geslaagden!

    @Keefbeetle Er is hier vast iemand die bereid is een mooi diploma voor je te photoshoppen :mrgreen:

    Dit is voor mij trouwens de laatste week dat ik voor mijn Bachelor bezig ben, dat is toch ook wat...
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Gefeliciteerd @Sprenkels. :)

    Ik wist tot dit jaar helemaal niet dat het in Nederland de gewoonte is om zo'n vlag met je boekentas aan je voorgevel te hangen, ik heb op facebook ook al een paar dergelijke foto's voorbij zien komen. Weer wat bijgeleerd over mijn noorderburen. :mrgreen:

    Ik heb morgen en overmorgen nog een examen, vrijdag weet ik of ik geslaagd ben (dat weet ik eigenlijk al heel lang :p ) en volgende week dinsdag is de proclamatie. En dan een kleine drie maanden vakantie. :relaxed:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    @ElineGe, mja, iemand die heel de dag niks te doen heeft misschien :smiley:

    @sprenkels, gefeliciteerd!

    ^ Lekker, zo lang vakantie!
  • SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    Ik ben zo goed als geslaagd voor mijn mbo Mediavormgeving Niveau 4-diploma. Ik heb alle examens van de drie kerntaken, Engels, Nederlands en rekenen gehaald, maar nu moet nog besloten worden of ik alle vakken die ik in de afgelopen drie jaar heb gehad, zodoende heb afgerond dat ze mij een diploma moeten geven.
    Mijn beste vriendin en een andere vriendin uit de klas zitten nu in dezelfde situatie en het vriendinnetje waarmee ik en mijn beste vriendin de Three Musketeers vormden, is helaas ook voor d'r herexamen van kerntaak 1 gezakt. Dus zij moet nu iets anders verzinnen om te gaan doen, omdat ze het jaar niet wil overdoen (als ik haar was, zou ik het ook niet doen (in verband met de reputatie van de school)).
    De diploma-uitreiking is over drie weken, dus dan weet ik zeker of ik na acht jaar op school te hebben gezeten, eindelijk een papiertje heb dat ik mag vermelden op mijn cv.

    Overigens is mijn vriend geslaagd voor zijn vwo, net zoals een vriendin van me. Twee andere vriendinnen (wat toevallig een tweeling is) zijn ook bijna klaar met hun laatste jaar mbo, maar dat zit allemaal anders, omdat ze vanaf het hbo zijn ingestroomd in het tweede jaar.
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    smoesie schreef: »
    Gefeliciteerd @Sprenkels. :)

    Ik wist tot dit jaar helemaal niet dat het in Nederland de gewoonte is om zo'n vlag met je boekentas aan je voorgevel te hangen, ik heb op facebook ook al een paar dergelijke foto's voorbij zien komen.

    Was ik dat? :P Beetje heel erg laat, maar ik ben vorig jaar cum laude geslaagd voor het Gymnasium! Momenteel studeer ik Duitse taal en cultuur in Utrecht en ga dat combineren met Conservatorium (eerst Algemene Muziekleer) in Tilburg. Bevalt tot nu toe allemaal erg goed! :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    En??

    Zijn er dit jaar nog geslaagden onder de forummers?

    Mijn nichtje Eva is geslaagd, en een game vriendje, Jari.
    Ik zag net de foto's voorbij komen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Je tante even een belletje geven is zeker niet meer van deze tijd ;)

    Van harte iedereen <3
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    En ook mijn andere nichtje, Yentle, is geslaagd.
    En die stuurde me een appje, @SimLibby. ;)

    Leuk hoor, al die vlaggen weer in de buurt.

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top