Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

er komen geen zwangere sims meer naar ziekenhuis om te bevallen

Mijn sim is dokter en moet baby ter wereld brengen om te kunnen promoveren. In het verleden kwam er, meestel na enkele dagen wachten, telkens een sim het ziekenhuis binnen nadat er in het takenscherm een dringende melding kwam dat de sim een baby op de operatietafel ter wereld moet brengen. Nu is mijn sim al een hele tijd aan het werken op hetzelfde niveau. Sommige dagen komt in het takenscherm wel de melding dat de sim een baby ter wereld moet brengen, maar er komt nooit een zwangere sim naar het ziekenhuis. Dit lijkt mij een bug.

Heeft er nog iemand dit probleem?

Reacties

  • Opties
    joyce1992joyce1992 Berichten: 1
    ik heb hetzelfde probleem als jij. Heb jij dit al kunnen oplossen?
  • Opties
    Ann_71Ann_71 Berichten: 5
    Het werkt nog steeds niet. Het enige wat ik kan doen is sims promoveren middels een cheat.
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Maak er een melding van bij EA Help. Daardoor komt het simsteam op de hoogte van het probleem en kunnen ze een oplossing stoppen in een patchupdate. In de tussentijd maar even promoveren met een cheatcode.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    Laverna17Laverna17 Berichten: 1
    is jullie probleem al op gelost?
    Ik namelijk hetzelfde probleem en zou graag verder willen.
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Tot nu toe heb ik hier niks over kunnen lezen in de patchberichten, maar je kan je sim ook promoveren door middel van een cheat:
    careers.promote Doctor
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    nou ..het werkt zo als je geen zwangere sims tegen komt in het ziekenhuis dan ga je naar wereld beheren en dan laat je een zwangere vrouw intrekken bij een huis en dan zal ze vanzelf wel komen! ik hoop dat je hier iets aan hebt <3;)
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Het is een leuk idee @___Tijgertje___ , maar helaas is dat het probleem niet. Er is een level in de dokterscarrière waarbij je een sim moet helpen bevallen om promotie te maken, en precies bij dit level zit een bug. Je krijgt bij de takenlijst wel de optie helpen met bevallen te zien, maar de zwangere sim komt niet naar het ziekenhuis. Eenmaal niveau's hoger in de carrière komen de zwangere sims namelijk wel aan in het ziekenhuis. Even promoveren met een cheatje dus!
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    LisaEvaLisaEva Berichten: 7 Pruttelende Peuter
    Ik heb dit probleem zelf ook; om promotie te maken moest mijn Sim een baby ter wereld brengen maar ik kreeg dit 'noodgeval' nooit. Met een cheat heb ik mijn Sim toen gepromoveerd. Hierna kreeg ik wel (bijna) elke Sim-dag een melding van dit noodgeval, maar kwam er alsnog nooit een zwangere Sim naar binnen lopen.
  • Opties
    TigertaeTigertae Berichten: 5
    Ik heb het probleem ook. Ik was aan het googlen of ik de enige was. Gelukkig niet dus. Hoop dat EA er met een van de nabij toekomstige updates iets aan kan doen.
  • Opties
    mal_kasteelsmal_kasteels Berichten: 1
    gelijkaardig probleem bij de politie
    op een moment moet je een verdachte ondervragen, die je eerst nog moet arresteren
    probeer die maar eens te vinden
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top