Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wasmachines in Sims 4!

MendieMendie Berichten: 40 Pruttelende Peuter
Hoi allemaal,

Ik lijk wel een noob door dit te posten maar goed, ik wil het toch even onder de aandacht brengen... Wasmachines in de Sims 4 !

Toen ik net de Sims 4 had zag ik prachtige wasmanden, kleren, etc. etc. bij bouwen staan (accessoires).. Dus ik dacht: Mooi die ga ik plaatsen, want dan kunnen m'n sims hun kleding wassen.. Eeehhh reality check: In de Sims 4 zijn geen wasmachines en ook geen wasmanden die je kunt gebruiken, dat is alleen in de Sims 3..

Balen.. want ik hoopte op leuke frisse gemoedstoestanden.. Misschien een idee voor de volgende patch? Het voelt toch wat echter met een wasmachine, we hebben inmiddels ook een vaatwasser ^_^ !

Groetjes,
Mendy

Reacties

  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Eén topic is voldoende hoor. :wink:
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    MendieMendie Berichten: 40 Pruttelende Peuter
    Ja, dat snap ik.. Ik kwam er later pas achter dat het gedeelte Ideeën & Feedback handiger was voor m'n vraag en ik wilde die andere topic ook verwijderen, maar wist niet hoe..
  • Opties
    darkjesse12darkjesse12 Berichten: 12 Pruttelende Peuter
    ik wou dat ook al vanaf het begin dat ik dit spel speelde :
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    april 2017 aangepast
    Afgelopen week is EA gestart met het samen ontwikkelen van een accessoirespakket wat in 2018 uitgebracht gaat worden. In de eerste fase mocht je een top 5 samenstellen uit de door het sims-team gekozen thema's. De winnaar daarvan is het Thema Ecologisch Leven. Binnenkort komt er weer een stemronde en mogen alle simmers medebepalen welke richting dit pakket opgaat. Maar er is een kans dat we volgend jaar wasmachines kunnen verwachten in dit pakket.

    Meer info: https://www.townofplumbobs.com/forum/viewtopic.php?f=14&t=657
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top