Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Help wereld tool vraag

JacqSimsJacqSims Berichten: 31 Pruttelende Peuter
maart 2017 aangepast in De Sims 3
Wat zijn die blauwe en rode lijnen aan mijn kustlijn. Ik had ze niet eerder bij het controleren van de lijnen en spots van de routegegevens weergeven van het tabblad * beeld. Zie foto
- wat betekent dit?
-kan dit nadelige gevolgen geven in het spel zelf bij de routing van de sims?
-doe ik iets fout ivm de bewerking van het strand om de witte lijnen weer heel te krijgen.

Ik hoop dat ik gauw duidelijkheid krijg, want ik weet niet of ik zo wel door kan gaan.
Alvast mijn dank voor de hulp.

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    maart 2017 aangepast
    JacqSims schreef: »
    Wat zijn die blauwe en rode lijnen aan mijn kustlijn. Ik had ze niet eerder bij het controleren van de lijnen en spots van de routegegevens weergeven van het tabblad * beeld.
    - wat betekent dit?
    - kan dit nadelige gevolgen geven in het spel zelf bij de routing van de sims?
    - doe ik iets fout ivm de bewerking van het strand om de witte lijnen weer heel te krijgen.

    Weet ik niet. Misschien heb je maskers waar Sims/camera wel/niet mogen komen te ver doorgetrokken. Misschien kunnen Sims niet verder dan de met wit aangebrachte routing.

    Die paarse dingen, zijn dat bronnen/metagegevens? Heb jij die geplaatst?
    Misschien ligt dat te dicht op de kustlijn, maar ook dat is speculatie vanuit mijn kant.

    Hier is een topic over routing: http://modthesims.info/t/439329

    Je kunt je vraag ook stellen op het USA caw forum: http://forums.thesims.com/en_US/categories/create-a-world

    Bij stap 5, 12 en 14 staan afbeeldingen van iemands anders routing:
    http://krrank.blogspot.nl/2012/04/chapter-six-routing.html

    Ik vond dit topic met dezelfde kleuren als op jouw afbeelding. Volgens dat topic komt het (mogelijk) door Exotisch Eiland - voor zwemmen en boten. Kennelijk worden deze lijnen pas getoond als de routing herbouwd wordt.
    http://forums.thesims.com/en_US/discussion/728091/rebuilding-routing-data

    JacqSims schreef: »
    Ik hoop dat ik gauw duidelijkheid krijg, want ik weet niet of ik zo wel door kan gaan.

    Ik moet toch echt kwijt dat dit me tegen het zere been stuit. Op mij komt het dwingend over. Ik doe mijn best je steeds te helpen en volgens mij doe ik dat best aardig en geef ik je goed advies en heb ik bijna al je vragen beantwoord. Je stelt geen vragen die wel even beantwoord kunnen worden, dat kost (veel) tijd en die neem ik voor je. Daarbij kan ik me ook nog herinneren dat ik je een keer uitgebreid hielp en het weken duurde voordat je reageerde. Nu weet ik dat je het moeilijk hebt, want dat heb je wel eens verteld, alleen ben jij niet de enige met uitdagingen.

    Als ik je kan helpen, help ik je wanneer het mij uitkomt en niet wanneer het jou uitkomt.

  • JacqSimsJacqSims Berichten: 31 Pruttelende Peuter
    Libby, Het was zeker mijn bedoeling niet zo over te komen en biedt daar mijn excuses voor aan. Je hebt helemaal gelijk, nogmaals mijn excuses. Het was ook niet persoonlijk bedoeld, voor niemand overigens. Komt waarschijnlijk ook omdat ik door wil en mij op dit moment alleen maar bezig houdt met de wereldtool. Ik heb inmiddels 4 weken niet gespeeld met de sims, wat ik ontzettend graag doe. Ik stel het zeer op prijs dat je energie en tijd besteed om zo uitgebreid te reageren, vaak heb ik dan ook het idee dat je bijna de enige bent , die nog actief op het forum bezig is, op nog een aantal na dan. Sorry, met vriendelijke groet, Jacq.
  • JacqSimsJacqSims Berichten: 31 Pruttelende Peuter
    Nog even over je uitleg van de mogelijkheden ivm mijn vraag over de blauwe en rode lijnen. Ik ben inderdaad bezig geweest om de strand/ kust kavels te herstellen ivm de routing, door de gebroken witte lijnen weer heel te krijgen, op gegeven moment waren deze 2 gekleurde lijn markeringen weer weg, dus denk dat hetinderdaad daar mee te maken had.
    Dank je.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top