Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vragen @ de mods

Reacties

  • MoonshineSimMoonshineSim Berichten: 54 Denderende Dreumes
    @Deborah Geweldig bedankt. <3 Dat is supersnel zeg! M'n Ava is nu aangepast. Nu nog genoeg punten en berichtjes...... ;)
    Logo_USA_FORUM_LEGAL_TRANS_400x171_vanaf_1510.20.png
    Klik hier om naar mijn site te gaan.
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Ik ben er net achter gekomen dat we onze eigen discussies/topics niet meer kunnen verplaatsen. Niet dat dat een heel groot probleem is, maar voor wie het wil weten (met name @SimLibby ivm de forum uitleg).
    Ik las op het US forum dat leden dit recht niet meer hebben. Omdat gisteren beide forums op hetzelfde moment down waren vanwege problemen met die rechten (blijkbaar heeft iedereen ruim een kwartier lang moderator's rechten gehad, voordat ze het forum volledig geblokkeerd hebben - daar is ergens iets goed mis gegaan) dacht ik dat het ook wel eens op dit forum zou kunnen zijn doorgevoerd - en dat is inderdaad zo.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Gosh.....
    Ik heb er helemaal niets van gemerkt. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Moura en @JasFis, jullie willen je profiel foto aanpassen en dat gaat niet?
    Nee, dat klopt, je rol klopt niet.
    Hij staat op "General" waar hij "nl_NL" zou moeten zijn.

    Zijn er nog meer mensen met dit probleem?
    Dan neem ik dat meteen mee. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    MDianaSanders schreef: »
    Ik ben er net achter gekomen dat we onze eigen discussies/topics niet meer kunnen verplaatsen. Niet dat dat een heel groot probleem is, maar voor wie het wil weten (met name @SimLibby ivm de forum uitleg.

    Dat zal ik tzt aanpassen (ook even zelf uittesten). Waarschijnlijk pas als ik weer een nieuwe desktop heb, mijn PC is helaas kapot. Heb de tablet van mijn moeder geleend en heb zelf een, trage, laptop. Beide vind ik niet prettig om bepaalde wijzigingen mee uit te voeren. Helemaal niet na al die ellende waarbij ik steeds topics "kwijtraakte".
  • MouraMoura Berichten: 31
    Waar kan ik een forum vinden voor Sims 4 uitbreiding ideeën?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @JasFis en @Moura, jullie accounts zijn gerepareerd.
    Het zou nu mogelijk moeten zijn om de profielfoto aan te passen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • StijntjehhhStijntjehhh Berichten: 35
    september 2016 aangepast
    Hallo, mijn rol staat ook op General dit moet toch 'nl_NL' zijn? En ik heb nog een vraag is het mogelijk je gebruikersnaam hier op het forum te veranderen?

    Edit: @deborah ik wil mijn gebruikersnaam aanpassen naar iets van stijntje of iets in die richting, ik vind deze naam namelijk nogal lang. En bedankt voor de snelle reactie allebei!
    Post edited by Stijntjehhh on
  • SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    Hey Stijn04052003,
    De Moderators, waaronder @Deborah zijn iedere dag wel een keer online, zij nemen contact op met EA en die veranderen je rol van General naar nl_NL. Dit kan soms een paar uur tot een paar weken duren. ;)
    Verder kan je, volgens mij, je gebruikersnaam niet veranderen.
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik zal van de week je rol laten aanpassen, @Stijn04052003. Hoezo wil je je gebruikersnaam aanpassen, wat zou het dan moeten worden?

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    SimLibby schreef: »
    MDianaSanders schreef: »
    Ik ben er net achter gekomen dat we onze eigen discussies/topics niet meer kunnen verplaatsen. Niet dat dat een heel groot probleem is, maar voor wie het wil weten (met name @SimLibby ivm de forum uitleg.

    Dat zal ik tzt aanpassen (ook even zelf uittesten). Waarschijnlijk pas als ik weer een nieuwe desktop heb, mijn PC is helaas kapot. Heb de tablet van mijn moeder geleend en heb zelf een, trage, laptop. Beide vind ik niet prettig om bepaalde wijzigingen mee uit te voeren. Helemaal niet na al die ellende waarbij ik steeds topics "kwijtraakte".

    Ik heb inmiddels sinds een paar dagen een nieuwe vette PC en heb mijn eerste slapeloze nacht zojuist achter de rug. Ik zit natuurlijk weer als een bezetene met mijn PC te spelen ;). Hoe dan ook, ik heb het op het forum en mijn site aangepast. Bedankt voor het doorgeven.
  • JustJay1234JustJay1234 Berichten: 9 Pruttelende Peuter
    Hallo! Ik heb even wat te mededelen.
    Ik heb laatst stedelijk leven gekocht en het is echt super leuk!
    maar ik heb ontdekt dat het na een tijdje begint de buggen bv. : de diverse straten de items beginnen in elkaar te staan en dat is vast niet te bedoeling. Zou je me verder kunnen helpen?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @JustJay1234 , nee daar zijn moderators niet voor.
    Moderators zijn om er voor te zorgen dat bijvoorbeeld het forum netjes blijft, mensen zich aan de regels houden, eventueel forum fouten op te lossen. Overigens, ik heb al in je topic gereageerd. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    januari 2017 aangepast
    Deborah,

    Ik ben mijn Tip aan het bijwerken en ik ben zojuist het hele 4e bericht kwijtgeraakt dus nu moet ik alles proppen in de eerste 3 berichten.
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/367480/tips-bij-problemen-oplossen-de-sims-3-en-creeer-een-wereld/p1

    Weer die approved melding. Het gebeurde rond 17.15. Het kwijtgeraakte bericht stond al jaren op dit forum. Ik had een stuk tekst met afbeelding verwijderd en diende succesvol in. Toen zag ik dat de verwijderde afbeelding nog steeds als upload onderaan het bericht hing. Ik bewerkte het bericht en verwijderde deze upload. Bij het indienen ging het mis en kreeg ik de approved melding. Weg bericht.
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    @SimLibby Ik zie nu 3 berichten van jou en daarna 1tje van Marietje en dan weer 1 van jou?
    Had daar nog een 4e tussen moeten zitten? Geen idee hoe dat nou weer verdwenen is, het blijft raar.

    Ik kan er geen bericht tussenzetten, maar kan wel het bericht van Marietje verwijderen (ze zal het niet missen na 5,5 jaar vermoed ik), waardoor jouw antwoord daarop direct onder jouw andere 3 berichten staat. Die kun je dan eventueel proberen aan te passen zodat het weer te verdelen is over 4 berichten?
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Hi Moep,

    Het is inderdaad precies zoals je aangeeft: er had nog een 4e bericht tussen moeten zitten.

    Voor wat betreft je aanbod: nee hoor, dat is niet nodig. Gelukkig had ik mijn bericht aan de muis hangen en heb ik het gecombineerd met het 3e bericht. Ik heb hierdoor wel wat tekst moeten schrappen ivm de restrictie uit hoeveel tekens berichten mogen bestaan. Het is een oud topic waar al lang niet meer in is gereageerd. Ik heb alleen al de links bijgewerkt en al het tekstuele wat niet meer klopte of is veranderd, verwijderd of bijgewerkt. Het is voor mij steeds dubbel bijhouden: als er op mijn site iets moet bijgewerkt worden, moet dat ook in dat topic. Dat is veel werk (dat doe ik al jaren) en niet vol te houden dus ik heb het maar opgelost zoals ik heb gedaan.

    Ik heb het alleen gemeld omdat ik hoop dat EA de forum bug nog eens weet op te lossen (+ de omstandigheden van die afbeelding erbij, misschien dat EA er iets mee kan). Ik weet niet of je dit topic kent, maar Deborah heeft daar een sticky van gemaakt: http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/769702/comment-will-appear-after-it-is-approved-bug-update-24-04-16

    Was op de bank in slaap gevallen, even wakker geworden om mijn PC nog uit te zetten, dus ik ga nu weer verder slapen, in mijn bed. Slaap lekker.
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    ^Prima!
  • ChavisoryChavisory Berichten: 747 Studerende Student
    Hi, hoe kan ik mijn account verwijderen? En worden dan ook al mijn berichten (uit een ver verleden :D) verwijderd?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Nee. Je kan je account niet verwijderen.
    Wel word je account na meerder jaren niet gebruikt te zijn, inactief.

    Some angels choose fur instead of wings
  • ReigerjanReigerjan Berichten: 2
    Hoi!
  • LiessimLiessim Berichten: 17 Brabbelende Baby
    maart 2017 aangepast
    Echt een super domme vraag.. (Denk ik) Maar hoe pas je de onderkant aan, dat je daar een spreuk of een plaatje neer kan zetten elke keer als je een bericht plaatst? >.<

    Edit: Ik heb het volgens mij gevonden, maar ik heb er geen recht op? Ik kan ook mijn profielfoto niet veranderen :(
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Liessim, dat komt omdat er bij het aanmaken van jouw account iets fout gegaan is. Je rol staat op General.
    Dat moet nl_NL zijn.
    Ik zal EA een bericht sturen om het te laten aanpassen, dat kan even duren.
    Als het aangepast is, zal ik dat hier melden.

    Some angels choose fur instead of wings
  • LiessimLiessim Berichten: 17 Brabbelende Baby
    @Deborah, Dankjewel :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Liessim,

    Als het goed is, is je account aangepast, en zou je een onderschrift moeten kunnen plaatsen, evenals een avatar. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • LiessimLiessim Berichten: 17 Brabbelende Baby
    @Deborah, Top, dankjewel!
  • StijntjehhhStijntjehhh Berichten: 35
    @Deborah ik heb een tijd geleden aangegeven dat mijn rol general is, dit is nog steeds niet aangepast.
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Deborah schreef: »
    Ik zal van de week je rol laten aanpassen, @Stijn04052003. Hoezo wil je je gebruikersnaam aanpassen, wat zou het dan moeten worden?

    Volgens mij was deze vraag ook nog onbeantwoord. Je gaf toen aan dat je je naam anders zou willen en de vraag was wat het dan zou moeten worden.
    Ik weet overigens niet of ze dit voor je aan kunnen passen, maar we kunnen het altijd proberen.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Moepmoep was me voor.
    Ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag, en het daarom dus ook niet aangevraagd. ;)



    Some angels choose fur instead of wings
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    Je rol is inmiddels aangepast. Je naam kunnen ze ook aanpassen.
  • StijntjehhhStijntjehhh Berichten: 35
    Moepmoep schreef: »
    Je rol is inmiddels aangepast. Je naam kunnen ze ook aanpassen.
    Als het niet te veel gevraagd is dan zou ik m'n gebruikersnaam naar Stijntjehhh​ willen aanpassen.

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top