Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Help! De uitbreidingspakketten kan ik niet meer installeren!

Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
Ik dacht net uit nostalgische overwegingen nog een keertje de sims 2 te spelen. Dus cd's uit de kast. Maar de uitbreidingspakketten moeten geupdate worden en daar loopt het telkens op vast. Resultaat: alleen het basispakket staat erop.

Hoe kan dat nou? Ook al worden ze technisch niet meer ondersteund, je zou ze toch wel moeten kunnen spelen lijkt me. Ik heb niet voor niks 30 euro per pakket uitgegeven. :(

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2014 aangepast
    Welke windows versie heb je?
    Toevallig windows 8?
    Want daarvoor kan je op internet een paar bestandjes vinden.
    Die moet je dan downloaden, plaatsen (je vind er ook een "How to") en dan kan je wel verder installeren.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    juli 2014 aangepast
    Ja, ik heb Windows 8. Dank je. Modthesims blijkt alles te hebben. :)

    Edit: the launcher doet het niet en ik krijg het niet aan de praat. Iemand enig idee? Ik heb al met nvidia lopen klooien maar ook dan zegt ie: zoek het uit. :(
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2014 aangepast
    Ik ben aan het googelen geweest voor je.
    Aangezien ik Windows7 heb,kan ik het niet uitproberen, maar dit vind ik:
    I know a fix! Right click on the Sims 2 and click properties. Then go to the compatibility tab and check the box named 'compatibility mode' then set the drop down menu under it to Windows XP (service pack 3).

    http://www.pinguintech.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=146

    Volgens mij moet dit je helpen.

    Succes!

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    juli 2014 aangepast
    Werkt niet, al geprobeerd. Ik krijg scriptfouten?

    Nou dat weer omzeild, krijg ik weer een direct x 9 melding. Ik word onderhand knettergek van al dat gezeur. :x
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2014 aangepast

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    juli 2014 aangepast
    Bedankt voor de moeite Deborah maar het gaat me gewoon niet lukken. Ik zit hier ook met gezondheidsproblemen en kan ook maar kort achter de pc (muisklikken wil wel, typen en lezen is lastig). Ik geef het gewoon op.
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    juli 2014 aangepast
    Je kan tot 30 juli ook the sims 2 ultimate collection downloaden op orgin, dan kun je ook opstarten via orgin.. Misschien dat dat helpt
    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    Tiny0190Tiny0190 Berichten: 42 Pruttelende Peuter
    januari 2017 aangepast
    Het zou fijn zijn als mijn geregistreerde spellen van Sims2ergens te vinden waren,
    En hoezo komt er niet de mogelijkheid om dit fantastische spel te registreren bij Origin en van daaruit te spelen?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top