Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims Deluxe valt uit nadat persoon in beeld komt

Hallo iedereen,

ik heb me speciaal aangemeld op dit forum voor mijn volgende vraag:

Ik heb mijn oude pc en spellen van Sims 1 nog eens boven gehaald. De pc is volledig geupdated met Windows 8.1. Installeren van The Sims Deluxe was geen probleem, uitbreidingspakket wel (zegt dat hij de originele Sims niet vindt, maar terwijl ik die dan terug wil installeren zegt ie dat deze er wel al op staat). Nu, dat is een probleem die later wel kan opgelost worden. Het grootste probleem is het volgende: opstarten etc allemaal geen probleem, totdat het postmeisje in beeld komt. Dan valt de hele boel uit en krijg ik de melding "The Sims Deluxe werkt niet meer. Er wordt een melding gegeven als er een oplossing wordt gevonden".

Zelf ken ik helemaal niets van computers, dus mocht iemand een oplossing weten gelieve dit zo eenvoudig mogelijk uit te leggen. Alvast bedankt!

Reacties

  • Cool om te horen dat er nog steeds mensen zijn die dit geweldig spel nog spelen, het was tenslotte 'Game Of The Year' in 2000.
    Nu heb je problemen met het spel als dat meisje in beeld komt (ik weet wie je bedoelt). Dus je gebruikt Windows 8.1...Dan zal je geen probleem hebben met het besturingssysteem. Maar je zegt dat De sims 1 er al op staat. Probeer alle files eens te verwijderen van het spel en installeer het dan opnieuw
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top