Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Zo een oud spel!

Ongelofelijk om hier te zien dat mensen The Sims nog hebben gespeeld!
Ik bekijk nu allemaal screenshots en wauw, die graphics stellen niks voor tegenover The Sims 3 :shock:

Toen The Sims uitkwam was ik pas 2 jaar! :p

Reacties

  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    december 2012 aangepast
    Haha grappig, ik was 14 ofzo. De graphics stellen inderdaad niet zoveel voor met de sims van nu. Al vond ik het voor die tijd knap gemaakt!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2012 aangepast
    Het was in die tijd heel vernieuwend hoor. ;)

    En wij (de ouderen) zijn er in meegegroeid, we hebben nog veel oudere en grafisch mindere spellen gehad.
    Arcade games bijvoorbeeld. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    december 2012 aangepast
    Haha ja dat klopt. Heb jij ook een msx gehad? Dat was pas leuk!
  • poletjeepoletjee Berichten: 431
    december 2012 aangepast
    Volgens mij was ik 3 toen hij uitkwam.. 2000 was het toch? Ik heb ook nog heel lang de sims 1 gespeeld, ik vond het echt geweldig! Helaas ben ik nu mijn CD's kwijt...

    Als je alle sims 1 spellen geinstaleerd hebt staan en je koopt een nieuwe CD, maakt het dan nog uit welke eigenlijk?

  • KarinLKarinL Berichten: 87
    januari 2014 aangepast
    Ik was 35 toen hij uitkwam. :mrgreen:
    Mijn oudste zoon was 9 denk ik, en hij speelde soms ook.

    Toen ik die leeftijd had - iets ouder zelfs - kwam Pong uit. Twee streepjes en een stipje waarmee je op je televisiescherm 'tennis' kon spelen. Die hele console daarvoor was groter dan een laptop.


  • Nienke13Nienke13 Berichten: 2
    Ik vind The Sims 1 nog steeds heel erg leuk en speel het ook nog af en toe. Soms kan ik juist het "simpele" aan dat spel wel waarderen. Je hoeft met veel minder dingen rekening houden zoals wensen en doelen. Wel grote ergernis dat je kinderen nooit opgroeien en dat je 7 dagen per week moet werken natuurlijk :P. Maar het blijft evengoed toch leuk om af en toe te spelen.
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    Ik heb de sims 1 laatst nog geinstalleerd, ik wilde er inderdaad ook wel weer eens mee spelen. Ik was nog maar net begonnen, en het spel viel uit. Ik denk dat mijn laptop er te snel voor is ofzo? Anders zou ik niet weten waarom hij zomaar uitvalt.
  • GodlikeGodlike Berichten: 1,476 Vrolijke Volwassene
    Gemberveer schreef: »
    Ik heb de sims 1 laatst nog geinstalleerd, ik wilde er inderdaad ook wel weer eens mee spelen. Ik was nog maar net begonnen, en het spel viel uit. Ik denk dat mijn laptop er te snel voor is ofzo? Anders zou ik niet weten waarom hij zomaar uitvalt.

    Compatibiliteitsmodus al geprobeerd? Zo speel ik zo nu en dan TS1 nog op Windows 7.

    En ach, die oude games hebben allemaal nog hun nostalgische charme :)
  • Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    Ik heb nog uren magie gespeeld toen bij de sims. Zo gaaf die rollercoasters! De rest van de pakketten ook trouwens, heerlijk spelen!

    Je had toen ook een mod om kinderen tiener en volwassen te laten worden, zo maakte ik nog mijn dagboeken over een meisje Marieke. En die downloads, oneindig gewoon. Daar was ik toen ook al uren mee bezig per week. B)
  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    Godlike schreef: »
    Compatibiliteitsmodus al geprobeerd? Zo speel ik zo nu en dan TS1 nog op Windows 7.

    Hoe doe je dat?

  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Op het icoontje klikken met de rechter knop van de muis en dan eigenschappen kiezen. Dan zie je Problemen met compatibiliteitsmode en daar op klikken. De rest wijst van zichzelf. Tja heb ook de Sims 1 compleet geinstalleerd. (Heb alles nog van het orgineel.) Alleen is het systeem zo supersnel dat deze zelfs in compatiliteits mode niet accepteerd. Dus dat word puzellen en ook omdat Alien 4.0 zo geavenceerd is dat die zelfs alle oude programma's afsluit met de mededeling, programma te oud voor uw systeem. :o
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • The sims 1 was echt een geweldig spel en de expansion packs zeker!
    Ik raad je aan om eens een serie te bekijken van een youtuber die het hele spel plus de expansion packs gespeeld heeft.
    Zijn naam is Andrew Arcade
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top