Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Series

123457»

Reacties

  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Outlander heeft er bijna een jaar over gedaan om met een volgend seizoen te komen... In april begint seizoen 2. :smiley: Ben benieuwd hoe ze alles begrijpelijk gaan houden...

    Verder heb ik pas Black Mirror gekeken. Elke aflevering is losstaand, met een ander verhaal en een andere cast. In elke aflevering nemen ze iets al techniek, social media of bijvoorbeeld populisme en laten dat eigenlijk te ver gaan. Het is de 'zwarte kant' van hoe het nu is. Ik vind het echt een extreem goede serie (al was er één aflevering die me niet zo boeide) en volgens mij heeft hij ook een Emmy gewonnen. Ik geloof dat seizoen 3 nu bezig is? Elk seizoen heeft maar drie afleveringen, dat is wel jammer. Maar van de zes die ik heb gezien moest ik na eentje heel erg huilen en de meeste zijn gewoon heel erg creepy, omdat ze eigenlijk best realistisch zijn. Er gebeuren verschrikkelijke dingen, maar ik zie het in de toekomst nog wel echt gebeuren.
  • BadAngel00BadAngel00 Berichten: 262
    ^Outlander is zeker een interessante serie. Ik ben even gestopt met het te volgen, maar daar komt verandering in. De dvd van Outlander seizoen 1 deel 2 ligt hier al klaar. Ik heb namelijk The Mentalist in 3 maanden de 7 seizoenen gezien. De rol van Simon Baker, namelijk Patrick Jane is zo fantastisch, I love him! Geen seizoen 8! Hoe overleef ik dat? :(
    Gelukkig zijn er nog andere interessante, goede series waaronder Outlander, Blindspot (zo fantastisch met al die tattoo's , Lucifer (so Devilish good!), Damien (serie die vervolgd op de film The Omen 1976), Grimm natuurlijk, zeker niet te vergeten Sleepy Hollow.
    Ik heb terug uit verveling The Originals en The Vampire Diaries maar opgepikt.
    Supernatural en Shadowhunters loop ik een heel eind achterop... Unforgettable moet ik zeker nog inhalen.
    Sleepy Hollow, Grimm, Lucifer, Blindspot and Damien zijn mijn grote voorkeur om deze nu te volgen! Deze kan ik echt niet missen.
    De serie Perception vond ik super. Jammer genoeg gestop na 3 seizoenen...
    s8hgsg6kiyc4.jpg

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik kijk bijna elke avond rond 18:30 uur CSI. Die met Grissom, die vind ik het leukst. ;)

    Verder wil ik seizoen 2 van "The Blacklist" kijken, ik vond seizoen 1 fenomenaal. ;)
    Buiten dat, kijk ik eigenlijk niet veel...

    Some angels choose fur instead of wings
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    maart 2016 aangepast
    Heb pas een aflevering van The Bridge gezien, met de brigadier/rechercheur (? Weet nog niet precies wat haar functie is) die autisme moet hebben. Het is wel altijd erg cliché in series en films, zij is superbot en to-the-point. Nou hou ik ook wel van gewoon gelijk ter zake komen, maar ik ben wel empathisch genoeg om niet als zo'n botte bijl te werk te gaan (en ik neem dingen niet letterlijk). Maar ja, laten we maar zeggen dat ik weer in mijn eigen groepje val.

    v Ik herinner me dat je wel eens gepost hebt dat in een bepaalde situatie je nichtje juist heel lief reageerde. Het zal ook bij de nodige mensen met een etiketje niet kloppen, sommigen zijn juist heel attent. Maar als ze pas 10 is kan er inderdaad nog wel wat veranderen, lijkt me, dan kun je je prima ontwikkelen in bepaalde dingen. (Niet dat het anders verkeerd is, hoor, maar dan valt het waarschijnlijk meer op bij anderen.)
    Post edited by Keefbeetle on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    ^ Dat verschilt per persoon. Mijn nichtje (oke, ze is pas 10) zou volgens "het boekje" ook niet empathisch zijn, maar is dat wel. Maar ze neemt dingen (en zeker uitdrukkingen) heel erg letterlijk. Ze kan dingen ook niet uitvoeren. Ze kan het bedenken, weet hoe het moet, maar loopt stuk op de uitvoering. Misschien dat dat nog wijzigt hoor.

    Ow, CSI kijk ik altijd onder het eten. ;)
    En soms een stukje jurken erna. (TLC)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    april 2016 aangepast
    Hier kijken we tijdens het eten niks :D Ik heb 2 kids van 6 en 8, dus we zitten netjes aan tafel, met de tv uit. Als ie al aan staat, dan staat ie op zoiets als k3 of mega mindy ofzo :S
    Ik weet nog toen wij nog geen kinderen hadden man en ik samen op de bank naar dr phil enz keken :)

    Tegen 20 uur als ik beneden kom van bed brengen en verhaaltjes lezen gaat netflix aan. Ik kijk serieus bijna geen tv meer. Ik heb zo'n hekel aan reclames. Blacklist vonden wij bijvoorbeeld ook super, dus die heb ik opgenomen. Kan ik de reclames doorspoelen.
    Wij hebben Orphan Black gevolgd en zijn nu helemaal in de ban van the walking dead. Eigenlijk net iets te spannend voor mij, maar ik vind het verhaal zo goed!
    Zelf heb ik naar de originals gekeken, drop dead diva, the client list en mijn guilty pleasure: Fuller house :blush:

    edit: V @Deborah Ja seizoen 1 en 2 inderdaad. Die heb ik via Netflix gezien. Seizoen 3 is uitgezonden op rtl 4. Die heb ik opgenomen omdat ik niet weet wanneer die op Netflix komt :)
    Post edited by Dnll8445 on
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Dnll8445, The Blacklist staat ook op Netflix.
    Ik heb van de week de eerste 2 afleveringen van seizoen 2 gekeken.
    En weer helemaal hooked. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2016 aangepast
    Dnll8445 schreef: »
    Ik kijk serieus bijna geen tv meer. Ik heb zo'n hekel aan reclames. Blacklist vonden wij bijvoorbeeld ook super, dus die heb ik opgenomen. Kan ik de reclames doorspoelen. Wij hebben Orphan Black gevolgd en zijn nu helemaal in de ban van the walking dead. Eigenlijk net iets te spannend voor mij, maar ik vind het verhaal zo goed!

    Dat volg ik ook (Orphan Black). Seizoen 4 is nu op Netflix. Iedere vrijdag een nieuwe aflevering maar ik ga pas kijken als ze al allemaal opstaan zodat ik aan een stuk door kan kijken. Verder volg ik het Bates motel. Erg goede serie. En nog een paar andere series (zoals Fargo).

    Ik was begonnen met Shadowhunters maar ik word niet goed van die hoofdrolspeelsters. Die loopt alleen maar te zeiken en het acteerniveau van de 4 hoofdrolspelers is niet heel erg goed. Dan moet die blonde mannelijke lead een hunk voorstellen maar ik zie alleen maar een jongetje. Als hij nu nog kon acteren, maar dat kan ie niet.

    Onlangs Reign gekeken. Maar er gebeurt iets wat me niet aanstaat dus ik ben niet van plan het na seizoen 3 (of misschien wel 2) nog te volgen.

    Ik houd op zich wel van griezelen maar ik heb een hekel aan zombies. Die vind ik zo stom en vies dus geen Walking dead voor mij.

    Ik ben van plan tzt mijn tv op te zeggen. Vanwege al die reclames + wat ze uitzenden kan me niet boeien. Al jaren niet. Ik moet dan alleen overstappen naar een andere provider want bij mijn huidige provider moet ik tv afnemen. Ik vind Netflix echt een uitkomst.

  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    ^ Ik denk eigenlijk dat ik later ook niet per se een tv hoef en liever een abonnement neem op bijvoorbeeld Netflix. Ik kijk nu wel televisie, maar alleen npo 3, en soms 1 en 2 en dat kan je ook online live kijken. Mijn vriend kijkt ook alleen daarnaar, maar nauwelijks.

    Ik ben nu voor de zoveelste keer Friends aan het kijken. Ik heb het geloof ik twee keer zelf op volgorde gezien en nog heel veel afleveringen door elkaar, maar m'n vriend had het nog nooit op volgorde gezien.
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Meliszie schreef: »
    ^ Ik denk eigenlijk dat ik later ook niet per se een tv hoef en liever een abonnement neem op bijvoorbeeld Netflix. Ik kijk nu wel televisie, maar alleen npo 3, en soms 1 en 2 en dat kan je ook online live kijken. Mijn vriend kijkt ook alleen daarnaar, maar nauwelijks.

    Ik ben nu voor de zoveelste keer Friends aan het kijken. Ik heb het geloof ik twee keer zelf op volgorde gezien en nog heel veel afleveringen door elkaar, maar m'n vriend had het nog nooit op volgorde gezien.

    Lol. ik heb alle friends DVD's en zij zijn mijn feel good dvd's. :D Ik zit nu overspannen thuis en de dvd's van Friends waren een tijdje de enige die ik kon volgen. Juist omdat ik ze al 100 keer gezien heb.

    Dat heb ik ook met buffy the vampire slayer trouwens, die heb ik ook al heel vaak gezien...
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    ^ en ^^, weet je dat ik nog nooit een aflevering van Friends heb gezien?
    Ooit 1 keer 5 minuten of zo, en toen was ik er al klaar mee.
    Maar ik houd sowieso niet erg van dat genre.

    Ik houd het op CSI, onder het eten.
    En als er per se een kat op schoot wil, kijk ik nog wat jurkjes (say yes to the dress)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    We hebben lang gedaan over die tien seizoenen Friends, we hebben de laatste aflevering pas deze week gezien. Ik word er wel steeds minder emotioneel bij. Ik weet nog dat ik de eerste keer toen ik aan het einde was zo hard moest huilen, en nu heb ik maar één traantje gelaten. :P

    Verder kijk ik weer Black Mirror, aangezien seizoen 3 nu op Netflix staat (ja ik heb nu ook Netflix en ben er erg blij mee). Ik vind het een geweldige serie, maar dat is geen serie die ik kan bingewatchen (als ik daar al tijd voor zou hebben). Ik kon het deze week ook echt niet kijken, omdat ik al zo gestrest was, en het niet de meest vrolijke serie is.

    Laatst heb ik ook The Paradise gekeken. Dat gaat over een meisje dat van het platteland komt en in de eerste department store (warenhuis) gaat werken dat er is (in 1875). Het is ongelofelijk cheesy en heeft maar twee seizoenen, maar vooral het eerste seizoen vond ik geweldig. Ik hou wel van dat soort cheesy historische series.
  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    ^Ja The Paradise is leuk! Je hebt daar ook een Amerikaanse variant van ongeveer, dat is Mr. Selfridge. Die is ook wel leuk. Vond The Paradise wel leuker, maar deze is ook wel leuk.

    En Black Mirror klinkt interessant, ik denk dat ik daar maar eens naar ga kijken!
    Wij kijken nu The Walking Dead, dat is ook wel erg leuk :tongue: . Wel super smerig, maar ach.
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    ^ Mr Selfridge zag ik zo nu en dan toevallig. Best aardig vond ik dat, kostuumdrama hé :blush:
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    december 2016 aangepast
    Nadat ik The Paradise heb gezien ben ik Mr. Selfridge gaan kijken. ;) Ik vind het wel leuk, maar vond The Paradise toch echt leuker. Jammer dat de meesten dat indertijd er niet mee eens waren en dat The Paradise moest stoppen door Mr. Selfridge.

    Volgens mij heb ik Mr. Selfridge ook alweer bijna afgezien, daarna ga ik Velvet kijken. Volgens mij is dat weer iets dergelijks, maar dan Spaans? Het werd me aangeraden, en ik vind het wel lekker om even makkelijke series te kijken.

    Verder kijk ik nu ook The Crown, erg goed. Dat gaat over Elizabeth, koningin van Engeland.

    Soms kijk ik ook The Last Kingdom, dat vind ik ook erg leuk, maar meestal kijk ik liever iets zonder dood en verderf tegenwoordig.

    Als ik alles van The Crown gezien heb (wat op dit tempo nog wel even duurt) wil ik Madmen gaan kijken. Heel iets anders, maar ook dat is me aangeraden door meerdere mensen. :)
  • KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    ^ Velvet heb ik ook 1 aflevering van geprobeerd (vanwege de Spaanse taal en het onderwerp van de serie) maar niet eens afgekeken. Wat een slappe shit vond ik dat.

    The Crown heb ik ook gekeken (seizoen 1, ik dacht dat er nog geen 2e seizoen is), goede serie is dat inderdaad! Het laat goed zien wat een moeilijke keuzes je als koningin moet maken. Ik denk niet dat ik hetzelfde had gedaan met de keuze die ze over haar zus en Peter maakte.
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    ^ Ik heb de eerste aflevering ook niet afgekeken. :sweat_smile: Op de een of andere manier vond ik het eigenlijk best vervelend dat het Spaans was, omdat ik het dan niet gewoon kon verstaan. Maar vooral de nepheid ervan, de slechte special effects, vond ik storend.

    Wel heb ik dit weekend in twee dagen The OA gezien, een nieuwe serie op Netflix. Ik vond het erg leuk, al vond ik de laatste aflevering wel tegenvallen. En ik snap ook wel dat mensen het raar vinden, maar ik zat er gewoon erg in en vond het heel spannend.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top