Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Dagboek beginnen?

KimmerdtjeKimmerdtje Berichten: 5 Brabbelende Baby
Haay allemaal,

Ik ben net nieuw op het forum en ik wil graag een dagboek beginnen. Alleen heb ik een paar vragen: Ik speel nog oldskool Sims2. Vinden mensen het leuk om een Sims2 dagboek te lezen? Of is dat echt 'not done' =p ?
Ook zie ik dat veel mensen een website hebben met dagboeken, maar kan je ook gewoon hier op het forum een dagboek beginnen?

Groetjes Kimmerdtje !


Reacties

  • Opties
    KympulseKympulse Berichten: 133 Koddige Kleuter
    november 2016 aangepast
    Hey,

    Als jij het leuk vind om een dagboek te beginnen met De Sims 2 moet je dat toch lekker doen :smiley:
    En de manier waarom je het wilt delen moet je gewoon kijken wat je het leukst of meest praktisch vind.

    Ik deel mijn dagboek op mijn site, en op het @TownOfPlumbobs forum.
    En hier deel ik dan soms de links naar de delen.

    Maar er zullen ook vast mensen zijn die graag op dit forum hun verhaal delen.
    Het is maar net wat je de leukste manier vind.

    Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken dat het een Sims 2 verhaal is.
    Op Town of Plumbobs schrijft Mari een sims 2 verhaal en die heeft zekers lezers die reageren.
    Je kan het anders hier even zien!

    Succes!
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Als jij het leuk vind om De Sims2 te spelen, en daar een dagboek van te maken, dan moet je dat zeker doen!
    Ik vind De Sims2 ook nog steeds heel erg leuk.

    Op dit moment probeer ik met De Sims4 te spelen, maar dat spelen vind ik nog een dingetje, ik vind bouwen en creëren veel leuker.
    Terwijl ik echt ongelooflijk veel met De Sims2 heb gespeeld. ;)

    Je mag hier een dagboek maken, maar je kan het op doen zoals @Kympulse het doet.
    Wat jij het leukst vind.
    Want je moet het wel zelf leuk vinden, toch?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KimmerdtjeKimmerdtje Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Haaii ! Sorry voor de late reactie. Heel erg bedankt voor jullie reacties en tips. Ik ben nu een blog begonnen over mijn Sims. Kympulse jouw site is echt supermooi en je heb echt een leuk dagboek. Bedankt ook voor de link naar het andere Sims2 verhaal. Deborah je heb helemaal gelijk dat ik moet doen wat ik het leukst vind. Daar gaat het ook om toch! Als jullie het leuk vinden kunnen jullie mijn blog bekijken op: www.simplesims2.wordpress.com ! Het is mijn eerste blog ever en ook voor het eerst dat ik een simsdagboek/verhaal bijhoudt, dus als jullie nog tips ofzo hebben hoor ik het graag ! x Kim
  • Opties
    KympulseKympulse Berichten: 133 Koddige Kleuter
    Super dat je iets aan onze tips hebt gehad en heel veel plezier met het schrijven en delen van je verhaal. Leuk, nu heb ik een tweede Sims 2 verhaal om te gaan volgen! :smile: En bedankt voor het compliment! :blush:

    Qua tips:
    Kijk je site nog even goed na. Er staan nog standaard teksten en plaatjes enzo op die je of moet aanpassen naar jouw eigen tekst, of moet weghalen.

    En een tweede tip is bedenken hoe je mensen op de hoogte kunt brengen van een nieuw deel. Ik persoonlijk vind het bijvoorbeeld fijn als mensen hier of op TOP-forum een topic hebben waar ik dan een melding krijg als er een nieuw berichtje is gepost. Of een facebookpagina of twitteraccount waar dan een nieuwe post of tweet komt dat er een nieuw deel is. Beide opties doe ik ook met mijn Kympulse site.
  • Opties
    KimmerdtjeKimmerdtje Berichten: 5 Brabbelende Baby
    Thanks voor de tips!! Ik heb me er nu wat meer in verdiept en probeer er een mooie blog van te maken :)
    Owja een topic is inderdaad een handig idee! Waar op dit forum of ander forum kan ik dat het beste doen?

    xx
  • Opties
    KympulseKympulse Berichten: 133 Koddige Kleuter
    Graag gedaan voor de tips:

    Op dit forum heb ik het zo gedaan:
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/769502/kympulse (site)
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/769484/levenslijn-g3-maxon-sims-4-legacy/p1 (verhaal levenslijn)

    Op het Town of Plumbobs forum heb ik het zo gedaan:
    https://www.townofplumbobs.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=130 (verhaal levenslijn)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top