Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoofddoek?

het valt me op dat je alle huidskleuren kunt kiezen, maar waarom is er dan geen hijab (hoofddoek) tussen de haarstijlen te vinden? Ik draag er geen maar ik begrijp best dat mensen die er wel een dragen en zichzelf willen namaken dit misschien wel fijn zouden vinden.

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Heb je gekeken bij de juiste tab?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik ben in-game dus ik heb zojuist even gekeken. Er zijn geen hoofddoeken. Het enige wat leek op een hoofddoek was dit. Maar zoals je kunt zien, het lijkt er eigenlijk voor geen meter op.

    jymxshjnsupy.jpg
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Idee om religie in te voeren met kleding stijl? Nu kunnen wij wel kerken bouwen maar waarom dan geen moskee of mandir? Zou de Sims wel meer realiteit geven. Wacht dachten jullie van nieuwe beroepen zoals pastoor, biscchop, pandit en imman?

    m8vsrm6408pq.jpg


    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    deeemiixdeeemiix Berichten: 3
    hm nee lijkt me geen leuk idee. houd relegie buiten de sims . sims is een game, geen real life soap.
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deeemiix Het kan wel prima samen mits het neutraal wordt gebruikt. Het is meer om de kleding stijl en gebouwen met decoraties en daar is niks mis mee. En beroepen kan je dan bijvoorbeeld als je sims gelukkig wilt zien dat dan een priester of iman lang komt en je geluks balkje meteen een flinke boost geeft. Niet actief belijdend maar gewoon neutraal aangepast aan de sims story. Er zijn wel meerdere games met neutrale religie elementen zonder dat het spel verstoord dus dat moet ook hier kunnen.

    Alex.
    ccwzj0mmx68b.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    OehoeOehoe Berichten: 2
    Geloof hoort niet thuis in een spelletje imo. Bovendien betwijfel ik dat streng gelovige moslim meisjes dit spel mogen spelen, teveel sex enzo... Op de galerij zijn er gebouwen te vinden die veel weg hebben van moskeeen en een imam valt ook nog wel in elkaar te knutselen.. z.n. met een mod. Je vraagt het niet voor je zelf dus waarom moeilijk doen?
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    april 2016 aangepast
    @Oehoe Ik denk niet dat moslima's die streng gelovig zijn op de computer zitten om een spelletje te spelen, dus hoeft dit soort discussie wat mij betreft niet gevoerd te worden. Het gaat alleen maar om het idee en wil het hierbij laten.

    Jimmy Otto.

    Edit om powerpost te voorkomen.
    Oehoe schreef: »
    Ik had het niet specifiek tegen jou Jimmy maar okay... Wél had ik het tegen de initiatiefneemster van deze draad maar die kijkt er niet meer naar om. Lekker belangrijk dan.

    @Oehoe Oké, daarin ga ik wel met je mening in mee. Ze beginnen een topic maar doen er verder niets mee. Wat mij betreft mag Deborah deze topic sluiten als je ook hiermee eens bent want inderdaad is deze topic niet bepaald een nuttig bijdrage. Het had beter "Wat voor ideëen heb je voor het spel in gedachten" kunnne heten en was het meer neutraal geweest.

    Jimmy Otto.
    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    OehoeOehoe Berichten: 2
    Ik had het niet specifiek tegen jou Jimmy maar okay... Wél had ik het tegen de initiatiefneemster van deze draad maar die kijkt er niet meer naar om. Lekker belangrijk dan.
  • Opties
    Clanclanclan01Clanclanclan01 Berichten: 2
    Zou wel leuk zijn.
  • Opties
    Paige066Paige066 Berichten: 3
    Hoort hier niet thuis trouwens in geen enkel game.
  • Opties
    MarijeeeMarijeee Berichten: 146
  • Opties
    tygomitchtygomitch Berichten: 140 Koddige Kleuter
    Mijn twee schoonzusjes zijn moslim dragen een hoofddoek en spelen Sims, Sims met hoofddoek, zij spelen het spel op hun manier en ik op mijn manier, totaal verschillend. Dat is het leuke van de Sims iedereen kan het spelen naar zijn keuze, mijn gay vriend speelt gay Sims. Mijn vriendin speelt Goth Sims. Wij kijken naar elkaars screenshots en lachen wat af. Die eerste link met de patronen doek vind ik het leukst, bedankt Marijeee.
  • Opties
    MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    @tygomitch groot gelijk, de Sims is gemaakt voor iedereen en iedereen mag het op zijn eigen manier spelen. Gelukkig bestaat er cc en kan je hierdoor een heleboel extras in je spel zetten, die jij nodig hebt voor jouw manier van spelen. Als je geen cc in je game wil maar wel bijvoorbeeld een hoofddoek dan heb je pech, anders zie de links die ik eerder heb gestuurd. @tygomitch die met het patroon vind ik ook het leukst :)


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    juni 2016 aangepast
    Heey Marijtje1999,
    Eerlijk gezegd vind ik het Idee van Hoofddoeken in De Sims 4 niet gepast. Ik heb niks tegen het Geloof of tegen Hoofddoeken. Maar wat ik daarmee wil zeggen is dat we Geloof en Religie of Religieuze voorwerpen buiten het spel moeten houden, want dan is het hetzelfde als we een Ketting met een Kruisje of een Keppel in het spel gaan toevoegen
    Post edited by SimKennee on
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    anne-fleur123anne-fleur123 Berichten: 10
    ik vind een hoofddoek en geweldig idee! Als het maar niet te overdreven word... Alleen de hoofdoek, bouwmogelijkheden voor een moske ofzo en thats it. De Sims is voor iedereen, en btw we kunnen nu ook transgender sims maken dus waarom niet iets kleins zoals een hoofddoek toevoegen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top