Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gemodificeerd

ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
Hallo allemaal,
Ik vraag me af of, als ik een gemodificeerd huis in de galerij deel, de downloaders ook de gemodificeerde spullen meekrijgen. Ik vind de de spullen van EA zelf niet zo mooi passen als ik een modern huis wil bouwen, dus vaak download ik dan objecten uit The Sims Resource. En omdat ik twijfel heb ik die huizen nog niet gedeeld. Stel je voor dat de downloaders een leeg huis met kale muren krijgen..... ;)

Iemand ervaring mee?

Reacties

  • Opties
    BaasPetBaasPet Berichten: 140 Koddige Kleuter
    Als de mensen die jouw huizen met CC downloaden en de CC zelf niet hebben geïnstalleerd dan zal het huis zonder deze CC in hun spel terecht komen. En als je veel CC hebt gebruikt kan het idd. voorkomen dat het huis dus leeg bij de downloaders in het spel komt.

    Daarom is het verstandig om een lijst met CC toe te voegen aan de omschrijving van je huis. ;)


    Klik op de link hieronder om naar mijn site te gaan voor het laatste nieuws over De Sims 4 en De Sims Mobile!

    SIMSnippets.nl
  • Opties
    ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
    BaasPet schreef: »
    Als de mensen die jouw huizen met CC downloaden en de CC zelf niet hebben geïnstalleerd dan zal het huis zonder deze CC in hun spel terecht komen. En als je veel CC hebt gebruikt kan het idd. voorkomen dat het huis dus leeg bij de downloaders in het spel komt.

    Daarom is het verstandig om een lijst met CC toe te voegen aan de omschrijving van je huis. ;)

    En als ik het toevoeg moeten ze die CC dus ook zelf eerst gaan downloaden?
    Het is in elk geval wel duidelijk dat ze de huizen gewoon zo niet compleet kunnen krijgen. Bedankt! :)
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Als je CC gebruikt, kun je ook deze hashtag gebruiken: #WithCC

    http://forums.thesims.com/en_US/discussion/777689/tagging-with-nocc-withcc#latest

  • Opties
    ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
    @SimLibby Goede tip, bedankt!
  • Opties
    ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
    Nu heb ik dus al twee huizen gedeeld met #WithCC.
    Maar ik zie ze niet terug in de community, noch in mijn galerie. Ze lijken wel spoorloos. Wat heb ik verkeerd gedaan?
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Heb je alle vinkjes aangezet?

    st7v9jqhj4m0.png

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
    @Deborah
    Ja. Ik zie het wel in mijn bibliotheek, maar niet in de gedeelde galerie of in de community. Ik heb wel melding dat het is gedeeld.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @ElkaB_14 , hoe heten je huizen?
    Dan kan ik kijken of ik ze zie.
    Want ik zag wel een heel rijtje van je. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
    @Deborah
    Het heet Burgerkliffen. De eerste heb ik al verwijderd, omdat het blijkbaar onzichtbaar was :D
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb het wel gevonden, maar ik heb ook iets raars ontdekt.

    Ik heb je opgezocht in de galerie:
    o8kdkefcjtv2.png
    En daar vind ik je dus ook.
    Ik heb gezocht met de instellingen van de vorige post.

    En jawel, ik vind Burgerkliffen. Maar.... kijk eens naar de gebruikersnaam?
    pfu38zkobb55.png


    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
    oktober 2016 aangepast
    @Deborah
    ElkaB_04 is mijn Origin naam. ElkaB_14 is mijn account in dit forum.
    Maar blijkbaar heb ik dus nog een gebouw met CC! :o
    Blijkbaar ook onzichtbaar, tenzij je speciaal naar mijn galerie gaat. Gek is dat. Ik zal die twee ook maar verwijderen :D
    Maar heb je misschien enig idee waar het aan ligt?

    Edit:
    Smakelijk Eten was al verwijderd uit mijn galerie, zie ik nu. Waarschijnlijk kan jij als mod de verwijderde gebouwen nog zien :p
  • Opties
    TownOfPlumbobsTownOfPlumbobs Berichten: 395 Pittige Puber
    Als je iets online hebt gedeeld wat je verwijderd uit je bibliotheek, moet je ook het online delen weer uitzetten anders blijft deze nog gewoon in de galerij staan.
    Het_Team_2016_BANNER.jpg
    Neem een kijkje op onze Town of Plumbobs site en forum

  • Opties
    ElkaB_14ElkaB_14 Berichten: 39 Pruttelende Peuter
    oktober 2016 aangepast
    Als je iets online hebt gedeeld wat je verwijderd uit je bibliotheek, moet je ook het online delen weer uitzetten anders blijft deze nog gewoon in de galerij staan.

    Ja, ik had het ook al online verwijderd. Daarom dacht ik dat het al weg was.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top