Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

CAW Resources: hoogtekaarten, texturen, DT, INI en Colour ramps

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
augustus 2020 aangepast in De Sims 3
Dit zijn resources die ik gemaakt heb voor mijn site SimsExpressie door het extracten van texturen (wegens en terreinverf), hoogtekaarten, INI bestanden en colour ramps van EA werelden. De downloads staan verspreid op Simsexpressie, wel bij de juiste handleiding, en dus heb ik besloten ze te bundelen zodat ze vanaf één plek gedownload kunnen worden, voor de geïnteresseerden. Ik heb ook afgelegen terrein (Distant terrain/DT) opgenomen: links naar downloads wanneer dat gedownload moet worden, coördinaten en previews. De resources kunnen gratis gedownload worden vanuit mijn Box account. Registratie is niet vereist.

SimsExpressie CAW Resources

:warning: Nieuwe link: SimsExpressie CAW Resources

Deze downloads zijn geschikt voor Nederlands en Engels sprekende spelers. Dit geldt ook voor 'Tutorials en instructies'. Hier staan Nederlandstalige handleidingen en instructies om de resources te gebruiken in je wereld(en). De resources zijn gesorteerd per (store) wereld waar je ook afbeeldingen kan vinden. Je kan ook direct downloaden vanuit mijn Box account waar de resources zijn gesorteerd per soort. Al mijn downloads hebben Readme bestanden met instructies en afbeeldingen (ook van de instellingen van wegens). De terreinverf heb ik ook bijgevoegd in .jpg (gebruik de .dds bestanden in CAW).

Mijn website: SimsExpressie Offline per 24-08-2020

Veel plezier ermee!
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Belangrijke opmerking:

    Mijn gratis Box account, waar ik al de CAW resources host, heeft een bandbreedte limiet van 10 GB per maand. Als de limiet is bereikt, is het niet mogelijk om bestanden te downloaden. Het lijkt erop dat de download wordt gestart, maar het wordt niet uitgevoerd. De Box bandbreedte wordt iedere maand op de eerste dag gereset. Dan moet downloaden weer mogelijk zijn. Probeer te downloaden. Als het niet lukt, dan weet je waarom en probeer je het opnieuw aan het begin van een nieuwe maand.
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik heb besloten mijn websites SimsExpressie, De Sims Middeleeuwen Gids en SimsExpressie CAW Resources OFFLINE te halen per 24-08-2020. Zie desgewenst ook dit bericht. Mijn CAW Resources kunnen wel gedownload blijven worden na die datum alleen dus niet meer vanaf mijn website maar rechtstreeks vanuit mijn Box account: SimsExpressie CAW Resources.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top