Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build My Dream - De Sims 4 Seizoen 2 - Status: De stemronde is geopend, stemmen kan tot zaterdag 18

Reacties

  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    mei 2016 aangepast
    Wat maakt iedereen het ingewikkeld... :o:p Het komt er toch gewoon op neer dat je in elke kamer een lijn loodrecht op twee van de vier muren moet kunnen tekenen die precies 3 vakjes lang is? In een L-vorm geldt gewoon hetzelfde in de 'uiteinden' van de L (twee van de drie muren dan), dan is de diagonaal van de binnenhoek van de L naar de hoek ertegenover ook automatisch drie vakjes. En als je muren tussen ruimtes weghaalt, mogen het ook nooit meer dan drie muren zijn.

    @Cynthia_Nienhuis: Volgens mij klopt het bij jou wel, als die zwarte muur op de tweede plattegrond drie vakjes lang is. En je slaapkamer klopt denk ik ook, het is een L-vorm en de uiteinden zijn drie vakjes breed (hoe lang ze zijn maakt niet uit).
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    mei 2016 aangepast
    @Cynthia_Nienhuis volgens mij mag die l vorm die je als eerste liet zien niet. Het is namelijk 3 bij 6 als je snapt wat ik dan bedoel (?) je moet bij een L vormde twee uiteinden 3 vakjes maken, en bij jou is er een 3 en een 6. De muren die wel 3 vakjes zijn in die kamer zijn niet gescheiden en daardoor word het samen 6 en is het dus te groot ( zo heb ik het tenminste begrepen). Ik weet t alleen niet zeker maar dat is wat ik denk :)


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Als jullie een halve dag geduld hebben, dan plaats ik vanavond (want ik zit nu op mijn werk) een paar afbeeldingen van wat de bedoeling is. Al is dat ook af te leiden uit de plattegrond in de handleiding en de plattegrond van mijn voorbeeld (die zijn iets verschillend), die laatste staat in de zandbak.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    @smoesie het is vast ook niet zo moeilijk... :) Maar ik heb echt een waardeloos ruimtelijk inzicht... Wat jij allemaal schrijft met die muren en vakjes... Echt, voor mij zou het zo Simlish kunnen zijn :D

    @MDianaSanders Ik heb geduld hoor. ;) Ik heb je tutorial uitgebreid bekeken, je huis in game en op youtube 3x3 challenges bekeken, en als ik het zíe dan gaat het nog enigszins. Maar als ik alleen op de beschrijvingen moet afgaan. Dan vind ik het lastig.

    Ik heb nu steeds gekeken, heeft deze kamer 3 vakjes ergens? Ja? Dan zal het wel goed zijn. De meeste kamers zijn ook heel rechthoekig/ vierkant. Behalve een combinatie van kamers die vormen zeg maar 3 kanten van een kruis.

    Je verzint wel goede opdrachten moet ik zeggen, want eerst ben ik een maand geobsedeerd door tuinen en nu door 3x3 huizen die ook nog eens modern moeten zijn :) Ik leer er veel van!
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Nou, daar snap ik even niks van. Ramen onder elkaar is niet functioneel, ramen op elkaar (maar dan halfbedekkend) is wel functioneel.
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    mei 2016 aangepast
    Ik zal eerst even, uitleggen wat de bedoeling is, hiervoor heb ik de plattegrond uit de handleiding en de plattegrond van mijn voorbeeldhuis even bewerkt, daarna zal ik reageren op jullie vragen/opmerkingen.
    De ononderbroken lijnen geven de breedte weer, deze is altijd 3 vakjes.
    De gestippelde lijnen geven de diepte weer, deze verschilt per kamer; een L-vormige kamer heeft er hier twee van.
    De onderbroken lijnen geven de "hoek" van de L-vormige ruimte weer, deze is altijd 3 diagonale vakjes.
    De onderbroken lijn zonder pijltjes geeft de verwijderde muren weer, dit is altijd 3 vakjes.
    De omlijnde stukken zijn het dak, hiervan maakt de vorm niet uit.
    54awd54muc7k.jpg
    Over de verwijderde muren (foto hierboven én hieronder), dit kan alleen op deze manier omdat de muur tussen de hal en de studeerkamer is verwijderd en dat één ruimte is geworden. Anders hadden de muren tussen de eetkamer en de studeerkamer niet verwijderd kunnen worden omdat het maar één of twee vakjes is. In het scenario hierboven geldt hetzelfde voor de muur tussen de huiskamer en de studeerkamer.
    3g365mqsq29a.jpg
    p8hara7diclz.jpg
    Marijeee schreef: »
    @MDianaSanders Ik gebruik de sims 3 camera niet standaard omdat het met bewegen en draaien net wat anders is en dan schiet ik opeens alle kanten op ;) Ik snap wel wat je zegt over dat het veel makkelijker is, maar dan moet je er wel aan gewend zijn.
    Zoiets dacht ik al ;) als je niet bekend bent met Sims 2 of 3 (en nu veronderstel ik dat dat voor jou het geval is), dan is de Sims 4 camera inderdaad een stuk gemakkelijker.
    @MDianaSanders
    Het betreft een terras op de begane grond 3x3 maar daar boven is de 1e verdieping daar zitten de andere kamers bovenop. daarna nog een 2e verdieping en daar zit het dak. dus het dak zit niet direct op het terras dat mag wel toch?
    Volgens mij is er nergens gezegd dat je terras wel of niet overdekt moet zijn. De enige eis is dat je een terras en/of balkon bouwt.
    En de tuin. ik heb 1 stukje dat is niet 3 vakjes breed maar 5 en 1 lang of maakt dat met planten en bomen niet uit.
    ook hier een foto van voor de duidelijkheid. (dan maar vast ff een stukje van mijn huis dat geeft niet)
    De 3-vakjes regel geldt niet voor de tuin, dat heb ik al eerder gezegd.
    Ik denk dat ik het nu begrijp het mag dus wel 6 vakjes lang zijn maar moet 3 breed zijn. zoals je ziet bij de slaapkamer heb ik dit andersom. of geld dat hier niet omdat omdat het in een L vorm is (Dit zelfde heb ik bij de woonkamer en keuken
    Je ruimtes komen op de afbeelding een beetje vervormd over, maar zoals je het hier omschrijft en zoals ik uit de afbeelding kan afleiden, is dit wel toegestaan.
    En als laatste toch voor de zekerheid mijn plattegrond van de begane grond. het zwarte streepje is een stukje muur tussen de keuken en woonkamer de L vormige kamers
    Uit deze afbeelding kan ik niet opmaken hoe alles in elkaar zit, omdat overal 3x3 staat en geen van die oppervlakken even groot is. Maar voor zover ik kan zien, houdt je ergens ruimte over die niet in de 3-vakjes regel past, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat de plattegrond te vertekend is. Al denk ik dat je aan de hand van bovenstaande uitleg er wel uit zult komen.
    smoesie schreef: »
    Wat maakt iedereen het ingewikkeld... :o:p Het komt er toch gewoon op neer dat je in elke kamer een lijn loodrecht op twee van de vier muren moet kunnen tekenen die precies 3 vakjes lang is? In een L-vorm geldt gewoon hetzelfde in de 'uiteinden' van de L (twee van de drie muren dan), dan is de diagonaal van de binnenhoek van de L naar de hoek ertegenover ook automatisch drie vakjes. En als je muren tussen ruimtes weghaalt, mogen het ook nooit meer dan drie muren zijn.
    Ik heb het ook een paar keer moeten lezen, maar het klopt inderdaad wat je zegt ;)
    Dnll8445 schreef: »
    @smoesie het is vast ook niet zo moeilijk... :) Maar ik heb echt een waardeloos ruimtelijk inzicht... Wat jij allemaal schrijft met die muren en vakjes... Echt, voor mij zou het zo Simlish kunnen zijn :D
    @MDianaSanders Ik heb geduld hoor. ;) Ik heb je tutorial uitgebreid bekeken, je huis in game en op youtube 3x3 challenges bekeken, en als ik het zíe dan gaat het nog enigszins. Maar als ik alleen op de beschrijvingen moet afgaan. Dan vind ik het lastig.
    Ik hoop dat het met de plaatjes nu duidelijker is.
    Dnll8445 schreef: »
    Ik heb nu steeds gekeken, heeft deze kamer 3 vakjes ergens? Ja? Dan zal het wel goed zijn. De meeste kamers zijn ook heel rechthoekig/ vierkant. Behalve een combinatie van kamers die vormen zeg maar 3 kanten van een kruis.
    Volgens mij is dat inderdaad de eenvoudigste methode ;) En dat de kamers rechthoekig of vierkant worden, klopt helemaal.
    Dnll8445 schreef: »
    Je verzint wel goede opdrachten moet ik zeggen, want eerst ben ik een maand geobsedeerd door tuinen en nu door 3x3 huizen die ook nog eens modern moeten zijn :) Ik leer er veel van!
    Ja, ik heb ook nooit gezegd dat het makkelijk zou zijn, ik heb alleen niet al te grote opdrachten beloofd (en volgens mij heb ik me daar tot nu toe aan gehouden). En jij hebt gezegd dat je graag wat wilde leren, dus fijn dat dat in ieder geval gelukt is ;)
    Nou, daar snap ik even niks van. Ramen onder elkaar is niet functioneel, ramen op elkaar (maar dan halfbedekkend) is wel functioneel.
    En hier snap ik dan weer niets van, waar komen die ramen opeens vandaan? Of is dat een ander probleem waar je last van hebt? Als dat zo is zou ik graag iets meer informatie krijgen, want hier kan ik niets mee.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    mei 2016 aangepast
    MDianaSanders schreef: »
    Nou, daar snap ik even niks van. Ramen onder elkaar is niet functioneel, ramen op elkaar (maar dan halfbedekkend) is wel functioneel.
    En hier snap ik dan weer niets van, waar komen die ramen opeens vandaan? Of is dat een ander probleem waar je last van hebt? Als dat zo is zou ik graag iets meer informatie krijgen, want hier kan ik niets mee.
    Haha, nee, niets met die muren te maken. Ik worstel met de ramen. Je hebt niet echt veel keus betreft moderne ramen voor lage muren. En ik wilde er twee onder elkaar doen (dacht dat ik ze ook bij jou had gezien), maar toen zag ik dat je dan door één van de twee ramen niet heen kunt kijken, dus niet functioneel. Nu ja, dan niet, dan moet ik iets anders zoeken.
    Weer later wilde ik een bepaalde raam ergens plaatsen (een andere raam), maar mijn muur was te breed. Je kunt ramen niet in de breedte neerzetten waar je wilt (alleen in de hoogte) en dit was een twee-vaks-brede raam en mijn muur was drie-vaks-breed. Half gefrustreerd plaatste ik het tweede raam over het eerste waardoor hij wel drie breed zou zijn. Ik deed dit een beetje uit frustratie, niet echt denkende dat dat zou werken. Maar het werkt! Je kunt er doorheen kijken!
    Dus ik he-le-maal verbaasd. Twee ramen onder elkaar kan niet, maar je kunt wel twee ramen halfoverlappend over elkaar plaatsen.

    Edit: het was meer een ontdekking van mezelf. En ik vind het best wel verbazend. Niet de ontdekking, maar dat het een wel werkt en het ander niet.
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    @MDianaSanders Geweldige uitleg, ik geloof dat ik het zowaar snap! Heb nog even goed naar mijn bouwsel gekeken en inderdaad mijn theorie van ergens 3 vakjes klopte wel. Alleen had ik 1 ruimte niet goed. De hal boven bij de trap. Oeps. Die zat zowat in het midden dus dat was even wat gepuzzel om het kloppend te krijgen! Heb uiteindelijk de buitenkant van het huis maar aangepast en zo lukte het uiteindelijk wel. Alleen zit ik nu 12 Simdollar over budget heen én ik vind de kamer nog wat kaal... Dus ik ga nog even rommelen met de decoraties.

    Ik ben wel heel benieuwd naar de andere creaties!
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    Oh shoot! ik heb net een coole kast gebouwd met muren, bedenk ik me dat die natuurlijk niet 3x3 is :/:s Ik denk dat dit zo'n opdracht word waarbij ik een stuk of drie huizen maak en er daarna niet weer niet uit kan kiezen


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    @Marijeee Ik ga nu precies dezelfde kant op XD Ik heb er nu 2 en kan nu al niet kiezen, ben ook nog niet honder procent tevreden :P miscchien dat ik de afgekeurde huizen in de zandbak plaats na afloop xD
  • Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    @Marijeee Ik ga ook nog een 2e huis bouwen. wil er net aan gaan beginnen. En ik had dat ook met de kast dus heb maar een gewone gekozen XD

    Bedankt voor de uitleg @MDianaSanders. Sorry voor mijn onduidelijke plattegrond, ik was een beetje in paniek eigenlijk. ik heb het scheef van bovenaf gefotografeerd. en verkeerd erin gezet. ik zou hem nog ff hier onder zetten. en voor zover ik nu begrijp mag dat ook.
    zff3xb9dndhx.png

    Haha afgekeurde huizen XD Wel een goed idee om miss in de zandbak te zetten :smile:
  • FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Idem hier. De eerste ben ik halverwege mee gestopt omdat ik niet zeker was of het nu wel of niet binnen de regels viel en ik de grenzen niet wilde verkennen. En deze is veeeeeel te groot (en te duur aan het worden). Ik maak deze nog wel af, maar ik maak een derde variant.
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Wauw dat budget is echt irritant. Ik ga jullie voorbeeld maar volgen en een tweede huis bouwen die iets kleiner is. Jammer, want ik was helemaal verliefd op de keuken en woonkamer XD Maar ja, te duur!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Caatje28 , we zien 'm graag in de "Zandbak" te gemoed. Met een downloadlink natuurlijk. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Hihi ik ben benieuwd naar alle afgedankte huizen in de zandbak straks!
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • DevelyDevely Berichten: 132
    Haha, grappig al die afgedankte huizen straks...Ben benieuwd!
    Mijn huis is af, alleen nog even checken of alles functioneel is...
    Tip: sla je huis op in de bibliotheek en noteer de waarde. Plaats hem dan op het kavel ernaast en check of alles er nog staat en de waarde nog hetzelfde is! Ik heb me gek gezocht net, naar wat er allemaal verdwenen was (pilaar, planten die buiten de grens vielen...) Zo kun je ook zien of alles wat je met MOO hebt neergezet er nog staat!
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @FrancescaThona Dan is het goed, wel opmerkelijk inderdaad dat het zo werkt.

    @Cynthia_Nienhuis Deze is veel duidelijker, het mag inderdaad zo.

    En even meer in het algemeen, de zandbak wordt straks wel erg vol als ik het zo bekijk ;)
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Klaar. Later nog even testen, nog één keer de regels doornemen (of ik niet iets over het hoofd gezien heb) en dan foto's maken en dia's in elkaar zetten. Maar dat is voor later. :smile:
  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    mei 2016 aangepast
    Hi, ik vroeg me af met hoeveel geld jullie de inrichting ongeveer hadden gedaan? Ik ga nu beginnen en heb nog ong. 25,000$ over en nou wou ik dus weten of dat rond het gemiddelde was?
    Post edited by Marijeee on


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Om heel eerlijk te zijn @Marijeee : ik heb geen idee. Ik heb een beetje om en om gewerkt en soms ook de lay-out omgegooid.
  • DevelyDevely Berichten: 132
    mei 2016 aangepast
    @Marijeee, geen idee eigenlijk! Als ik met een budget werk, let ik tijdens het bouwen wel op dat ik niet de duurste spullen gebruik, maar verder let ik pas echt op t budget als ik erover dreig te gaan!

    Vraagje: is het gewenst om in de presentatie foto's te verwerken waarop de ruimtes duidelijk zijn aangegeven dmv bv een gekleurd randje?
  • FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    mei 2016 aangepast
    Ik heb ook een vraagje: Moet ik bij elk ding laten zien dat het functioneel is? Of is woord van vertrouwen ook goed? Ik weet het nog niet, maar ik denk anders moeite te hebben met het aantal foto's (misschien ben ik ook voorbarig en vraag ik het te vroeg omdat het allemaal wel mee zou vallen). Toen met de vorige opdracht wilde ik ook alles en alles laten zien, maar toen werd mijn diavoorstelling te lang. Ik wil dat even voor zijn om problemen te voorkomen. :smile:

    Edit: trouwens, best grappig om je sims rond de tafel te laten lopen om te controleren of het wel allemaal past. :joy:
    Post edited by FrancescaThona on
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    @Marijeee Ik heb ook geen idee. Ik heb het op dezelfde manier als Devely gedaan... Ik had wel moeite met het budget. Heb behoorlijk lopen schuiven in de deco steeds.

    @Devely aan de ene kant denk ik wel dat het handig is in open ruimtes. Bij gewone ruimtes hoeft dat niet denk ik. Misschien kunnen we voor de opdracht de rasters beter wél aan laten staan? Dan kan je gewoon tellen.

    @FrancescaThona Ik ben heel goed van vertrouwen ;) Misschien wordt de presentatie ook wel erg lang als je dat bij alles wil doen? Of je moet meerdere foto's op een dia zetten, maar dan wordt het allemaal weer zo klein... Ik geloof dat hier iedereen eerlijk wil winnen, dus ik ga er vanuit dat iedereen inderdaad zijn huis test op functionaliteit en indien nodig aanpast. Maar misschien ben ik te goud van vertrouwen?
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @Marijeee Als ik mijn kavel ongemeubileerd plaats, dan is de waarden, inclusief kavel, zwembad en tuinplanten ruim 25.000 - dus ik vrees dat je aan 25.000 voor de inrichting niet genoeg gaat hebben, tenzij je overal de goedkoopste spullen voor kiest, misschien dat het dan wel kan. Je kunt het altijd proberen natuurlijk, als het niet lukt, kijk dan eerst eens of je eventueel ramen (en deuren) kunt vervangen of ergens een goedkoper behangetje op kunt plakken.

    @Devely Gekleurde randjes zou ik niet doen, dat leidt heel erg af en met de manier waarop het spel die plattegrond foto's maakt wordt dat heel rommelig, zeker als je muren omhoog hebt staan (wat meestal het geval is). Je kunt wel zoals @Dnll8445 voorstelt, het grid aanzetten op de plattegrondfoto, ik denk dat dat voldoende moet zijn.

    @FrancescaThona Het hoeft niet bij alles, er zijn een aantal dingen waarvan we weten dat het wel past, dus daarvan hoeft het niet perse. Waarschijnlijk zijn je keuken en badkamers niet op een bijzonder manier ingedeeld, dus daarvan is vrij zeker dat alles gewoon werkt. Maar bij samengestelde dingen zou ik het graag wel zien. En in principe krijg je hierdoor niet meer foto's, tenzij je overal een foto met en zonder Sims van maakt, maar dat zou ik je afraden.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    nou, mijn huis is klaar; Uiteindelijk twee huizen gebouwd (ik kwam bij de eerste niet uit met het budget) en de tweede is erg goed gelukt vind ik zelf. Was lastig zonder cc, maar het ging beter dan verwacht. Nu de foto's en de presentatie nog. Wanneer was de deadline ook alweer?


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • TwiggyTwiggy Berichten: 132 Koddige Kleuter
    Poeh hey, wil je ergens toch nog toiletje toevoegen. Oh nee, daar niet, lol want dan is het geen drie breed meer. Dat was dus even puzzelen, maar ik heb het voor elkaar. Vraag is nu alleen, vind ik het modern en naar mijn zin genoeg of ga ik die puzzel nog eens proberen leggen met een ander plaatje als uitkomst? Ik ben er nog niet over uit haha
  • Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    mei 2016 aangepast
    Mijn 2e huis is af, en wat het gekke is dat huis is iets groter aan de zijkanten en dus ook minder vierkant maar ik kwam beter uit met het budget ik dacht echt huh? :open_mouth: hoe kan dat nou want toen ik binnen klaar was had ik nog 8.000 voor de tuin XD Dus ik doe het 2e huis mits mag wat ik gedaan heb.

    Dit is de laatste keer dat ik je lastig val @MDianaSanders :no_mouth:
    ik weet niet zeker of dit mag want ik gebruik ik mijn 2e huis.

    Mij lijkt het wel erg leuk al die huizen te zien.
    Mogen we dan misschien een link van een van onze huizen in de zandbak plaatsen naar de download van het [afgedankte] huis?
    Dan word het niet te vol denk ik? Misschien alleen voor deze opdracht omdat meerdere het lastig vinden en meer huizen maken :smile:

    @Marijeee ik had ongeveveer 33.000 over voor het huis :wink: bij mijn eerste huis 20.000. had erg dure ramen en deuren enz. Dit had ik later aangepast want had niet genoeg voor het huis. bij het 2e huis ging dit in een keer goed terwijl die groter is :open_mouth:

    Ik ga dit keer wel mijn familie in de presentatie gebruiken die alles getest heeft. handig voor deze opdracht en wel leuk

    Ik vroeg mij af he?, heeft niks met deze wedstrijd te maken maar hebben jullie wel eens jezelf gemaakt in het spel? XD Ik ga dat nog een keer doen in ieder geval ongeveer mijn gezicht dat wil ik als profiel foto vind ik wel leuk :blush:

    Fijne avond iedereen en slaap lekker :blush:
    0w5xd9rq6q1b.png



  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    mei 2016 aangepast
    oeps ik denk dat ik een foutje heb gemaakt; Ik heb als het ware de begane grond, en dan nog een verdieping er bovenop en that's it. Is dit genoeg of moet ik dan nog een verdieping? want dan heb ik een probleem :/ Ook zegt mij lot informatie dat mijn huis 69,994$ is, maar als ik het in de galerij opsla is ie opeens 75000$... Van welke moet ik uitgaan??

    @Dnll8445 Oh gelukkig; Ik was al even bang dat ik helemaal overnieuw moest beginnen,. Nu zit ik alleen nog met dat geld...


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    MDianaSanders schreef: »
    Opdracht 3: 3x3

    E
    Eisen:
    • Elke ruimte is 3 vakjes breed, minimaal 1 vakje diep. L-vormige ruimtes zijn toegestaan zolang er aan de regel van 3 vakjes breed wordt voldaan.
    • Je bouwt een modern huis, met moderne inrichting. Het huis heeft minimaal een keuken, huiskamer, terras en/of balkon en zwembad.
    • Het huis heeft 3 slaapkamers en 3 badkamers.
    • Minimaal twee verdiepingen, waarvan minstens één bovengronds (een kelder is toegestaan, niet verplicht).
    • Je mag niet alleen een plat dak gebruiken, je mag wel enkel “gewone” daken gebruiken of een combinatie van de twee.
    • Je gebruikt de moveobjects cheat op minstens één functioneel item/combinatie van functionele items.
    • Alles in het huis is toegankelijk en bruikbaar voor Sims (test dit!).
    • Het is bij deze opdracht NIET toegestaan om CC te gebruiken.

    Budget: $70.000.
    Inleverdatum: Zaterdag 28 mei 20.00 uur.

    De begane grond is een verdieping en de verdieping erop is de eerste verdieping. Dus dat zijn er 2.

    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Marijeee schreef: »
    Ook zegt mij lot informatie dat mijn huis 69,994$ is, maar als ik het in de galerij opsla is ie opeens 75000$... Van welke moet ik uitgaan??
    Komt denk ik omdat je er een familie momenteel in heb wonen? Klopt dat? Mijn testfamilie heeft de hele tijd heen en weer gewoond (steeds verhuizen).

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top