Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Extreme home makeover; Nieuwe opdracht online, iedereen kan mee doen.

123457»

Reacties

  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Hier komen mijn stemmen!

    Mijn 3 punten gaan naar @thekattengirl
    + Super leuke tuin, ook dat verlaagde gedeelte;
    + De slaapkamers zijn leuk ingericht;
    + Het huis straalt gezelligheid uit;
    + Goed gebruik gemaakt van de ruimte.

    Mijn 2 punten gaan naar @Marijeee
    + Leuke tuin;
    + Mooie lichte kamers;
    + Kinderkamers passen goed bij de karakters;
    - De slaapkamer voor de ouders vind ik een beetje klein en saai.

    Mijn 1 punt gaat naar @Dnll8445
    + De tuin is leuk ingedeeld;
    + De woonkamer is heel gezellig;
    + Slaapkamer van de ouders is erg leuk
    - Slaapkamer van de kinderen vond ik niet echt afgestemd op de karakters

    Dan nu de rest van de feedback:
    @Jimmyatlantis:
    + De ruime kamers;
    - Ziet er overdreven "rijk" uit;
    - Vind het niet veel sfeer uitstralen;
    - De vloer in de keuken vind ik iets te druk.

    @Lisasimlife:
    + Leuke tuin;
    + Leuk dat je het idee van het museum behouden hebt;
    - Vind de indeling van het huis een beetje raar, misschien juist omdat je het museum behouden hebt;
    - Vind de kelder niet veel sfeer uitstralen. Andere kleuren of meer decoraties hadden dit misschien kunnen verhelpen.

    @Sottoske:
    + De moderne inrichting vind ik best leuk;
    - Ik vind de kinderkamers niet zo goed gelukt. De graffiti vind ik ook niet zo mooi.

    @Deborah:
    + Leuk idee, die kast om de tv;
    + De kelderruimte heb je goed ingedeeld;
    - De slaapkamer voor de ouders vond ik een beetje saai;
    - De kleuren in de woonkamer vond ik een beetje eentonig.

    Sorry voor de minstemmen, maar ik vind het zelf altijd heel fijn als mensen eerlijk zijn over mijn creatie. Daar leer ik van.

  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Dan gooi ik mijn stemmen er ook maar in :)

    Mijn 3 punten gaan naar @Thekattengirl
    Mijn 2 punten gaan naar @Caatje28
    Mijn laatste punt is voor @Deborah

    Marijeee:
    Mooie buitenkant. Strak. Lekker groot zwembad en de schommel vind ik super schattig. De vloer op de begane grond vind ik echt niet mooi.
    Ik vind het niet zo mooi als er allemaal verschillende stoelen aan tafel staan. De foto van de kinderen vind ik wel mooi.
    De kelder is flink uitgebouwd. Ik vind het behang op de speelkamer echt mega druk. Ik zou er horendol van worden.
    Ik mis een plattegrond van de eerste verdieping. Slapen daar de ouders ook? Die vind ik wel heel mooi gedaan.

    Sottoske:
    Ik vind het hout aan de buitenkant erg leuk staan.
    De blauwe bank past mijn inziens niet zo goed bij de rode muur. De keuken is lekker vrolijk.
    De tuin is mooi strak.
    Ik ben niet zo weg van de graffiti op de muren in de kamers van de kinderen. De slaapkamer van de ouders is een beetje kaal. Wat een gigantische badkamer hebben zij!

    Thekattengirl:
    Jouw buitenkant heeft weer een heel andere uitstraling. Mooi! Ik vind het idee van een binnenkelder tuin echt super leuk! De kamers van de kinderen vind ik super mooi. Ik kan duidelijk de karakters onderscheiden, zonder dat er een kermis van gemaakt is.

    Deborah:
    De voorkant doet nog steeds aan als een museum, dat vind ik wel leuk. De achtertuin ziet er gezellig uit, met genoeg te doen voor de kinderen. De woonkamer ziet er gezellig uit. Heb je het tv meubel met keukenkasten gedaan? Wat een goed idee!
    De kamers van de kinderen zien er leuk en rustig uit. De ouderslaapkamer is mooi op elkaar afgestemd.

    JimmyAtlantis:

    Het vooraanzicht ziet er goed uit. Jullie hebben een lekker opvallend dak.
    Dat zwembad op die verhoger is best spannend! Binnen heb ik altijd een beetje moeite met jullie vloertjes. Zo druk! Ik word er bijna scheel van… Bijvoorbeeld die in de keuken. Ik vind het kleurtje wel leuk, maar door die vloer vind ik het toch niet zo mooi. De kinderkamers boven vind ik wel erg mooi. Alleen jammer dat je niet zo goed kunt zien bij welke kamer welk kind hoort.

    LisaSimLife:
    Leuk die fonteinen bij de ingang van het huis. De tuin ziet er mooi uit en er de kinderen kunnen lekker klimmen. Ik vind het grappig dat jij de opdracht weer net even anders opgepakt hebt, door nog steeds een museum beneden te laten staan. De kinderkamers zien er gezellig uit. Leuk dat de meiden een kamer delen. Ik vind de keuken heel mooi!

    Caatje28:

    Het huis ziet er ineens heel anders uit. Als een soort landhuis. Mooi, met een chique tuin!
    Alleen de achtertuin is wel een beetje saai. De kelder verdieping is mooi geworden. Opvallend dat alle 3 de kinderen al een tweepersoonsbed hebben. Maakt het wel wat minder 'kinderlijk'. De karakters zijn er wel goed uit te halen.
    De vloer van de keuken vind ik niet mooi, maar de rest van de keuken en woonkamer wel. Grappig die bergruimte onder de trap!
    De ouderslaapkamer vind ik heel mooi. Die serene rust in vergelijking met het kleurgebruik in de rest van het huis.
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • SottoskeSottoske Berichten: 99 Denderende Dreumes
    And here are the results of the Belgian votes... :D

    1 Punt gaat naar: @Caatje28
    • + Ruime kinderkamers
    • + Mooie, royale woonkamer
    • + Grote Master bedroom,
    • - Mss iets meer luxe in ouders hun badkamer?
    • - Ben persoonlijk niet zo'n fan van de nieuwe Ramen.

    2 Punten gaan naar: @LisaSimLife
    • + Heel leuk dat museum gebleven is
    • + Romantische tuin
    • + Mooie keuken
    • - Jammer van de kale muren in de leefruimtes.

    3 Punten gaan naar: @Marijeee
    • + ZEER mooie tuin
    • + Mooie, frisse woonkamer
    • + Heel leuk ingerichte kelderverdieping, maar...
    • - Misschien iets TE hard uitgebouwen naar mijn bescheiden mening...

    Eervolle vermeldingen:
    @jimmyatlantis
    • + Leuk zwembad
    • + Mooie, frisse badkamers
    • - Kelder wat druk/onoverzichtelijk?
    • - Ik mis precies een eetplaats...

    @Dnll8445
    • + Mooie, gezellige en kindvriendelijke tuin
    • + Aangename badkamer op kinderverdieping
    • - Leefruimte is niet zo mijn smaak

    @Thekattengirl
    • + Zeer eigenschap-gerichte kinderkamers
    • + leuke backyard
    • - Herkenbaarheid van de voorgevel vind ik wat ver zoek met de ramen en deuren
    • - Begane grond is ook niet zo mijn smaak, doet wat Ghotic aan...

    @Deborah
    • + Zalig rustieke begane grond
    • + Leuke zolderinrichting
    • - Jammer dat het rustieke thema niet volledig is doorgetrokken.

    Hopelijk kijkt niemand kwaad naar mij nu.
    Heb van deze opdracht genoten en kijk al uit naar de volgende! X
  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    april 2016 aangepast
    Hierbij mijn stemmen; Als jullie hier geen problemen mee hebben geef ik in eerste instantie alleen feedback bij de plusstemmen (en later voeg ik misschien feedback toe voor alle deelnemers) want ik moet ook nog mijn stemmen voor BMD2 uitbrengen. Morgen ga ik op vakantie en de vouwwagen moet nog worden ingepakt enzo... Gelukkig doen mijn ouders het meeste werk, maar om nou helemaal niet mee te helpen :wink:
    Hier volgen de stemmen:

    3 punten: @thekattengirl + Voorkant <3
    + het fonteintje, zeker die in de voortuin
    + Kinderkamers, heel schattig en leuke kleuren

    2 punten: @dnll8445 + poorten
    + Lekker licht, in alle kamers, ook in de kelder
    + Gezellige woonkamer
    - Ik weet dat het de orginele kleuren waren, maar ik vind de kleuren aan de buitenkant van het huis niet mooi
    + Kindvriendelijke tuin

    1 punt: @Caatje28
    + Ik vind de inrichting van de begane grond heel mooi (- wel een beetje krap...)
    + mooie, ruime inrichting van de slaapkamers.
    - De achtertuin is wel erg kaal...



    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    mei 2016 aangepast
    Ik laat Jimmy von Beauluna in het weekend wel stemmen. Hij heeft beloofd zich te gedragen dus van mij mag hij weer. Johan is ook met mij eens. Ik zelf ben nog niet aan toe om volledig aandachtig te lezen en bekijken dus doet mijn vriend dat wel eventjes.

    Jimmy Otto.

    Edit om powerpost te voorkomen.

    Alle creaties doen niet echt van elkaar eronder maar om punten toe te delen is er gelet op wat de makers van gemaakt hebben. Onze telling qua punten is zuiver op indeling en stijl en niet op het budget gedeelte. Die is bij ons niet echt zwaar mee getelt of het moet echt heel ver over het budget gaan maar naar ons idee was dit niet het geval. Hebben alleen de punten gegeven op basis van de percelen die echt onderscheiden van de rest. Maar dat is onze smaak dus niet algemeen bindend.

    Nu onze puntendeling:

    @thekattengirl 3 punten. Hier was de doorslag echt het leuk bedachte verlaagde tuin op kelderhoogte.
    @Dnll8445 2 punten. Leuk en gezellig ingericht. Ook aandacht voor de tuin.
    @Deborah 1 punt. Keuken mooi neutraal en boven verdieping doet iets denken aan oude vergane glorie.

    Jimmy von Beauluna namens de groep.

    60o4x5nxz7e7.gif


    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    Hee iedereen. Dit forum is wel een beetje stil als je het mij vraagt :wink:

    Op dit moment zijn er 6 mensen die gestemd hebben.
    De puntenverdeling is op dit moment:
    - thekattengirl: 15 punten
    - Dnll8445: 7 punten
    - Marijeee: 5 punten
    - Caatje28: 4 punten
    - Deborah: 3 punten
    - LisaSimLife: 2 punten
    - Jimmyatlantis: 0 puten
    - Sottoske: 0 punten

    Ik ga ervan uit dat er niet zo heel veel meer aan deze overwinning van thekattengirl gaat veranderen? Dit zou namelijk betekenen dat zij de volgende opdracht mag bedenken.

    Ik vraag me af wat Deborah hiervan vind? Zij heeft dit forum namelijk geopend.

    Liefss
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik stel voor om, opnieuw, een nieuw topic te openen met de nieuwe opdracht, maar ook net als bij BMD, een inlever en stem topic.
    Want de commentaren die hier staan zijn wel terecht, het is een zoekplaatje.

    Alle deelnemers het daar mee eens?

    Some angels choose fur instead of wings
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    Mee eens, wil je dat ik de nieuwe topics aanmaak of doe je dat zelf liever dat je de titels enzo kan aanpassen??
    Heb het druk vandaag en morgen maar zal zondag waarschijnlijk wel de tijd hebben een nieuwe opdracht online te zetten.
  • SottoskeSottoske Berichten: 99 Denderende Dreumes
    Voor mij is het allemaal goed. Heb al eens gezegd dat ik een makkelijke jongen ben hè :-)
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Mee eens, zolang er een link in dit topic komt :wink:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @thekattengirl , in principe wil ik ze maken, omdat ik de titel kan wijzigen, ongeacht wie 'm gemaakt heb.
    Dat zeggende.... het maakt dus niet uit wie ze maakt. ;)

    Als jij het "algemene" topic maakt, mét eventuele opdracht er al in (wel als aparte post) dan kan ik dat later altijd nog aanpassen.
    Dus als je daar zin in hebt, ga je gang.
    Wel even in dit topic de link plaatsen.
    Ter zijne tijd moet/mag je dan ook het inlever/stem topic openen.

    Je hebt gewonnen, dus nog gefeliciteerd.
    En ik ben benieuwd waar je mee op de proppen komt. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deborah mijn excusses voor de late reactie maar ook wij zijn met je idee eens en inderdaad zal er geen grote verschuivingen meer plaats vinden.
    @thekattengirl Proficiat met je overwinning en zijn benieuwd wat je voor ons in petto heeft. Het blijft leuk om mee te doen dus wachten al met spanning af.

    Jimmy von Beauluna

    8tq2oqzjfwxv.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    Dankje , Jimmy!

    En ik zie wel, ik heb morgenavond pas echt de tijd om uberhaupt de opdracht te gaan schrijven. Als de topics er nog niet zijn dan maak ik ze aan, en anders plaats ik ze in de al gemaakte topics.
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    mei 2016 aangepast
    @Deborah Dit Topic kan nu gesloten worden (en naar archief?), anders hebben we er heel veel.


    Link naar nieuwe kletstopic: http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770662/extreme-home-make-over-status-opdracht-online#latest

    Link naar inlever topic:
    http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770663/extreme-home-make-over-inlever-stem-topic#latest
Deze discussie is gesloten.
Return to top