Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 Legacy, vraagje over promotie maken

Hoi allemaal,
Ik ben eerder een lezer dan een poster. en weet niet of ik dit bericht hier op de goede plek post dus sorry voor het geval het verkeerd is.
Maar ik heb een vraag die ik toch wel graag wilde stellen

Ik ben nu een tijdje bezig met een standaard sims 4 legacy challenge. Ik ben nu bij generatie drie maar het is me tot nu toe niet gelukt om tot niveau 10 te komen met een baan. Ik ben meestal het goede humeur (geïnspireerd in dit geval) voordat ik weg ga en werk altijd mijn vaardigheden en "huiswerk" netjes bij. Ik maak wel af en toe promotie maar niet snel en vaak genoeg om tot level 10 te komen voordat mijn sim van ouderdom sterft
:(. Heeft iemand misschien tips? of is dit een bug ? Want op deze manier gaat het natuurlijk nooit lukken om alle of zo veel mogelijke banen op level 10 te krijgen.

alvast bedankt

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Mijn ervaring met vorige Sims was dat het ook helpt om veel vrienden te hebben.
    Maar ik ben zelf nog nooit tot lvl 10 gekomen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    mei 2016 aangepast
    @loligvlindertje Het is ons gelukt wel op niveau 10 te komen en zelfs tig levels eroverheen maar dan moet je soms de optie extra inspanning klikken. Soms kan je mee gaan met die sims naar zijn of haar werk en kan je daar ook opdrachten uitvoeren waardoor je promotie dan wel sneller gaat. Een tip, en dat wordt door de meesten snel vergeten. Zorg dat je vaardigheid op 10 staat als je een beroep kiest. Dan gaat dit super snel en ook lid worden van een groep waarin je vaardigheid een flinke boost krijgt kan helpen. En wat @Deborah zeg is ook een hele goede tip want ook hier heb je vrienden nodig om promotie sneller te laten verlopen. Nog een tip, zorg dat je nooit te laat komt en neem af en toe wat vakantie op want die krijg je ook toebedeeld naar je extra inzet of beloning. Dit kan ook een boost geven omdat je dan uitgerust bent.

    Waar je ook op moet letten zijn de opdrachten die je dan moet volbrengen voor volgende promotie. Bijvoorbeeld met muziek schrijf drie walzen. Dit doe je door kiezen muziek schrijven en dat dan 3 keer doen. Dan heb je aan die voorwaarden voldaan. (Althans gedeeltelijk.)

    Succes verder, mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

    Jimmy von Beauluna.

    cdk2rm9xxa39.gif
    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • loligvlindertjeloligvlindertje Berichten: 7
    Bedankt voor de tips
    Ik ga het eens proberen. Ik nam inderdaad geen vakantie op omdat ik dan nog minder tijd had om promotie te maken. Maar wie weet helpt het juist.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top