Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build My Dream - Zandbak

MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
Build My Dream - Zandbak

0vqb1afj1ekr.jpg

Introductie
Op dit forum zijn we regelmatig bezig met de Build My Dream bouwwedstrijd. Daarin maken deelnemers aan de hand van een opdracht allerlei prachtige creaties die ze dan in een presentatie laten zien en daar kan op gestemd worden.

Nu zijn er mensen die niet mee kunnen doen vanwege tijdsgebrek, omdat ze een hekel hebben aan het maken van presentaties of omdat ze uit de wedstrijd gestemd zijn, etc. Voor deze mensen is dit topic - een "zandbak" omdat je vrij bent van wedstrijd/prestatieverplichtingen. Hier kun je elke creatie, die op basis van een BMD opdracht is gemaakt, door middel van screenshots laten zien - een link naar een externe fotosite of blog is natuurlijk ook prima (hoeven we hier minder te scrollen ;)).

Je kunt een losse opdracht kiezen, de opdrachten uit de wedstrijd volgen of opdrachten uit een ouder seizoen maken. De opdrachten van de Sims 3 serie worden ook in dit topic geplaatst. Of je ze met Sims 3 of met Sims 4 maakt, dat mag je zelf weten - beide mag je hier laten zien.

Archief
51xj6788f8rd.jpg

Te vinden op de site van @SimLibby .

De Sims 4
Deze opdrachten hebben meestal een bijbehorende handleiding, die handleidingen staan ook op SimsExpressie.
De Sims 3
Veel van deze opdrachten kun je ook in de Sims 4 maken, al dan niet met aanpassingen.

Regels
Afgezien van de eisen van elke opdracht zijn er nog een aantal algemene regels (en handige tips). Nu zijn dit vrije opdrachten, dus je hoeft je in principe niet volledig aan de regels te houden. Voor degenen die dat liever wel doen, volgen hieronder de algemene regels van het huidige seizoen (die zijn zo goed als hetzelfde als de regels van het seizoen ervoor). Bekijk zelf maar hoe flexibel je ze interpreteert, dat geldt ook voor de eisen van de opdracht, als jij iets boven het budget uitkomt, denk ik niet iemand daar problemen mee heeft. Als je telkens creaties plaatst die maar heel losjes gebaseerd zijn op een BMD opdracht, zou er wel eens iemand wat van kunnen zeggen. Maar we zien wel hoe het gaat ;)
De enige regel die ik wel wil vaststellen is dat je altijd vermeldt welke opdracht van welk seizoen je hebt gemaakt.

Regels over het gebruik van cheats en content:
  • Je mag voorwerpen gebruiken uit alle packs die je in je bezit hebt, tenzij anders aangegeven.
  • Het gebruik van ingerichte ruimtes is niet toegestaan, tenzij anders aangegeven.
  • Het gebruik van custom content is wel toegestaan, tenzij anders aangegeven.
Toegestane Cheats
Druk CTRL + ALT + C in om het cheatvenster te openen.
Bouwen
  • bb.moveobjects = voorwerpen plaatsen op plekken waar dat normaal niet kan, dichter bij elkaar, op elkaar, etc. De cheat kan de functionaliteit van voorwerpen beinvloeden, dus let er op dat Sims hier geen last van hebben (je zet de cheat uit door hem nog een keer in te voeren, al dan niet met “off” erachter).
  • bb.showhiddenobjects = maakt debug items zichtbaar. Sommige verschijnen in de gewone menu's (de houten meubels en veel verzamelbare voorwerpen). Andere zijn alleen te vinden als je “debug” typt in de zoekbalk aan de linkerkant. Let op! Sommige van deze items kunnen niet verwijderd of verplaatst worden, controleer dat altijd door het voorwerp op te pakken en te kijken of je het kunt verkopen. Als dit niet kan, klik je op ongedaan maken totdat het voorwerp er niet meer is. Een groot deel van de debug voorwerpen kan tegenwoordig geüpload worden naar de Gallerij.
  • bb.ignoregameplayunlocksentitlement = vrijspelen van vergrendelde voorwerpen, deze cheat heb je als het goed is niet nodig, omdat je altijd in vrij bouwen bent en deze cheat daarvoor inmiddels standaard geactiveerd is.
Foto's maken
  • Foto's maak je door op b]C[/b te drukken tijdens het spel. Foto's worden automatisch opgeslagen in de map Documenten>Electronic Arts>De Sims 4>Screenshots.
  • Gebruik de Sims 3 camera voor meer vrijheid met het maken van foto's (ook handig voor het beter plaatsen van muurdecoraties).
  • Als je in bouwmodus foto's maakt zet je het rooster uit met b]G[/b (grid), druk nog een keer op deze toets om het rooster weer aan te zetten.
  • Maak waar mogelijk foto's met de muren omhoog, dit is mooier en laat ook je muren en muurdecoraties zien (voor kleinere kamers is muren half omhoog ook een optie, als het tenminste buitenmuren zijn).
  • Foto's worden in principe in het middaglicht gemaakt, druk op b]L[/b om een andere lichtsoort te krijgen (ochtend/middag/avond/nacht). Enkele sfeerfoto's mogen wel met een andere lichtsoort gemaakt worden.
    yqpcbuzus1de.jpg
  • Als je foto's maakt in "Leven" kun je de volgende cheats gebruiken:
    • freerealestate [on / off] - zorgt ervoor dat je Sims elke (particuliere) kavel kunnen kopen ongeacht de kosten.
    • hovereffects [on / off] – zet de witte lijn om een selecteerbaar object aan of uit.
    • headlineeffects [on / off] – zet dingen boven het hoofd van je Sim (de Plumbob, het groepicoontje, vaardigheidsbalkjes, etc) aan of uit.

Sneltoetsen
  • C = Foto's maken, deze vind je terug in de map: Documenten>Electronic Arts>De Sims 4>Screenshots.
  • G = het rooster in bouwmodus aan of uit zetten.
  • ] = het geselecteerde voorwerp vergroten (vroeger moest je hiervoor ook SHIFT ingedrukt houden, dat is inmiddels niet meer nodig).
  • [ = het geselecteerde voorwerp verkleinen nadat het vergroot is (vroeger moest je hiervoor ook SHIFT ingedrukt houden, dat is inmiddels niet meer nodig).
    Over het gebruik van de vergrootcheat: gebruik deze met mate (dus geen dingen enorm vergroten) en het liefst alleen voor decoratieve items (omdat het, net als moveobjects, de functionaliteit meestal niet ten goede komt).
  • < en > = het geselecteerde voorwerp 45º draaien, of de camera draaien als niets geselecteerd is.
  • CTRL + F = aan/uitzetten van de mogelijkheid om kwart tegels te plaatsen (vloertegels).
  • F5 = aan/uitzetten van de mogelijkheid om voorwerpen op basis van kwart tegel te plaatsen (normaal is het een halve tegel).
  • ALT = voorwerpen vrij plaatsen, ingedrukt houden en linkermuisknop indrukken om voorwerp vrij te draaien door middel van muisbeweging.

Handige Links
xhyk9wckkc6f.jpg

Gratis Software
Ik zet hier alleen de programma's neer die handig zijn voor het converteren, bijsnijden en bewerken van foto's, omdat presentaties in dit topic niet verplicht zijn. Handleidingen
De Gallerij
Het staat je vrij om je creaties naar de Gallerij te uploaden - je kunt hiervoor de hashtags #buildmydream en #bmd gebruiken. Als je je creatie hier laat zijn kun je uiteraard de Gallerij link erbij zetten.
Het voornaamste doel van deze versie van BMD is om plezier te hebben. Het is natuurlijk leuk als we er ook wat van leren, dus feedback is welkom - en we hoeven gelukkig geen presentaties te maken of minstemmen te geven! ;) Als je graag feedback wilt, over wat je de volgende keer anders/beter zou kunnen doen, geeft dat aan, dan voelen anderen zich meer geneigd om wat te zeggen ;).

Als iemand vind dat er iets ontbreekt of dat iets overbodig is, laat het me even weten, dan kan ik bekijken of ik het ga aanpassen.
Ik vond het er nogal kaal uitzien dus ik heb even een paar plaatjes ertussen geplakt, ik weet dat ze wat aan de grote kant zijn, maar het fleurt de boel wel een beetje op ;)
EA ID: MDianaSims | Simblr
Post edited by MDianaSanders on

Reacties

  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    april 2016 aangepast
    Messchien ook leuk voor de simmers die vanaf het begin nog niet hebben meegedaan met extreme make over wedstrijd om hier ook proberen opdrachten te maken. Is maar een idee.

    Zullen de creatie van Johan en Jimmy's erop zetten. Als zij mee hadden gedaan wat het ongeveer zoiets geworden. Het is nog niet af maar is gewoon om wat indrukken te krijgen. Foto's van seizoen 2 opdracht 1 pakhuis en loft maken. {Wordt nog opgestuurd door Jimmy von Beauluna.}

    s62csm2kdf7c.png
    Pakhuis in Jugendstyle Wenen.
    cqbu8lb8lurd.png
    Bagage grond met woongedeelte en een atelier met een winkeltje waarin de gecreëerde schilderijen worden verkocht.
    z2274m0sihub.png
    1e verdieping met vide en loft. Slaapkamer 1 met douce ruimte.
    rolt0qmd40fy.png
    2e verdieping ook mt vide en 1 slaapkamer en douceruimte. Hier is extra een sportruimte toegevoegd.
    k37f5ep7k33a.png
    Bovenaanzicht bovenste verdieping waar je geheel naar beneden kunt kijken.

    Het is nog niet helemaal af maar je mag dit downloaden bij origin ID:DerTollerJimmys onder de naam Atlantis 66.

    tah47zvzqpe6.gif

    Alex von der Atlantis zu Lippe Biesterveld.




    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    mei 2016 aangepast
    Aangezien onze groep niet meer meedoet met de wedstrijd heb ik en Daniël (Jimmy von Beauluna heeft het huis in elkaar gezet maar moest stoppen wegens slechte toestand van zijn vriend Jimmy Otto.) dit maar even verder afgemaakt.

    Het totale budget is 113.000 ongeveer dus niet echt naar het budget gekeken. Wel gekeken naar de opdracht of het huis aan de volwaarde deed en dat is inderdaad zo. Het terras is niet bij het huis maar hoort duidelijk bij de tuin. Toevallig kwam het zo uit. Het huis is een klein oud kasteeltje waarin opa en oma hun laatste dagen van hun leven doorbrengen. Nu de foto's

    8e8okqihzhk7.png
    wobk2ne4svbz.png
    suzd3m3vzzg2.png
    1i8qig50pw6x.png
    m51qykfseedi.png
    allay2b7bavw.png
    ek4vtnh78sm4.png
    3br9mxkeg006.png
    woe7m1rgcenn.png
    e08ea5ih2csg.png
    1kscctu5qsn3.png
    q8hi7fxdjhcc.png
    9bmmrqxv9ohw.png
    n3aai7p8pq1v.png
    to8mziwyspem.png
    mhit2bulsneq.png
    ye26ass8pscs.png
    yww0ekl1d1kl.png
    ncxxug8e98tv.png
    ai8ll32hbj3l.png
    xccda1k0l1wl.png
    alu7j0jkmp55.png
    oqsaea1ip9qw.png
    z68fuwr1hu98.png
    Johan gaat later als zijn gezondheid het toelaat een presentatie maken. Dan komt hier een link en gaan deze foto's weer weg.
    Wij als groep laten het bij deze foto's hier. In gezamelijk overleg is besloten dat Johan en de Jimmy's even de rust te gunnen die zij nodig hebben. Johan omdat hij met gezondheidstoestand op dit moment te veel beperkingen heeft en kleine Jimmy die voor zijn vriend Jimmy Otto kan verzorgen want ook daar gaat het niet echt goed wat de gezonheidstoestand betreft. Wij althans restant van de groep blijven gewoon meedoen.
    Het hele complex mogen jullie downloaden op Origin ID: DerTollerJimmys en de naam is Atlantis 444

    Alex.k2md0n2u603q.gif
    Post edited by Deborah on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    mei 2016 aangepast
    Ik heb even zitten denken, maar als iemand graag feedback (dan doel ik vooral op tips/verbeterpunten, dingen waardoor iemand een beter bouwer wordt) wil op wat hij/zij hier deelt, dan is het het handigst om dat even aan te geven, want anders zegt niemand iets (zo blijkt ;)). Dat zal ik ook even in de beginpost zetten.

    Laat ik dan zelf ook maar meedoen. Jullie hebben in de handleidingen natuurlijk mijn bouwsels wel gezien, maar dat is niet helemaal hetzelfde.
    Vandaag het pakhuis (Sims 4, Seizoen 2, Opdracht 1) - ik moet hier nog even bij zeggen dat ik deze met vrij veel haast gemaakt heb en het meubilair vaak in de standaard kleur heb gelaten, ik moest een budget bepalen en geen wedstrijd winnen ;)
    De voorkant
    v7z3wakgpoou.jpg
    De achterkant
    el717dh2wlfn.jpg
    Plattegrond begane grond
    8aa2b495zolo.jpg
    Plattegrond eerste verdieping
    odalunv9sihg.jpg
    Plattegrond tweede verdieping
    iievtaveizsh.jpg
    Keuken/eetkamer
    xyw1u6b0pftt.jpg
    Woonkamer
    ojq0kmgkmtkl.jpg
    Bar/boekenhoek
    6jm72ptcqbbt.jpg
    Atelier
    oc6s3j2kxhrj.jpg
    4xl60uwzeyca.jpg
    Slaapkamer 1 (eerste verdieping)
    8i4ny6qp5rdi.jpg
    Slaapkamer 2 (tweede verdieping)
    qx71wbvr2lg8.jpg
    Buiten
    kqsxqtb8zigx.jpg

    Uiteraard zat ik ver onder het toegestane budget, omdat ik mijzelf een budget van 100.000 had opgelegd ;)
    Downloaden kan hier.
    De Engelse tuin doe ik later een keertje. Ik ben inmiddels al druk bezig met het voorbereiden van opdracht 3 en dat is ook een interessante ;)
    Post edited by Deborah on
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Op een forum waar ik vroeger vaak kwam zette je altijd een eekhoornsmiley boven- of onderaan je post als je graag uitgebreide feedback wilde of dit niet erg vond. Jammer dat we hier niet zo'n smiley hebben. ;) Wat hier het dichts bij een opvallende smiley komt is denk ik de ster. :star:
    Je kunt het natuurlijk ook gewoon vragen, maar ik denk dat ze dat daar deden zodat je het makkelijk kon vinden in een post.

    Als ik dan toch aan het posten ben kan ik ook wel feedback geven. ;)

    @jimmyatlantis Ik vind dit pakhuis een stuk geslaagder dan degene die jullie ingeleverd hebben. ;) Ik vind de tuin van jullie tweede inzending leuk ingedeeld, alleen vind ik de bankjes wel wat veel van het goede.

    @Dnll8445 Leuk gedaan!

    @MDianaSanders Ik vind het er nog best aardig uitzien moet ik zeggen. ;)
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Laat ik dan nu maar eens mijn Engelse tuin (Sims 4, seizoen 2, opdracht 2) laten zien, al hebben veel van jullie de handleiding al gezien natuurlijk.
    Ook stel ik voor om na je eerste afbeelding de andere afbeeldingen achter de spoiler/leeswaarschuwing te zetten, dan laadt de pagina sneller en hoef je niet langs van alles te scrollen wat je al gezien hebt. Ook raad ik iedereen aan om de screenshots naar .jpg te converteren, dan zijn ze veel kleiner in bestandsformaat (en laden dus sneller) en de kwaliteit is nagenoeg hetzelfde als bij .png.
    Granny's Garden Cottage
    30x20; 85.527 (excl kavel); 1 slaapkamer, 2 badkamers; geen CC; alleen basisspel; "play tested" (geen idee hoe ik dat fatsoenlijk naar het Nederlands vertaal).
    Downloaden kan hier.
    2m6496g.jpg
    mcdz0j.jpg
    Plattegrond begane grond.
    2zq7ww8.jpg
    Plattegrond eerste verdieping.
    wam443.jpg
    Plattegrond tuin (met een boom in de weg ;)).
    2889sfp.jpg
    De keuken, lekker knus.
    33jms0h.jpg
    Een boekje lezen bij het haardvuur in de huiskamer.
    wslh03.jpg
    De overloop/studeerkamer.
    29dad0i.jpg
    Wegens ruimtegebrek beneden heb ik de tv in de slaapkamer gezet.
    24uyn46.jpg
    Het slaapgedeelte van de slaapkamer.
    v6rerq.jpg
    De tuin (niet heel erg in detail, maar goed, ik doe toch niet aan de wedstrijd mee ;)).
    2ibjleh.jpg
    x3u69u.jpg
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    mei 2016 aangepast
    Hoi!!

    Ik zag de bunker opdracht hierboven (BMD S3)
    Ik zal later de details ervan posten maar ze staan ook bij de post van dnl8445

    Het budget heb ik echt heel erg ruim overschreden (zeg mar verdubbeld), maar dit idee kreeg ik meteen dus wilde hem uitvoeren ook. Ik werd een beetje lui met de slaapkamers ook dus die zijn deels van EA gewoon hehe ook wat tegen de regels lijkt mij.
    Aangezien het toch gewoon for fun was leek me dit niet zo een punt. Misschien dat ik het nog eens overdoen en dan wel op het budget let want ik vind het een leuke opdracht.

    Wegens problemen met het plaatsen van foto's (ook een voor een, dan verdwijnt mijn post helemaal)
    Hier een link naar de presentatie:

    http://m.authorstream.com/presentation/HappyNisa-2804101-zandboxdebunker/

    Het lijkt van de buitenkant een schattig carrousel met ticket boot, maar ondertussen.....
    Post edited by thekattengirl on
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Zoals beloofd, mijn 3x3 huis ;)

    Thrice Three - 20x15; 3 slaapkamers; 3 badkamers; 68.241; geen CC; MOO; alleen basisspel; play tested.

    m01rualavkq2.jpg

    Ik heb veel foto's deze keer, dus ik zet ze maar weer achter de leeswaarschuwing ;) Gelukkig heb ik ze naar .jpg geconverteerd, dus ze laden vrij snel (sneller dan .png in ieder geval).
    v445wxcm4r9k.jpg
    jw51rtxzivds.jpg
    9qa0o17zl0pj.jpg
    Op de plattegrond kun je zien dat de indeling iets anders is geworden dan het voorbeeld in de handleiding.
    kz0352hqrro5.jpg
    llt05uo3lqdj.jpg
    De meeste foto's spreken voor zich, je kunt zien dat mijn Sims overal gebruik van kunnen maken, dus verdere toelichting laat ik achterwege.
    92ebweeo8v71.jpg
    aahp320572wk.jpg
    hi5e5p4kg3bb.jpg
    chs77gitsc3y.jpg
    5ohdo6gfi4si.jpg
    o87wlq8nzc2l.jpg
    shvlfhj5cdfw.jpg
    yo4ancf2th3f.jpg
    5k0xpafhi7rx.jpg
    mkbdhtwlb9do.jpg
    i3j7k9tvitu5.jpg
    utg83afcbbu9.jpg
    6jg7j3uikqch.jpg
    fgaupc7siw8n.jpg
    bjtffs27e20a.jpg
    yexo28g8psso.jpg
    eu9cwaj47zs5.jpg
    1.jpg 394.6K
    2.jpg 328.3K
    3.jpg 361.1K
    4.jpg 333.5K
    5.jpg 285.6K
    7.jpg 110.7K
    8.jpg 128.4K
    9.jpg 161.7K
    10.jpg 98.1K
    6.jpg 310.5K
    11.jpg 124.7K
    12.jpg 105.4K
    13.jpg 163.2K
    14.jpg 145.3K
    15.jpg 193.2K
    16.jpg 110.7K
    17.jpg 125.8K
    18.jpg 100.3K
    19.jpg 115.2K
    20.jpg 103.3K
    21.jpg 83.6K
    22.jpg 106.7K
    23.jpg 153.1K
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Ons creatie gaat hier komen. Leuke uitdaging vooral voor ons dus ja.

    Jimmy von Beauluna
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • fransjepanetjefransjepanetje Berichten: 4 Brabbelende Baby
    Oeh leuk! Ik begin deze middag ^^
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Hierbij plaats ik mijn eerste creatie voor de opdracht 3x3 van BMD2. Ik vond dit huis heel leuk, maar had geen budget meer over voor de tuin. Uiteindelijk ben ik toch een beetje over het budget van 70.000 gegaan, maar aangezien ik deze toch niet ingeleverd heb maakt dit niks uit.
    Mochten jullie dit huis (of andere) willen downloaden, dan kan dat onder mijn id:Caatje28.
    hp8hp5r8mkjk.png
    n6rvy4hce4p3.png
    plattegrond beneden
    lrjcflorpj4a.png
    plattegrond boven
    qm52gh9abgge.png
    Achteraanzicht
    1z56casslv4d.png
    3gz1kxvt0ou3.png
    m6q89dem1zjx.png
    yt6sgdy6vgn7.png
    almjrhyg7ek5.png
    detvq57xfcz7.png
    pbi2svk1e2yv.png
    mivwp6eu3wyb.png
    b9drvhiyupve.png
    bwahwv1g97qe.png

    Mochten jullie mijn creaties willen beoordelen mag dat altijd!
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Ik was zo lekker bezig met foto's maken, dat ik maar meteen mijn andere mooie kavel ook op beeld heb gelegd.
    Dit is een moderne spa, gebouwd in Newcrest. Het is een redelijk grote kavel, maar wel volledig gevuld.
    Omdat er zoveel foto's zijn, heb ik deze in een ppt gezet. Om deze te bekijken klik je op onderstaande link.

    http://www.authorstream.com/Presentation/carinda364019-2829172-presentatie-moderne-spa/
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Ik was al begonnen aan mijn huis in EHM toen ik begreep dat het dak niet aangepast mocht worden. En daar was ik nou juist zo mee bezig geweest. Vandaar dat ik m toch in de zandbak wil plaatsen :)

    o7b7111pc4zi.png

    rk5ajgglkp0b.png

    z325vlna711m.png

    85gso4tbh4zb.png

    obkyad1kolbw.png

    l8cmbb0dm00z.png

    03a21t6nc8b3.png

    okxecyrmp35v.png

    amy145iovg6a.png

    6wwid42f6tcr.png

    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Prachtig! En dat dak is echt een juweeltje!
    Alleen vind ik het bed er niet in passen, maar verder vind ik het een fantastisch huis.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Dank je wel! Het bed vind ik zelf ook mwah eigenlijk. Maar ik wilde perse zwart met wit en ik had geen enkel bed wat er op leek :( Dit was de beste optie haha
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    @Dnll8445 Heel mooi! Geweldig dak ook zo!
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ook ik had mijn huisje al klaar, toen de melding kwam dat je het dak niet mocht aanpassen.

    Dit was mijn inzending:

    paqcdukzlnav.png


    Van de andere kant
    iki5ddzk9hpd.png

    Het aparte huisje is een buitentoilet en omkleedhokje voor het zwemmen.
    Er hangt ook een badjas.
    yjmijhpf9vur.png

    w1i84fiwbuoc.png


    En dan het superkleine huisje.
    Om het een dure look te geven heb ik voor modern in wit/zwart met rood gekozen.

    mkjcspwlmge3.png


    58un4eng04ni.png


    y49bo7bptzcp.png

    De badkamer is slecht te zien, maar bevat een douche/bad cabine, een toilet en een wastafel. Plus de lekkere dikke luxe badjassen.
    De slaapkamer heeft een heerlijk bed, de grote ramen laten wel licht door, maar geen zicht. (ze zijn verduisterd) Hierdoor zijn gordijnen overbodig.
    De keuken heeft ook alle noodzakelijke dingen, een grote mooie koelkast, een luxe kooktoestel, en verder een grote sofa en tv.
    En een gezellige eettafel, waar ook met vrienden gedineerd kan worden. Alhoewel het waarschijnlijk meestal buitenshuis dineren wordt.
    De tuin heeft een zwembad en er is een vuurplaats.
    Ook een gezellig zitje en barbecue. Massa's planten en bloemen, en palmbomen voor het vakantiesfeertje.
    Kortom, een heerlijk klein vakantiehuisje.
    Ow, en tegen nieuwschierige buren... een groot hoog hek, rondom.

    Some angels choose fur instead of wings
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Kanarie12345 , dit is de zandbak. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top